opnieuw bedrogen voor de 3x

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Kijk wat hij nu stuurt....zijn hier nog woorden voor???

Hij: "Als ik een appartement in .... heb dan wil ik een week om week"

Ik: "Je kan niet voor ... zorgen" ( het gaat om de jongste hij is nogal heel aanhankelijk aan mij)

Hij: "Dan zien we wel als we daar zijn ik ga ook niet altijd alleen blijven dus er zal wel iemand zijn die voor ... kan zorgen"

Ik: "OMG jij bent echt gemeen"

Hij: "Waarom is dat gemeen? Gij zult toch ook niet hele leven alleen blijven. Ik ben dat ook niet van plan"

Hij: "Ik ga je niet meer op hemelen of beter laten voelen als je dat wilt zal iemand anders moeten zoeken zoals ik voor dien al heb gezegd. Ben het beu om ruzie te maken als je iets over de toekomst wel hebben contacteer mij anders is het beter dat je met rust laat.

Hij: " Zak met rommel geef dan maar aan uw vriendje die morgen langskomt" (ik ben dan nog zo stom daarstraks tijdens de boodschappen spullen voor hem ook mee te brengen...en heb dat bij zijn spullen gezet)

2. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Namoli, hij steunt jou niet. Jullie zijn blijkbaar al zo ver heen dat hij dit normaal vindt. Hij had 'uitgekeken naar Praag'... is hij serieus??? En jij bent er aan gewend geraakt om je dit soort dingen te laten zeggen en in plaats van dit niet te pikken, dit maar te dragen... Dit is echt zoooo ongezond. Dat je nu bij je beslissing blijft, zal heel raar voelen maar geloof me, je doet het juiste. Dat voel je nog niet, daarom zeggen wij het tegen je.

3. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee. Geen woorden voor.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gewoon niet reageren. Jij zegt dat hij gemeen is, en hij lacht zich dood. Gewoon negeren, hij probeert je gewoon op de kast te krijgen.

5. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    niet reageren en je niet verder overstuur laten maken. Stop nu het contact, echt. Het is al verdomd zwaar voor je.

6. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Precies, hij wil nu ruzie.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

eens met farfalli, gewoon je tel uitzetten. Dat is moeilijk, maar je raakt alleen maar meer overstuur. Jij moet morgen ook gewoon voor 2 kinderen zorgen (en uiteraard ook voor jezelf!)

En ik las ergens: vanavond mag je nog huilen, morgen ga je je zaakjes regelen. Klinkt hard, ik weet het, maar je moet door! Door voor jezelf en door voor je kinderen.

8. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Negeren. Jij bent sterker!!

9. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Ja zou ook niet te reageren, kan je beter.met een vriendin appen.
    Laat hem maar lekker in zijn sop gaar koken egoïst dat hij is!!
    Je bent hem niets verplicht

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

En even wat anders: morgen je reis annuleren (als het goed is kan dat bij een relatiebreuk) en van dat geld van de zomer (of voorjaar) lekker met je kindjes op vakantie.

11. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Krijg het ene verwijt na het andere te horen!!!

Ik heb vandaag gemaild met de huisbaas om
    Af te spreken voor de verhuis en krijg ik nu het verwijt dat ik er wel mee zal aanpappen...

Ook verwijt hij mij dat ik zijn minaress heb binnengelaten toen ze voor de deur stond terwijl ik dat alleen deed om de waarheid te weten. Hij zegt dat we maar beste vriendinnen moeten worden nadat we gezellig gepraat hebben??? Ze is welgeteld 2min binnen geweest!!! Hij zegt dat ik haar maar moest kapot geslagen hebben als ik ooit van hem hield...

En dan het ene na het andere ben er ziek van

12. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Idd lekker laten razen. Dit is bizar en dit soort teksten komen alleen van iemand die je pijn wil doen. Niet reageren is voor hem alleen frustrerend omdat je dan niet doet wat hij verwacht. Door sterk te zijn en voor je eigen geluk te gaan krijgt hij niet wat hij wil. Jou nog een trap nageven.

Heel veel sterkte en gewoon hier van je afschrijven of naar wie dan ook ipv op hem reageren.

13. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Citytrip annuleren gaat niet...heb deze gekocht op vakatieveilingen.nl
    En geen annulatieverzekering.

Hij heeft al aangegeven dat hij alleen zal gaan...de envelop met de documenten ligt er ook niet meer dus zal hij die wel meegenomen hebben

14. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Hey maak je niet druk. Zijn tutje is naar jou gekomen hoor, waarom zou je haar niet even aanhoren? Lijkt me logisch toch. En anders moet hij zn nieuwe vriendin maar beter opvoeden dat is niet jou taak. :$

15. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

En jij had hem betaald? Wat een eikel zeg.

16. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Hij is zo ongelofelijk onredelijk!!! Laat hem met zijn domme kop maar naar zijn uitje gaan, kan jij mooi die tijd gebruiken om even tot jezelf te komen, en te zorgen dat je alles in werking zet. Zorg dat hij nu niet meer naar binnen kan.
    Maak een lijstje wat je moet regelen, en de papieren gegevens die je daarvoor nodig hebt, en bewaar al die onzin berichtjes maar van hem misschien komen ze nog van pas.
    Blijf sterk niet reageren.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat is lullig, maar dan nog: óók daar kom je wel weer overheen. Laat hem maar lekker naar Praag gaan.

(al zou ik wel zo gemeen zijn om het hotel te bellen/mailen met het bericht dat jullie niet meer komen, dus dat ze de kamer wel kunnen verhuren aan iemand anders ;););) met een beetje geluk staat ie daar in Praag, zonder hotelkamer........)

18. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Hij: Moest je mij zo graag zien zoals je beweert ging je ni samen lekker gezellig babbelen iedereen waar ik da tegen vertel zegt hetzelfde dus hou u bullshit voor u zelf als je ziek bent let dan op u voeding. Kom binnen en zet u drink iets van mij laat mij ni lachen

Ik: Wanneer gezellig babbelen??? Heb je er bij verteld dat je me alles hebt voorgelogen en ik zo achter de waarheid ben gekomen en dat het ook al de 3x is??? Heb je dat allemaal gezegd?? Ze is hier welgeteld 2min binnen geweest

Hij: nee 2x

Ik: 3x ...2x met de zelfde vrouw en nu nog eens

Hij: idd dezelfde vrouw dus 2x en ni 3

19. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh mijn god. Stop het gesprek, echt. Ik doe niet snel uitspraken over anderen want ik ken hem niet, maar als hij dit werkelijk gezegd heeft... wat een onvolwassen nietsnut!!!

20. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik zou echt vandaag niks meer tegen hem zegge. hij trapt alleen maar meer op je ziel. Laat dat toch niet gebeuren je bent meer waard dan dat

Deel Deze Pagina