Toen Femke bijna 7 maanden was begon ze voorzichtig met een beetje tijgeren. En nu in een maand tijd gaat ze als een speer de woonkamer door,klautert overal overheen en staat ze ineens in de box, bed, aan de krabpaal, tafel, kachel noem maar op. Natuurlijk ben ik apetrots, maar mijn kleine babytje is langzaam aan het veranderen naar een ondernemende uk......... Bekijk bijlage 101869
Ah... zo klein nog.. Lijkt me wel apart, beetje het gevoel van loslaten al ofzo?? (Prachtige foto trouwens!) Hier een meisje die alleen zit en wel druk is.. Wat doe je daar me he, wil ook weleens wat actie..
Ruilen met de mijne hihih. De mijne is even oud en doet het zelfde. Alleen is ze wel een schoot kind wil graag bij je zijn. Maar ze gaat het hele huis door. Klimt gezellig opschoot op de bank en terug enz. Van de week ging ik naar de keuken wat halen had haar in de box gezet en komt terug stond ze. Kruipen deed ze 2 oktober 2010 en van af dat moment is het razend snel gegaan.
@ kiddie , Aan de ene kant vind ik het geweldig, maar aan de andere kant geeft het soms ook wel een vrok in mijn keel. Het voelt denk ik net zo als loslaten. Dat doe je natuurlijk elke keer een beetje als ze iets zelf kan. @ pnirmal, Femke is niet echt een schootkind. Alleen als ze echt helemaal op is kan ik met haar knuffelen of als zij een seconde zin en tijd heeft
Herkenbaar hoor! Onze Beau was net 5 maand toen hij zich ook zelf begon op te trekken in de box. Hij had zelf de grootste lol in het kunnen staan en rond teigeren Gewoon lekker laten gaan...je kan het toch niet remmen Ondertussen is Beau aan het uitpuzzelen hoe hij moet/kan lopen (nu net 10mnd).