opnieuw bedrogen voor de 3x

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het knap dat je een huur van 800 euro kunt betalen met een inkomen van 1350 euro inclusief kinderbijslag die je dus niet elke maand ontvangt , dus maandelijks ontvang je minder dan die 1350 euro.en dan nog 200 euro overhoudt voor boodschappen enz.

Maar goed...Ik ga weer verder gtst kijken.

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ze woon in België, daar krijg je meer kinderbijslag.

3. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0

Hoe bedoel je?? Tot voor 2weken gelden woonde ik nog steeds met mijn ex-man dus met 2inkomen is 800€ huur per maand toch normaal?? Het gaat erom dat het nu niet lukt alleen!!! De maand is om dus er moet weer huur betaald worden... Hier in belgie krijg je elke maand kinderbijslag dus mijn inkomen is elke maand 1350€. Als ik daarvan 800€ huur betaal min de vaste kosten van 500€ per maand aan rekeningen (van mezelf internet, water, gas, elektriciteit, auto, verzekering, tv,...) de andere afbetalingen van hem heb ik netjes bij zijn spullen gelegd die kan hij zelf betalen. Die staan ook op zijn naam dus... En blijft er welgeteld 50€ nog over. Ik heb nu nog 200€ om mijn rekening staan.

En waarop verdedig ik hier mezelf??
    Ik dacht dat dit forum was om elkaar wat te helpen en steunen???

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.954
    113
    Ze houdt het niet over maar ze komt tekort aangezien de huur nog niet is betaald.

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee waarom je je verdedigd...dat doe je toch echt zelf.
    En sorry maar een forum is er niet alleen voor de lieve woordjes. Maar goed blijkbaar wil je die alleen maar horen want zodra er een berichtje wordt gepost dat niet in de trant van knap van je..arme lieve meid..wat erg enz is ga jij in de aanval. Je moet je trouwens niet afvragen waarom je jezelf loopt te verdedigen..je moet jezelf afvragen waarom je elke keer bevestiging nodig hebt of je het goed hebt gedaan en of je trots op jezelf kan zijn.

6. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0

Idd heb mijn uitkering nog niet ontvangen dat is volgende week pas dus als ik daar de huur van betaal + vaste kosten blijft er 50€ over. Nu op dit moment heb ik nog 200€. Maar er moeten nog boodschappen gedaan worden. Dus april zou ik in principe nog kunnen overbruggen als ik heel zuinig aan doe. Naar volgende maand toe (mei) heb ik dan maar 50€ Over voor de rest van de maand dus weet niet hoe ik dat ga doen hoop dat ik tegen dan al een nieuwe huurwoning/appartement vind.

7. Amare

Amare Niet meer actief

Het forum is hier niet alleen voor lieve woordjes.
    In je laatste berichten ben je steeds op zoek naar bevestiging en schouderklopjes, we kunnen wel advies geven, maar niet je handje vast houden.
    Je zult dit echt zelf moeten doen, hoe moeilijk het ook is.

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.954
    113
    Ze volgt het aangegeven advies goed op. Wat is er dan mis met wat bevestiging of idd een schouderklopje? Verlangen allemaal toch wel eens naar?

9. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Probeer niet teveel het probleem van morgen vandaag op te willen lossen, staat de woning op beide namen?
    Ik weet niet in hoeverre je al contact hebt gehad met een advocaat? Probeer anders van de week contact te hebben om 'voorlopige voorzieningen' te treffen.
    Overigens heb niet alles gelezen, maar als ik de berichtjes van gistere en vandaag lees heb ik in ieder geval het idee dat je jezelf bij elkaar probeert te rapen en vooruit te duwen en als ik dan enkele berichtjes hierboven lees dan vind ik dat er best even gezegd mag worden dat het goed is wat je nu doet.

@lellebel en lize, is het zo moeilijk om een bevestiging te geven als iemand daarom vraagt en ze probeert adviezen op te volgen die hier gegeven zijn? Ze doet misschien niet alles tegelijk maar laat nu toch duidelijk zien dat ze het wel degelijk probeert? Daarbij als ik de eerste berichten in het topic lees en de laatste is er wel degelijk een enorm verschil. En niet alles kan tegelijk en voor sommige van de adviezen ben je afhankelijk van anderen. Dat meegenomen ben ik van mening dat ts wel degelijk heel hard probeert om op te krabbelen. Mensen die haar vervolgens neerhalen heeft ze daar niet bij nodig lijkt me.

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Lellebel en lize zijn misschien wel ongesteld en hebben geen chocola meer in huis.

Beetje medeleven is nooit iemand slechter van geworden. TS heeft geen familie en vriendinnen, hier mag ze toch wel ventileren?

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dit vind ik ook. Sommige mensen hebben echt even positieve steun nodig om verder te komen in het leven en vind dat dit ook bij ts mag gebeuren. Vooral als je niemand om je heen hebt. Wanneer iemand alleen maar je moet dit en dat doen zegt en verder geen positieve feedback hoe wilt iemand dan groeien? Hopelijk doen deze dames dat ook niet zo tegen hun kinderen. Het is algemeen bekend dat je bij elke kritiek ook een positieve feedback moet geven. Daar leer je van en wordt je zelf als persoon ook sterker van.

@ts: je doet het al heel sterk nu. Bel of ga eens langs bij een instantie voor informatie nu mbt het betalen van de huur en je ex + ook hoe het zit dat hij al jullie spaargeld eraf heeft gehaald.

12. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry maar als je keer op keer vraagt om een schouderklopje en nog eens een ander topic opent wat je zou doen als de minnares voor je deur zou staan, vind ik ts niet zo sterk overkomen als dat ze beweert. En het is niet mijn bedoeling om tafel neer te halen...wat mij betreft krijgt ze 85 schouderklopjes. Maar ts doet zich nu sterker overkomen dan dat ze daadwerkelijk op dit moment is en het gevaar daarvan is dat ze binnen no time weer terug bij af is.
    Dus vooral doorgaan met die knap van je en de goed zo berichtjes...is fijn voor ts om nu even te lezen maar het laat haar ook vasthouden aan de valse sterke superpower die ze nu zou hebben maar binnen de kortste keren zijn die weer weg en is ze weer een brok ellende.

Je kan mij niet wijsmaken dat je van 1 en al verdriet, depressie, ongelukkig zijn, niet uit je bed willen komen, niet willen eten enz van de 1 op de andere dag ineens a la independent superwoman uit bed stapt. Nee sorry..dit soort dingen verwerk je stapsgewijs.

13. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach gut.. wat een trieste opmerking. Maar nee ik ben niet ongesteld..Ben bijna 22 weken zwanger. En ik lust absoluut geen chocolade.

Er staat ok nergens dat ze hier niet mag ventileren. Maar blijkbaar mag je ook niks zeggen als je de kudde niet volgt.

14. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Nou idd...iemad die al zo in de put zit nog even verder naar beneden trappen. Lekker makkelijk.

Ts: fijn dat je nu je bed uit bent en bij je kinderen beneden bent. Dat is alvast stap 1.
    Echt ontzettend triest van die kerel dat hij het nu zo speelt. Ik zou nu een advocaat gaan.opzoeken om de zaken voor je helder te maken.
    Ik weet alleen niet hoe het zit met vergoedingen daarvoor in België.

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ach gut.. Nog nooit van een grapje gehoord.

Chagrijn. Als je niks constructiefs te melden hebt, waarom reageer je dan met alleen maar aanmerkingen op iemand die het al zwaar zat heeft zonder jouw commentaar.

16. Bloem178

Bloem178 Lid

9 jul 2015
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik vind je nogal manisch sorry. Op een forum letterlijk gaan vragen om schouderklopjes vind ik ook beetje gek. Laat staan jouw 'juweeltjes' proberen te verkopen. Heb je helemaal geen vrienden of kennissen die je kunnen ondersteunen in deze moeilijke tijd?

17. Islah

Islah Niet meer actief

Zo dat moet wel opluchten he...

18. Islah

Islah Niet meer actief

TS, niks van de rotreacties aantrekken. Ik ga proberen je morgen te pb'en, sorry, vandaag was het niet gelukt. <3

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nee en dat is ook heel normaal!! Je hebt in het begin altijd ups en downs. Alsof jij meteen sterk zou zijn. Daarnaast goed lezen ik heb aangegeven dat het goed is kritiek te geven maar daarboven geef je ook altijd een positieve feedback wat ze wel goed doet. Dit geeft een mens juist de kracht dat ze aan het kritieke punt kan werken. Je mag je mening zeggen (daar is een forum voor) maar empatisch ben je absoluut niet.

20. Amare

Amare Niet meer actief

Ik heb ook nergens gezegd dat ze niet mag ventileren.
    Ja, ik heb het hard verwoord, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet erg vind voor TS.
    Persoonlijk denk ik dat ze zich nu beter op haar kinderen en gezondheid kan richten,, zij zijn degene die haar écht er door heen kunnen helpen en voor wie ze iedere dag moet opstaan.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,1 KB
      Weergaven:
      4

Deel Deze Pagina