Goede dag dames, Ik weet dat hier al meerdere stukken over geschreven zijn, maar niks sluit echt op mijn verhaal aan. Zal het in kort proberen uit te leggen. Ik ben nu meer dan 3 jaar bezig om hopelijk een kindje te mogen krijgen, heb in deze 3 jaar 3 miskramen gehad, 2 vlak achter elkaar en 1 nu net een jaar geleden allemaal in de einde van 6de week. Ik gebruik al meer dan anderhalf jaar al clomid, en nu al meer dan 10 beurten clomid en pregnyl, ik heb van mezelf een korte cyclus meestal tussen de 22 en 24 dagen, eigenlijk nog nooit boven de 25 dagen geweest. Dan komt nu mijn vraag, Ik heb 31 maart Pregnyl 5000 injectie gehad, dan is nu meer dan 2 weken geleden, zit nu op cyclusdag 27, vandaag test licht positief. Komt die nog door de pregnyl of mag ik licht positief wezen ook al heb ik al 2 dagen beetje bruin bij het afvegen. Maar ongi zet niet door. Ik hoop dat er dames zijn met beetje dezelfde ervaringen.
De pregnyl is na 10 of 14 dagen uit je liggen (afhankelijk van de dosis). Als je nu op dag 15 zit denk ik toch echt dat de positieve test niet door de pregnyl komt, maar dat je toch zwanger bent Wta bruin afvegen kan geen kwaad zolang het niet zoveel is als een menstruatie. Zelf heb ik ook een bloeding gehad tijdens m'n vorige zwangerschap en dat maakte ook niks uit. Hoop voor je dat het dit keer blijft plakken. In ieder geval gefeliciteerd!
Hi! Ik heb 26 april Pregnyl gespoten... Afgelopen zaterdag (16 dagen erna) negatieve test en maandag, 18 dgn na Pregnyl, ongesteld geworden... Ik denk dat je er dus vanuit kan gaan dat de Pregnyl niet de oorzaak is van jouw positieve test!! Succes!!
Dank je wel dames, Het was toch nog restjes Pregnyl, want mijn ongesteldheid is gisterenmiddag door gebroken. Dus maar weer afspraak maken en op naar de volgende ronde.