opnieuw bedrogen voor de 3x

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Heb je hele topic gelezen, jeetje zeg wat een ellende, en wat heftig! vind het super knap hoe je het volhoud en het doet!
    Hebben jullie een leuke dag met z'n drietjes bij de zoo gehad?
    En hoe gaat het nu met jou? Heeft de psycholoog de 1e keer je goed gedaan? (Inmiddels miss 2x)

Heel veel sterkte, je kan het meid!

2. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Tjongejonge wat een verhaal meid. Echt, zoals iedereen hier zegt, zo'n man ben je liever kwijt dan rijk.

Die smsjes die je van hem krijgt is puur vragen om aandacht. Dat kun je zo zien (al zie je dat zelf misschien niet zo makkelijk). Hij wil je waarschijnlijk helemaal niet terug maar vind het wel leuk om je aan een lijntje te hebben. Beetje machtsvertoon.

Als ik jou was zou ik vooral koel en praktisch blijven. Praat alleen over plannen met de kids. Zorg voor een plan op tafel dat jullie beiden duidelijk weten wanneer wie de kinderen heeft. En als hij weer treitersmsjes stuurt, negeren. Niemand wint er iets mee. Misschien klink ik wat koel maar ik bedoel er het beste mee ;)

Ik wil je echt heel veel sterkte en liefde wensen, ik hoop dat je hier mee om kan leren gaan en dat je een volwassen relatie kan krijgen met je ex. Dikke knuffel!

3. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    ik weet geen raad voor je maar wil je ontzettend veel wijsheid en sterkte toewensen. Wat een lamzak (nog zachtjes uitgedrukt) zeg dat hij jou en jullie 2 kindjes dit voor de 3e keer flikt!!! Ik weet in jouw geval ook niet wat ik zou doen...

dikke digi knuffel van mij, ook al heb je er niet veel aan..

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Niet meer lezen.. meteen deleten!

Sterkte.... en weet dat zijn nare dingen niets over jou zeggen, alleen over hemzelf.

Deel Deze Pagina