huren is niks mis mee idd. maar gewoon lekker doorklussen en jah 9 maanden is lang en wellicht ben je niet meteen zwanger...dus tijd genoeg om een huiske te zoeken! en inderdaad krijgen jullie waarsch voorrang als je zwanger bent dus laat die anticonceptiepil maar lekker in de kast liggen! kus
En als je nu wel gelijk zwanger bent daar moet je ook vanuit kunnen gaan.Je weet het niet en dat is het probleem.Het is gewoon moeilijk.Ik denk dat een spiraal het beste oplossing is.Een kind is niet wat je zomaar neem en je wilt ook een kamertje hebben waar de kleine gewoon zijn rust kan hebben
ik snap m...dan is het idd lastig een ander huis te kopen.. een kindje heeft wel een eigen plekje nodig, maar ik zou dan eerder voor een spiraal zonder hormonen kiezen of condoom en je hoort wel eens over die persona (weet echt niet wat dat precies is hoor!) maar ik denk wel dat je, als je het echt super graag wil, verder moet kijken dan de woningstichting...die staan er volgens mij namelijk om bekend dat het altijd jaren duurt terwijl er zoveel andere oplossingen zijn!
Weet je wat het is wij willen namelijk ook niet weg uit asperen.En als je huurt zonder de woningbouw betaal je hier echt veel te veel terwijl je nog kleiner gaat wonen.En dat is ook niet wat we willen.En als we willen verhuizen dan willen we ook gelijk goed zitten,want ik blijf niet verhuizen snap je.En idd ik heb een afspraak gemaakt bij mijn dokter over meer info over een spiraal
zoiets heb ik ook idd...je kan wel blijven verhuizen maar daar wordt je vreselijk moe van! wij zijn nu aan het verbouwen omdat we het dankzij de hoge rente niet makkelijk gaan redden om een duurder huis te kopen (als we een huis van 20.000 duurder nemen, gaan we 1000 per maand meer betalen ) Heb je nog navraag gedaan over het aanpassen van je uitbouw? ik weet niet of het een groot huis is, maar anders misschien je indeling aanpassen, een baby heeft natuurlijk aan een klein kamertje genoeg! ik zeg maar wat hoor! want ik hoop gewoon dat je lekker zonder pil e.d. kan blijven! en anders zou ik ook voor een spiraal gaan! kut trouwens dat het anders zo duur is voor een klein hok! Als je goed zit in Asperen, is het rot als je daardoor geen kant op kunt!
Een spiraal? DAt is dan toch juist erg drastisch? dAt zou ik echt alleen maar doen als ik weet dat ik voorlopig (komende járen) geen kindje zou willen. Waarom valt je keuze juist hierop?
Ik zou ook niet weer aan de pil gaan Want stel je gaat weer aan de pil en dan krijgen jullie een ander huisje met meerdere slaapkamers. En jullie willen dan weer voor een kindje, dan moet je weer helemaal ontpillen enz. Daar zit je ook niet op te wachten denk ik. Dan kan je desnoods een tijdje een condoom gebruiken Maar de baby kan toch de eerste tijd bij jullie op de slaapkamer Want je bent natuurlijk niet gelijk zwanger (wat je natuurlijk wel hoopt ) en dan duurt het nog 9 maanden voordat de baby geboren is En misschien hebben jullie in die tussentijd al een ander huisje Hopelijk lukt het om een goede beslissing te nemen! Wij zitten ook in een huisje met 1 slaapkamer En wij zoeken langzamerhand naar een ander huisje met tuin enz. Want we wonen nu op een flatje De baby komt dan eerst gewoon bij ons op de slaapkamer mocht het straks raak zijn
iK WEET NIET OF JE DE REST HEB GELEZEN MAAR WIJ WILLEN HIERNA GAAN HUREN EN WE HEBBEN MAAR 1 SLAAPKAMER EN VOORDAT WIJ EEN HUUR HUIS HEBBEN ZIJN WE WAARSCHIJNLIJK 2A3 JAAR VERDER EN DAT WIL IK DUS NIET. eN KATJAK daar gaat het dus juist om ik moet dan ook wat jaren wachten want als we een ander huisje aangeboden krijgen moeten we ook het huis te koop zetten en dan zitten we dus met dubbelen kosten en als je dan een kind heb dan kunnen wij in onze situatie dat niet opbrengen
het snelste gaat via een makelaar huren ipv ingeschreven staan bij de wonongbouwvereniging... wel een schattig huisje, niet?
Je hoeft toch niet gelijk aan de pil te gaan, er bestaat ook zoiets als een condoom. Dan ontregel je je cyclus niet (je zegt dat die net lekker op gang is). Succes met de huizen!
Nou ik ben bij de dokter geweest en zo dra ik mijn nod heb ga ik een spiraaltje laten zetten.Al is het met pijn in mijn hart ik wil dolgraag een kindje krijgen wanneer er alles goed voor staat en niet dat ik bang hoef te zijn voor mogelijke problemen
Absoluut. Ik ben in 2005 al met de pil gestopt en pas in 2008 hebben we het condoom achterwege gelaten. Vind het niet zo erg hoor, geen hormonentroep in je lijf en daarbij heb je ook geen 'lekkages' Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
IK HOEF NIET TE STOPPEN WE ZIJN MET EEN PLAN GEKOMEN ZO DAT IK IN DIT HUID EEN KLEINE KAN KRIJGEN EN WAAR DE GEMEENTE OOK MEE GOED KEUR (ALS HET GOED IS)