Opnieuw bloedverlies 8 weken na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ideetje99, 22 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ideetje99

    Ideetje99 Nieuw lid

    16 mrt 2024
    1
    0
    1
    Vrouw
    Service expert
    Hallo,

    Ik ben 27 januari bevallen van een prachtige dochter. Het vloeien was na 4/5 week over maar nu ben ik eergister ineens weer begonnen met bloeden. Eerst oud bloed en daarna helderrood. Morgen is het 8 week geleden.

    Vorig weekend had ik mega heftige krampen, ik dacht dat mn menstruatie zou beginnen maar ik bloedde toen niet. Ik dacht daardoor dat het mogelijk mn eisprong is geweest omdat je daar ook meer last van kan krijgen las ik. Kan het zijn dat dit toch al mn menstruatie is? En waarom dan eerst krampen en pas later het bloeden.

    Normaal had ik krampen en de volgende dag was ik dan ongesteld. Ik was ook altijd best regelmatig.
     
  2. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.945
    4.001
    113
    Vrouw
    Hier ook, maar dan zes weken na de keizersnede. Had al ruim een week het idee dat het aan het krampen was. Schrok ook van de hoeveelheid bloedverlies.

    Huisarts gebeld, die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ik had een gecompliceerde bevalling waarbij het litteken van de vorige zwangerschap aan het scheuren was. In het ziekenhuis is een echo gemaakt, en geconcludeerd dat het mijn menstruatie was.

    Bij twijfel kan je altijd even contact opnemen met de huisarts. Als je koorts krijgt, je bloeddruk heel hoog of heel laag wordt, misselijk bent of moet braken sowieso bellen.
     

Deel Deze Pagina