Beste verloskunde, Ik ben 5,5 wk geleden bevallen. Tijdens de zwangerschap was er opeens een myoom (ontdekt bij 24 wk zwangerschap). Na wat pijnen heb ik er geen last meer van gehad en ben gewoon bevallen. De avond en de dag na de bevalling heb ik best veel bloedverlies gehad. Daarn werd het heel snel minder. Na een week was t alleen nog maar bruin/roze met af en toe helderrood. Aan een inlegkruisje had ik voldoende. Ik heb nu alweer 2 weken erge buikpijn en inmiddels vloei ik nu meer dan de dagen na de bevalling. Het bruine bloedverlies is nooit helemaal gestopt maar wel af en toe eem dag niet aanwezig geweest. Ik geef bv maar mn productie is niet top dus na de borst krijgt mn dochter de fles. Ik slik ook al ruim een week de pil (cerazette geloof ik). Is dit nu mijn menstruatie ? Kan dat icm de pil en bv ? Ik had tijdens mn mens nooit buikpijn. Maar nu kan ik wel door de grondzakken ! Moet ik nu naar mn gyn/vk toe voor controle van mijn myoom of zal dat er niks mee te maken hebben.
Hallo, Ik verwacht niet dat dit weer je menstruatie is, is wel heel snel want je geeft nog BV. Maar helemaal uit sluiten kan ik dat niet. Doordat je bloedverlies nu meer is dan pas na de bevalling en je hebt veel buikpijn zou ik even naar je verloskundige bellen. Groetjes Ineke