opnieuw bedrogen voor de 3x

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.953
    113
    Voor wat betreft het ophalen van je kinderen, daar heeft je schoonzus helemaal niets over te zeggen lijkt mij. Ik zou ze niet meegeven en aangeven dat ze in het vervolg zulke dingen met jou kan bespreken en niet met je kinderen. Kom op meid, laat niet over je heen lopen!
    Verder snap ik je verdriet en frustraties en je schoonfamilie verdiend al helemaal geen schoonheidsprijs maar vind het wel jammer te lezen dat jullie kinderen inmiddels al kanten kiezen. Dat zou niet mogen.

2. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Mijn (ex-)man heeft net mijn dochter gebeld...hij komt de kinderen binnen een uurtje halen...

Weet niet wat te doen.

ik kan niet voor mezelf zorgen op dit moment (lig boven in bed en kan nog niet naar beneden.) juist naar de wc stappen lukt nog. Maar langs de andere kant kan ik nu ook niet voor de kinderen zorgen... Pff echt moeilijk

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Is de reden dat hij ze komt halen dat jij op het moment niet in staat bent om voor ze te zorgen?

4. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Volgens mij zorgen ze nu vooral voor ts als ik dat zo uit haar verhaal lees. Lijkt me niet echt een geweldige situatie voor die kinderen

5. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Even voor de duidelijkheid...

Qua eten enz hebben de kinderen niets tekort

Heb net voor mijn operatie al eten gemaakt voor een hele week dus het is enkel kwestie van opwarmen aangezien mijn dochter al 13j is is dat geen probleem. In de ochtend en middag eten ze een boterham. ook het huishouden (heb woensdag wel nog alles gepoetst en alle was is gedaan) maar ja kinderen maken veel rommel. Afwas = afwasmachine

Maar wat ik bedoel met zorgen is dat we geen leuke dingen kunnen doen enz, ik kan niet naar buiten en moet plat liggen met mijn knie. Dus ik begrijp wel dat ze naar buiten willen het is immers vakantie voor hun ....

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nee daarom. En ik dacht ook gelezen te hebben dat de man wel een goede vader is, of klopt dat niet TO?

Ik denk dat ik ze dan toch maar zou mee geven. Wat willen ze zelf?

7. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Mij idee ook. Plus dat ik altijd wel een beetje verdrietig word dat vaders hun kinderen niet kunnen/mogen zien, maar dat is weer een ander verhaal.

8. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Ja idd een goede vader altijd geweest ... Ik heb er geen problemen mee dat hij de kinderen mee neemt vind ik helemaal niet erg en zou nooit de kinderen wegnemen van hem. Nooit zo ben ik niet. Maar als hij ze komt halen is dat ineens voor enkele dagen...

In normale omstandigheden heb ik er geen probleem mee maar het gaat er nu om dat ik de hulp van mijn docter nodig heb...

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Sterkte ts, moet niet makkelijk zijn.

Eerlijk gezegd snap ik je ex alleen wel. Als we dit verhaal zouden lezen vanuit de andere kant bekeken (stel ex vertelde dat moeder met spullen gooit waar kinderen bij zijn), zou iedereen dat ernstig vinden. Ik sta er dus wel van te kijken dat er zoveel mensen de schoonfamilie en ex zo vreselijk vinden.

Namoli komt op dit moment op mij niet over als een stabiele moeder. Daarnaast is dochter geen verzorgende, dus goed als ze er even uit kan. Neemt niet weg dat je ex jouw natuurlijk wel heel rot heeft behandeld ts....

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik snap jouw ex wil, een meisje van 13 hoort niet voor haar moeder en broertje te zorgen. Snap sowieso niet dat je niet voor de operatie al met je ex hebt afgesproken dat ze een tijdje bij hem zouden verblijven.

Je geeft aan dat je ex contact met haar heeft gehad. Heeft ze zelf contact met haar vader opgenomen met de vraag haar op te halen? Ik ben inmiddels een jaar gescheiden en mijn zoon nam ook regelmatig contact met me op als hij bij zijn vader was. Ben daar nooit in mee gegaan rn hem hem altijd via de App proberen te ondersteunen als het daar niet lekker liep. Maar als hij daar voor zijn zusje en vader had moeten zorgen dan had ik ze zeker gaan halen.

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Het is op zich wel apart dat hij het contact via de kinderen laat lopen en niet direct met jou.
    Je kan hem natuurlijk ook zelf bellen en zo afspraken maken. Laat hem weten dat het prima is dat hij de kinderen wil zien maar dat dat graag in overleg gaat.

Het is al eerder gezegd maar zorg dat je een goede therapeut voor jezelf vind. Bij mij heeft dat enorm geholpen om met name mijn woede een plekje te geven. Ik wilde me daar niet door laten leiden en heb daar hard aan gewerkt.
    En kinderen horen niet aan een kant te staan. Ze hebben een papa en een mama en daar houden ze van. Ze hoeven daarin nooit te kiezen!
    Ja ik vind mijn ex een grote l*l om alles wat hij mij maar ook zijn " gezin" geflikt heeft. Maar ik heb er niets aan in de negativiteit te blijven hangen dus ben er boven gaan staan. Beter voor mij, maar vooral voor de kinderen.

Nogmaals sterkte!

12. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nooit goed om ruzie te maken in het bijzijn van kinderen dat weet iedereen maar goed...het kan natuurlijk een keer voorkomen. We zijn ook allemaal maar mensen.

Maar dat je zegt dat je blij bent dat je dochter eindelijk een keer aan jouw kant staat..sorry wat?? Hou je ook een score bij? Jij noch je ex horen jullie kinderen hiermee te belasten. Dat jullie uit elkaar gaan/zijn moet je ze vertellen maar je gaat ze toch niet het fijne ervan vertellen?? Hou ze er zoveel mogelijk buiten kom op zeg.

Sterkte met het herstel van je operatie maar je dochter is niet degene die voor jou moet zorgen. Aan de ene kant zeg je ze hoeft niet voor me te zorgen maar ik vind het jammer dat ik niet met ze naar buiten kan en aan de andere kant zeg je ik heb de hulp van mijn dochter nu nodig. Nee dame, je had iemand anders, een volwassen persoon als back up moten hebben en niet je dochter.

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Los van dit alles... vind ik het wel een ontzettend verdrietig idee dat je niemand (!) In je omgeving hebt die je een beetje kan opvangen. Vooral nu. Is er echt helemaal NIEMAND? Geen vriendin, familie, buurvrouw etc? Om even een boodschapje te doen ofzo?

Ik denk dat dat een van de eerste dingen is waar je straks aan moet werken.. bouw een beetje een netwerk. Niemand kan het helemaal alleen.

Sterkte TO. Want dit is echt een waardeloze situatie. :(

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    En je mag me, als je wil, best een pb'tje sturen om te kijken of je in mijn buurt woont, als dat zo is wil ik best wat boodschappen voor je halen of wat te eten voor je maken..

15. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.232
    1.876
    113
    Ik schrik toch een beetje.
    je zit in een isolement en niet zon klein beetje ook.
    geef je zelf een schop als je herstekd bent van je operatie.
    zoek vrijwillergers werk al is het maar voor 2 uurtjes.
    Ga er op uit praat met ouders op school misschien is er een ouderkamer hier wel hier word veel gepraat over van alles is 1x in de week.
    mocht je werken is er niet een colega waar je je goedbij voeld die je kan helpen.

Zeg niet gauw nee soms moet je even waker worden.
    die vend heeft je bedrogen moet hij je dan ook je zelf ontnemen kom voor je zelf op.
    je klinktnu als een onderdanige vrouw die klompleet de weg kwijd is.
    is er geen familie van jou waar je misschien weer in contact kan komen.

16. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.208
    537
    113
    NULL
    Ik lees al een poosje mee en heb steeds het gevoel je een schop onder je kont te willen geven.

Je stelt je enorm afhankelijk op en speelt idd erg het slachtoffer. Je blijft in bed liggen (ook al voor je operatie), huilt de hele dag. Maar je hebt wel 2 kinderen in huis.

Gelukkig weet ik niet wat het is (Ben wel vaker bedrogen, maar niet met kinderen in het spel). Maar probeer je sterk te houden voor je kinderen. Zoek echte hulp (én gebruik gewoon je medicijnen!).
    En zorg als je jezelf weer op orde hebt voor een netwerk. Dat komt niet aanwaaien, weet ik helaas alles van! Maar ik heb nu het idee dat je je dochter deze rol laat vervullen. Het komt nu over alsof zij de hulpverlener is, sowieso in het huishouden, maar ook om jou op te peppen.

Ik snap dus ook heel goed dat je ex de kinderen haalt en in dit geval lijkt me dat ook echt het beste voor je kinderen.
    Sorry dat ik het zeg, maar je lijkt me echt niet stabiel genoeg om voor kinderen te zorgen. Ga dus als een speer voor jezelf zorgen!

17. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik vind het ook wel verdrietig om te lezen dat je zo in een isolement zit. Is dat waarom je zolang bij je man bent gebleven ondanks dat hij jou bedroog??
    En nu afhankelijk zijn van je kinderen...dat is niet gezond :(

Ik zou straks dingen voor jezelf gaan zoeken. Vrijwilligerswerk, sport, een club oid...
    Ik begrijp dat het wel heel lastig is om helemaal opnieuw te beginnen (i ben ook een eind verhuisd) maar dit kan ook zo niet. Daar raak je ook depressief van.

Mocht je eens behoefte hebben om je ei kwijt te kunnen mag je altijd pb-en.

18. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Je spreekt gewoon af dat hij de kinderen op een normale tijd terugbrengt.
    Je hebt de oudste ff nog nodig vanwege je knie. En ja een 13 jarige kan best een paar dagen voor d'r moeder en broertje zorgen.

Isolement. Tja, er worden zijn meer vrouwen in een isolement terecht gekomen. Vaak door de man om ze meer afhankelijk te maken.

19. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Mja dat ben ik niet met je eens hoor. Met 13 voel je je misschien heel volwassen (zeker als je al e.e.a. hebt meegemaakt) maar je bent gewoon nog een kind.

20. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Dit, ik heb dit zelf mee gemaakt. Ik heb het gedaan omdat ik dacht dat het normaal was. Maar als ik nu op die tijd terug kijk. Dat moet je je kind niet aan doen klaar.

Deel Deze Pagina