Ik heb een vraag.Ik zou nu 9 weken zwanger zijn en het vruchtje is gestopt met 6 weken.Ik weet dit al 2 weken.Ben wel al een paar keer wat helderrood aan een papiertje verloren,maar vandaag weer helemaal niet.Verlies wel heel de tijd bruin.Gebeurt het ook wel dat een vruchtje helemaal niet los laat?Vandaag een echo gehad en daar was op te zien,dat er nog weinig gebeurt was.
ja dat kan, het kan ook een tijdje duren. Bij mij heeft het 6 weken geduurd, maar dat wist ik toen niet want wij kwamen er pas bij 12 weken achter. Je kan het laten weghalen met een curretage als je het niet langer wil afwachten.
Kennisje van mij ook. Die ging niets-vermoedend met 12 weken voor een echo en kreeg toen het vreselijke nieuws: een lege vruchtzak. Het was dus al rond week 5 mis gegaan. Omdat het niet zelf los wilde laten is ze gecurrateerd.
hier ook, ik heb eerst medicatie gehad (die bij mij niet werkte) en ben daarna alsnog gecurreteerd. heel veel sterkte
Misschien zijn pillen anders een optie? Hier ook na 3 weken nog niets losgelaten (ik wist ook niet dat het fout zat overigens) dus gecurreteerd...
Hier duurde het bij mn eerste miskraam ook best lang voordat ik het kindje verloren ben. Er was een groeiachterstand, het kindje is niet ouder geworden van 6,5 week. Toen ik zelf 11 weken zwanger was, is de miskraam op gang gekomen. Veel sterkte Suzanne, aan je onderschrift te zien hebben jullie al veel meegemaakt.. nogmaals heel veel sterkte.
Bij mij wilde het ook niet loslaten. 2 weken bruinverlies en af en toe krampen. Dus ook gecurreteerd. Wilde het ook afsluiten en er niet lang meer mee rondlopen. Sterkte meid!
Heb gisteren Cytotec gebruikt om de mk op te wekken.Weet niet of ik schoon ben nu.Dat moet de tijd leren.Ik hoop van wel en dat ik geen curretage meer hoef nu.Het opwekken viel me echt heel erg mee.
Ik hoop het echt voor je, Suzanne. Laat een dezer dagen een echo maken voor de zekerheid, want ik was vorige week dus helaas niet schoon en moest van de week alsnog gecuretteerd worden. Wees dus alert en assertief. Suus
@Suus....ik moet sowieso de 27e voor een echo weer.Maar als ik merk hoe hard mijn misselijkheid zakt,denk ik dat het wel goed zit.Gisteren heb ik nog 3 primperans nodig gehad om de dag door te komen en ben nu nog maar vaag misselijk zonder medicijnen.Dus ik heb goede hoop.