opnieuw bedrogen voor de 3x

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Oww dat is er 1 voor mij! Had mooi koffers in de tuin gezet en ajuu ermee.
    Me ex flikte iets anders na 3x heb ik echt zn koffers in de tuin gezet.
    Ben heel snel na een advocaat gegaan en dat was gelijk de laatse x .tis heel moeilijk. .ik weet er alles vn maar ik moest het doen voor me kinderen die gingen er ook onderdoor na alle ruzies.
    Veel sterkte ermee! Geef je eigen even de ruimte om goed na te denken.

2. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Nou ik raad aan om nu echt voor jou en je kinderen te kiezen, en je man de deur te wijzen!
    Er zijn grenzen 3x hé!!!

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Normaal ben ik niet van het 'de deur uitzetten', maar wat een leugenachtig viezerik! Gewoon een dubbelleven erop nahouden!

Aangezien dit niet de eerste keer is dat hij dit flikt, zou ik mooi m'n plan trekken.

4. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vraag me trouwens echt af of zijn ouders hier vanaf weten?

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jemig wat een zak hooi is die vent van jou, 3x is echt 3x te veel! En dan idd de manier waarop! Jeetje zeg, ontzettend respectloos naar de moeder van zijn kinderen. Dit vertrouwen is echt voor altijd verwoest, ik zou hem het huis uitzetten. Je bent veel meer waard dan dit!

6. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik kan me je topic nog goed herinneren. Wat een ###! Ik zou er zeker een punt achter zetten. Het is de derde keer nu! Denk aan jezelf en je kinderen, ook al lijkt het nu heel moeilijk. Veel sterkte.

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

T feit dat je kennelijk nog steeds onder 1 dak met m zit aangezien hij blijft zeggen dat je de enige voor m bent en je hem überhaupt nog tegen je laat praten, geeft mij het gevoel dat je hem uiteindelijk wel weer vergeeft...
    Je bent de eerste niet die goed advies krijgt en eigenlijk wel weet wat ze moet doen,maar toch naïef en te afhankelijk blijft en uiteindelijk een tijdje later hier weer terugkomt met waar menigeen je al voor waarschuwde.
    Sterkte iig met de situatie. Mijn man zou zn leven niet zeker zijn als hij mij dit had geflikt'! En dat weet hij.
    Jouw man hoopt miss wel stiekem dat hij er weer mee weg komt...

8. Islah

Islah Niet meer actief

Hier ben ik dus ook bang voor. Daarom hoop ik ook echt dat TS dit keer sterk blijft en zich realiseert dat dit niet zomaar verandert.

9. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ooh lieve meid, hoe kan je zo goedgelovig zijn?

Wanneer ga je voor jezelf kiezen?

Heel erg cru, maar toen ik je verhaal las kon ik alleen denken 'waar is haar zelfrespect?'

10. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ah wat een verhaal zeg, germ dat je dit allemaal moet meemaken. Ik denk dat ik gek geworden was als ik die collega aan mn deur had gehad.
    Je verdient veel beter dan zo iemand!

11. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Wat een ontiegelijke eikel zeg. Meis jij en je kinderen verdienen zoveel beter. Snap dat je misschien niet snel wil scheiden na 14 jaar maar je moet jezelf niet zo laten behandelen! Ik zou hem persoonlijk echt de deur uitzetten en nog een flinke trap nageven, bah! Deze vent is niet te vertrouwen. Kies voor je kinderen en voor jezelf, het lijkt me nu wel dat de maat vol is toch?

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Deze man verdient een pak slaag, dat je je kinderen kunt verkopen om hun moeder als oud vuil te behandelen. Schaamteloos, respectloos. Het is alleen jammer dat hij ook de ballen nog niet eens heeft om te gaan.

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hier ben ik het mee eens.
    Wil je van hen scheiden zet hem dan vandaag nog de deur uit. Hoe langer hij onder het zelfde dak woont als jij hoe meer hij op je kan in praten. Trap er niet in.
    Dit is al de 3e x dat moet toch wel genoeg zeggen.

14. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Idd, wacht niet tot de 4de keer meid...

15. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Wat een ellende!
    Soa test doen en daarbij wat zelfvertrouwen en zelfrespect kweken.
    Geen man die een vrouw zoiets zou moeten kunnen flikken. Al helemaal de moeder van zijn kinderen. Wat een zak stront zeg.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit advies geef ik niet snel, maar nu dus wel: met kop en kont op straat schoppen, met zijn spullen erachteraan!

Als hij het 3x doet komt er ook wel weer een 4e en een 5e keer.

17. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Dit! Ik zeg het niet snel, maar ik zou hem er gelijk uit gooien

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Tja, volgens mij zijn er twee opties:

- Je accepteert dat hij naast jou nog met een andere vrouw een relatie heeft en maakt er samen het beste van.
    - Je vertelt hem dat de maat vol is en vraagt een scheiding aan.

Optie 3 bestaat niet. Samen verder gaan zonder dat hij een andere relatie heeft, is niet reëel. Hij heeft je nu drie keer bedrogen en gaat hier niet mee stoppen. Dus wil je bij hem blijven: prima, da's dan jouw keus. Maar realiseer je dat dit wel betekent dat je kiest voor een man die jou nooit trouw zal zijn.

19. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Dat gevoel heb ik ook, dan staat hier straks weer, op verzoek van ts gesloten... Dan ga je het toch weer proberen en wil je dit zsm vergeten.

Maar hij heeft je 3x bedrogen, en dan niet een slippertje oid, nee, een verhouding/affaire, hoe je het wil noemen. Kan me indenken dat het moeilijk is, maar echt, kies voor jezelf en je kinderen! Echt, als je een beetje eigenwaarde hebt, laat je dit niet gebeuren. Probeer je te herpakken, ondanks je verdriet en ga wat doen. Vroeg of laat gaat dit met je vriend over, want hij is niet te vertrouwen, dat heeft ie wel bewezen.

20. xEsther

xEsther Actief lid

19 feb 2012
    172
    0
    0
    Jeetje wat heftig!
    Ik kan je weinig advies geven, ik denk dat je zelf wel weet wat het beste voor jezelf is, maar wil je wel heel veel sterkte toewensen, wat je uiteindelijk ook beslist.

Deel Deze Pagina