Ik begon gisteren ineens te bloeden.. Zou ik maandag kunnen bellen voor een echo om te kijken of het nog goed zit? Of moet ik tot 5 oktober wachten? Word gek van de onzekerheid.. Ik heb afgelopen jaar al een miskraam gehad en deze zwangerschap is al heel onverwachts.
ik zou bellen!!! en je niet af laten schepen! anders word je gek van onzekerheid! en dan kun je niet genieten van je zwangerschap! sterkte.... hoop dat alles goed is! xxxx
Het bloeden is voor nu ook gestopt gelukkig. Maar heb uitgeslapen en nog niet zoveel bewogen dus misschien komt het nog. Maar ben wel misselijk en voel me wel zwanger.
ik denk dat t wel goed zit, aangezien je pas een goede echo hebt gehad. misschien is er een bloedvaatje geknapt of zo.... ik zou alleen zekerheid willen anders zou ik gek worden!
De kans dat het misgaat is na je goede echo klein, maar zeker na een miskraam ga je met zo'n bloeding niet nog 2 weken in spanning zitten... Ik zou gewoon even proberen: gynaecologie is een afdeling die 24/7 gaande is, en als je toch niks kunt afspreken over een echo, dan bel je maandag nog eens. Maar wie weet is het rustig en zegt een dienstdoende gyn dat je nu wel even langs kunt komen.... heb je maar vast duidelijkheid! Sterkte en hopelijk is alles OK!
Morgen om twaalf uur mag ik langskomen voor een echo. Echt heel fijn. Duimen jullie mee dat het nog goed zit?
Bellen! Ook niet wachten tot maandag maar gewoon de spoedlijn bellen! Sterkte meid, ik duim dat het goed komt!
Oh lieve meiden ik ben zo blij! De kleine is gegroeid en het hartje klopt heel mooi! Oh dit is toch een wonderbaby of niet? Ik heb alleen nog wat donkerbruin verlies,maar heel weinig.
Wsch idd een bloedvaatje oid. Ik heb het ook een paar dagen gehad. Even rustig aan meid. Met veel rust gaat het vanzelf over als het goed is. Ook geen zware dingen tillen enzo voorlopig. Succes!