Precies wat ik ook denk. Hij lijkt behoorlijk narcistisch te zijn. Goed van je om naar de ha te gaan. Dit wat je allemaal op je bord krijgt is niet niks. ik ken je niet maar zou die "man" wel een pak op z'n donder willen geven. Het voelt misschien niet zo op dit moment maar je bent echt zoveel beter af zonder deze kwast. Hij maakt je niet gelukkig en zal dat ook nooit (meer) gaan doen. Kies voor jezelf en je kindjes. Jullie zijn het aller belangrijkste. Sterkte
Niet de verdediging in gaan! Vanaf nu zakelijk worden. Alleen nog contact hebben omwille van jullie kind en that's it. Wat hij verder doet en met wie moet hij zelf weten. Ik mag hopen dat je nu inziet wat een vreselijk egoïstisch mannetje dit is! Dit wil je niet in je leven! Hou er rekening mee dat hij dit soort verhalen ook op zal steken tegenover vrienden en familie waardoor hij als slachtoffer uit de bus komt. Ik zou dus dit voor zijn en je vrienden en familie inlichten. Zeker nu je er alleen voor staat is het belangrijk dat je af en toe kan terugvallen op hulp en steun. Hou zijn sms'jes maar bij de hand, want hij geeft hierin zelf toe dat hij je bedrogen heeft. En verder niet meer ruziën over de app!
Goed dat je naar de huisarts gaat. Maar waar zouden je kinderen heengaan als jij naar het zkh moet? Ik denk dat als jij je nu laat opnemen (in een psychiatrische kliniek zoals ik begrijp) dan heeft hij een sterk wapen in handen om de kinderen van je weg te nemen vrees ik. Terwijl HIJ degene is die dit veroorzaakt heeft. Laat hem je niet de gekte in drijven. Ik kan je alleen adviseren om te mediteren, gezond te eten, vitamines van goede kwaliteit te slikken en proberen elke dag een stukje te wandelen. Ik heb zelf ervaring met hevige depressies en het klinkt allemaal makkelijker dan het is, maar voor je jezelf op laat nemen of medicatie gaat slikken, vraag je af of de ziekte wel echt in jou zit! Of dat je ziekte nu veroorzaakt wordt door hem. Ik denk namelijk dit laatste, hij heeft je energie weggevreten. Die kun jij terug krijgen door je energie op te bouwen door voor jezelf te zorgen en hem te laten gaan.
Je gaat vanmiddag naar je HA, maar je laat jezelf NIET opnemen. Waarschijnlijk krijg je tabletten om wat rustiger te worden. Wat je wel gaat doen is een vriendin of je ouders inschakelen. Die zorgen even voor jou en je kinderen. Als de kinderen slapen, of op school zijn kan jij je verhaal doen en je gaat deze week je zaakjes regelen. - inschrijven als woningzoekende. Let op: je verlaat nooit je huis waar je nu inwoont! Een ander huis betaalbaar en in de juiste wijken is niet zo snel gevonden. - informeren hoe en wat bij een advocaat - eigen bankrekening regelen, en hierop je salaris laten storten - papieren uitzoeken, zodat je weet hoe jullie er financieel ervoor staan. - gezamenlijke spaarrekening, de helft naar je eigen spaarrekening overboeken.
TS ik wil je graag helpen maar dan moet je wel even mijn pb beantwoorden. Idd wat Vlinder zegt. Een ziekenhuisopname gaat hij tegen je gebruiken! Probeer sterk te zijn voor je kinderen. Ik heb wel wat kennissen die in dezelfde stad wonen als jij en wil ze vragen om je een beetje te ondersteunen maar uiteraard wel als jij dat oké vindt.
Dit vind ik hele goede tips. Logisch dat je nu even van voren niet meer weet dat je van achteren leeft. En ook logisch dat je het helemaal niet meer ziet zitten, maar je kunt het je niet veroorloven om bij de pakken neer te gaan zitten. Probeer een netwerk om je heen te verzamelen die je emotioneel en praktisch kunnen steuenen. Heel veel stekte!
Ik hoop ook dat je opvang voor je kinderen hebt, maar als je dat niet hebt dan zou ik inderdaad wel oppassen met opnames enz. Je man/ex staat dan wel in een sterkere positie. Naar de huisarts gaan is sowieso niet verkeerd, als je je huisarts de situatie uitlegt zal hij/zij vast ook met goed advies komen. Je laat jezelf helemaal gek maken door berichtjes van hem. Je hebt tijd nodig om tot jezelf te komen, negeer zijn berichten voorlopig. Laat je dagbesteding niet om hem draaien door je telefoon voorlopig aan de kant te leggen en je tijd in te vullen met leuke dingen.. ( ookal lijkt weinig nu leuk te zijn) Ookal kruip je het liefst je bed in, het zou juist goed zijn om bijv. met je kids op stap te gaan, er tussen uit, naar de speeltuin of lekker wandelen. Als je binnen wegkruipt word je daar alleen maar depressiever van. Verder sluit ik me aan bij Vlinder84, zorg goed voor jezelf, bouw energie op, maak er wat van en laat die kansloze man los.
Die man heeft je eigenwaarde de afgelopen jaren kapot gemaakt geloof ik. Volgens mij ben je depressief door je man en komt het absoluut niet door jezelf. Praat met je huisarts, laat je niet opnemen, eerlijk gezegd zou ik ook niet zo snel kiezen voor medicijnen (dat kan je man weer tegen je gebruiken). Dat jij bij hem weg wil is puur zijn eigen schuld, neem jezelf absoluut niets kwalijk! En al zou jij hem bewust hebben weggedreven naar iemand anders (bullshit maar goed), dan nog is hij degene die al een paar keer vreemdgegaan is en dat is nooit goed te praten of de schuld van iemand anders.
Als je zelf geen sociaal netwerk hebt wat ik begrijp, en begrijp ook dat jullie eerder privé contact hebben gehad, dus zou dit aanbod van Islah met beide handen aannemen. En voel je dan niet zwak, je bent dan juist sterk. Verder zijn er goeie tips gegeven wat betreft het niet laten opnemen en welke stappen te nemen.
Goede tips. Ts sla dit lijstje op en hang het op zodat je het kan afstrepen en je ziet wat je moet doen.
Momenteel staat gsm niet stil...krijg het ene verwijt na het andere...te erg voor woorden!! Zo beschuldigd hij me nu dat ik diegene ben met de affaire?? Logisch???? Nee toch??? Gisteren tijdens het pakken van zijn spullen ben ik een aantal dingen vergeten En zegt hij nu dat ik die wel zal geven aan mijn nieuwe vriend....als hij zou zien dat ik de kinderen naar een andere man zal brengen dan zwaait er wat... Pff heb er genoeg van...ik antwoord ook niet meer want heeft geen nut maar eigenlijk zou ik ze ook niet meer mogen lezen...telkens ik het geluid hoor op mijn gsm krimpt mijn hart ineen van de stress. Ik hou het niet meer...sta te trillen op mijn benen. Heb sinds gisteren niets meer gegeten en dat was een halve boterham. De dagen ervoor ook bijna niets. Ik heb constant maaglast en last van zuur. Ben pas om 3u in slaap gevallen en weer wakker om 5u. Zo al dagen aan een stuk!! Ik ben op...
En weet je wat... Ik krijg het ene verwijt na het andere en dan stuurt hij net of ik zijn haren nog wil knippen....(ben kapster van opleiding) en ik knip elke week zijn haren)...straf of niet???
Heb je kennissen, vrienden, familie in je omgeving? Iemand die je nu kan komen helpen? Zo te lezen biedt Islah ook hulp aan, dus pak nu alles aan! Kun je je mobiel niet even uitzetten nu? Laat je niet zo opnaaien door die vent! Jij hebt niks fout gedaan! Hij reageert zich nu af op jou omdat hij door de mand gevallen is!
Ik zou hem blokkeren. Laat zien dat je sterk bent, al ben je t niet. Als je labiel bent of je stuurt de verkeerde smsjes, kan ie allemaal tegen je gebruiken
Vind het wel apart dat je wel je verhaal komt doen maar op geen enkele tip reageert, enz enz. Dat die man niet spoort weten jij en wij nu ook al maar wat ga JIJ doen om voor je zelf op te komen en een beter toekomst te creëren voor je kinderen?
Meid lees je ook wat wij hier schrijven? Sla alle berichtjes van hem goed op, heb je misschien nog nodig later...
Ja zucht... Hoe oud ben je want op het moment lijkt het of ik steeds iets lees van iemand die 15 jaar oud is... Je hebt een kind van ruim 13 jaar. Dit is nu absoluut geen gezonde situatie (al ga ik eerlijk gezegd bijna twijfelen aan de volledige echtheid van alle updates) voor een 13 jarige. Die hoort en ziet alles en kan hier een flinke knauw van krijgen. Verman je en sta op en ga actie ondernemen!