Wat een verschrikkelijke situatie! Ik wil je alle sterkte van de wereld wensen en vooral ook met het maken van de, voor jou (en kinderen), juiste keuzes!
Hey islah, heb je pb idd gelezen maar heb voorlopig geen gsm meer...heb die in woede tegen de grond gesmeten en is helemaal stuk... Dames, hoe ik me nu voel??? Heeeeeel slecht!!! Heb zin om gewoon te zeggen ok we vergeten het dat is het gemakkelijkste maar ben ik dan genezen??? Dus dat gaan we niet doen...ook heb ik zoveel zin om terug in bed te gaan liggen en me weer afsluiten van alles!!! Ik zit op een hele slechte trein!!! Extreem naar boven en extreem naar beneden... Hij heeft net dit gestuurd: "Ja wa wilt ge da ik er op zeg ik had wel een beetje uitgekeken om naar Praag te gaan en dan dit. Ik moet mij wel afsluiten voor alles ik wil er ni over nadenken" Dit is nadat ik zei dat ik liever niet meer wil praten omdat hij toch bot en kort antwoordt en ik niet meer waard ben dan dit... Pff voel me zo ongelukkig...
Hij had wel uitgekeken naar dat tripje en "nu dit"? Waaaat? Hij bedriegt je, voor de zoveelste keer. Als ie je nou zou smeken, huilen, in therapie wilde en zich volledig bewijzen... Maar die houding blegh wat een zak
Dan ga ik je zsm een pb terug sturen namoli. Hopelijk blijf je standvastig in je besluit, veel sterkte. Idd Veera, TS is degene die "en nu dit..." moet denken.
Huilen? Je mag de vlag uithangen en taart halen zou ik zeggen omdat hij de keuze om weg te gaan al heeft gemaakt, want jij had hem er niet uit gezet. Ga je maandag (echte) hulp zoeken? En je annuleringsverzekering bellen om je stedentrip te kunnen afzeggen? Van dat geld kun je lekker met de kids weg in de zomer.
Jeetje wat een situatie. Naar wat hij nu zegt en schrijft naar jou begrijp ik er uit dat hij jou nu de schuld geeft van de situatie. Hij woont zowat 'n maand bij z'n minnares en hij schuift het jou in de schoenen dat hij niet naar Praag gaat.
Goed dat je standvastig blijft. Natuurlijk voel je je slecht en dat zal nog wel even zo blijven. Maar doorgaan en doorzetten hoor. Ooit wordt het beter.
Heeft de huisarts niet uitgelegd dat anti depressiva de eerste. Twee werken vooral bijwerkingen hebben en niet direct op je depressie werken. Na 2 tot 6 weken gaat het pas werken. Heb je toen je weer gestopt bent dit wel gemeld? Echt, morgen naar de huisarts. Al doe je het niet voor jezelf maar voor je kinderen. Dit alles beïnvloed hen ook veel en je bent aan hen verplicht alle mogelijkheden die er zijn om je beter te voelen aangrijpen. Ik denk dat je naast medicijnen zeker psychologische hulp nodig hebt om je zelf wat meer de moeite waard te voelen.
Ik zal eerlijk zeggen ik zeg nooit ga bij die man weg. Maar al 3x opnieuw vreemdgaan?? Onthoudt het is niet jouw schuld dat dit gebeurd is! Hij is de ruzies zat? Prima er bestaat nog zoiets als communiceren. Maar om dit smoesje te gebruiken om zijn vreemdgaan te rechtvaardigen? Nee absoluut niet! Vreemd gaan is ten alle tijden een keuze die jezelf maakt. 1x tot daar en toe kun je vergeven, hard samen aan werken etc... Maar 3x in doe jaren bewust absoluut niet. Geloof mij je zal het misschien nu niet inzien maar wanneer je van hem af bent zo je er uiteindelijk veel sterker uit komen! Denk aan je kinderen. Je hoeft je niet door hem zo te laten behandelen dat ben je niet waard. Heel veel kracht gewenst en blijf volhouden ❤
OMG! Daar had hij maar over na moeten denken voordat hij zijn pik uit zijn broek haalde en hem er meerdere keren bij een ander in prikte! Sterk zijn nu! Hij is jou zoooooooo niet waard. Alsjeblieft TS, doe het jezelf niet aan om hem terug te nemen. Deze man doet precies waar hij zin in heeft, en jouw belang bungelt ergens heel erg laag op dat lijstje (of eigenlijk helemaal niet). Je laat je kinderen toch niet zien dat je een persoon zo kunt behandelen zoals deze flapdrol bij jou doet?
Hij heeft net zijn spullen opgehaald... Ik ben boven gebleven want kan dit allemaal niet aan... Ben nog steeds niet gestopt met huilen
Natuurijk ben je verdrietig! Ik zou me ook de ogen uit mijn kop huilen als mijn man dit zou doen en me dan nog zo zou behandelen ook Hij lijkt wel gek, serieus, wat gaat er in hem om?? Ik wens je heel veel sterkte meid, hou vol!
Lieve Namoli. Ik snap echt wel dat je verdrietig bent, maar geloof me: het verdriet slijt. Niet vandaag, ook niet gelijk morgen, maar echt waar, er komt een dag waarop jij blij bent dat hij vertrokken is. Dat je in de spiegel kijkt en denkt: ik ben weer gelukkig, gelukkiger dan met hem! Probeer je hoofd omhoog te houden, al is het maar voor je kinderen, zij verdienen niet dat hun moeder verdrietig is om een vader die geen knip voor de neus waard is. Misschien wel als vader, dat weet ik niet, maar als man, als echtgenoot is hij niks waard en ben je echt beter af zonder hem. Een hele dikke knuffel meid, ik wens je veel sterkte voor nu, maar zeker ook een zonnige toekomst en die komt er heus wel aan. Je komt er echt sterker uit!
Oh lieverd toch. Het is moeilijk he. Ondanks dat je weet dat het de juiste beslissing is, voel je behoorlijk .... Dat heeft tijd nodig. Je gaat door een aantal fases. Na verdriet komt boosheid en dan echt heel boos. Daarna ga je het accepteren, dat je alleen met je kinderen doorgaat. Je komt dan tot rust. En er komt echt een tijd dat je weer gelukkig bent! Dus vanavond mag je nog lekker huilen, morgen ga je je zaakjes regelen.
Ach wat een vreselijke situatie Heb je geen vertrouwelijke mensen om je heen? Wat een ontzettende zak is die vent zeg. Ik snap dat je je nu ontzettend verdrietig voelt als iemand je zo hard op je hart trapt. Het komt echt goed meis! Er komt straks echt een dag waarop je blij bent dat hij weg is en je beseft dat jij er mag zijn! En voor jou komt het geluk wel weer. Hij gaat het zelf met zo'n instell i ng nog heel zwaar krijgen... Je mag me altijd pb-en als je eens je hart wil luchten of wat dan ook Sterkte!
Sommige mannen willen, en/of kunnen niet trouw zijn. Vriendin van mij is na 10 jaar eindelijk weggegaan bij zo'n man, 10 verloren jaren je zag dat het aan haar vrat. Nu begint ze opnieuw, en ondanks dat ze alles nog een plekje moet geven, krijgt ze nu wel een eerlijke kans op echt geluk. Zelf ben ik kort na de geboorte alleen verder gegaan, en helaas alleen maar losers tegen gekomen. Gelukkig kwam ik er optijd achter iedere keer, en ben liever alleen dan met iemand die me geestelijk kapot maakt. Ik adviseer jouw hetzelfde beklim deze moeilijke berg, om op de top te komen en te zien wat voor moois erachter te zien is...