Ervaring Acupunctuur en Verminderde Vruchtbaarheid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Rieketje, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was een beetje aan het Googlen en kwam zo op een website met informatie over acupunctuur en verminderde vruchtbaarheid. Ik ben van mijzelf een nuchter persoon en ik vraag mij dan ook af of het werkt of niet?! Maar aan de andere kant denk ik: baat het niet dan schaadt het niet toch?!
    Wie van jullie heeft hier ervaring mee en/of wat zijn jullie ideeen hierover?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik geloof niet dat acupunctuur mijn PCOS, mijn man's zaadkwaliteit en een bevruchtingsprobleem kan oplossen. Het kan er misschien wel voor zorgen dat je wat meer ontspannen bent en dat is alleen maar gezond. Als jij denkt dat het zal helpen, moet je het vooral doen! Succes!

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik ben sinds november bezig met acupunctuur en Chinese kruiden.
    Of het echt werkt weet ik niet want ben nog niet zwanger. Maar merk zeker dat ik veel meer energie heb, mijn menstruaties zijn minder pijnlijk en komen sneller 'op gang'.
    Daarbij zijn mijn cyclussen korter, van 40 dagen naar 30 dagen. Laatste iui cyclus had ik op dag 11 al een mooie grote follikel van 21 mm terwijl dit in oktober pas op dag 18 zo was.

Kortom: ik ben er positief over!

Deel Deze Pagina