Hier mijn testen.. 7-6 was tegelijk met de cb digital. 9-6 was weer donkerder. 10-6 was de dag dat het bloedverlies begon, met avondurine. En de laatste is van vandaag.. Had liever oplopende testen gezien deze week, maar helaas. Nu rustig afwachten en we zien komende maand wel wat er gaat gebeuren..
Hier ook afgelopen weekend een vroege miskraam gehad bij 5 weken. Gisteren controle gehad bij de gyn en baarmoeder was alweer schoon. Ben blij dat mijn lichaam het zelf op heeft kunnen lossen. Wij gaan er ook meteen weer voor. Volgens gyn was dit geen probleem. Ik weet niet of je vruchtbaarder bent na een mk, maar dat hoop ik dan maar Sterkte iedereen!
Kan iemand mij helpen met het volgende? http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/446448-lang-blijven-de-zwangerschapssymptomen.html#post15242795
Wij hebben ook een ( vroege) miskraam achter de rug. Het was schrikken. ik was enorm euforisch dat ik zwanger was en twee dgn later begon het oud bloed verlies. Ik wist gelijk dat het mis was en 2 dagen later kwam het vruchtje/ stolsel naar buiten. Nog amper 24 uur gevloeid en daarna was het klaar had die dag ook al een negatieve test. ik was 4, 4 dagen zwanger en ik baalde vooral erg. Toch gewoon verder gegaan en mij lichaam het werk laten doen. Het weekend mij eisprong gehad dus het werk allemaal weer. En ik hoop over 10 dgn een positieve teat te hebben en zo niet dan niet. Je beseft dat het zwanger raken en zwanger zijn dus niet vanzelf sprekend is. Wat ik heb gelezen op internet is dat je hcg zo goed als op 0 moet staan wil je cyclus weer op gang komen. Het ligt er misschien ook aan hoever je al was in de zwangerschap, hcg zakt erg langzaam, helaas.
Bij mij was er al wel duidelijk verschil in de testen. Dus eind deze week verwacht ik een negatieve test.. Hopelijk volgende keer een plakbeeb..