Jeetje wat heftig zeg! Die foto's kan je idd beter niet kijken als je er niet tegen kan, er staan een paar niet zo'n fijne tussen..
Ik denk niet dat het niet willen zien van dit soort foto's te maken heeft over het sluiten van ogen voor de realiteit. (Daar kan ik wel andere voorbeelden van bedenken.) Ik denk dat iedereen zich realiseert dat er mensen zijn die geliefden moeten missen, voor het leven verminkt zijn en / of een langdurig trauma opgelopen hebben. Daarvoor hoef je het leed van anderen niet uitgebreid te 'bewonderen' op foto's. Het is dan wel nieuws, maar die mensen hebben er niet voor gekozen om op zo'n vreslijk moment vastgelegd te worden en vervolgens wereldwijd bekeken. Gun hun een beetje privacy.
is al goed Ik kan er nooit zo goed tegen, niet om mijn ogen ergens voor te sluiten, maar als ik in bed lig, ga ik liggen malen van hoe erg het wel niet is, ik ben wat dat betreft iets te meelevend...... Maar in een woord: Afschuwelijk.....:x
Precies. Als er programma.s zijn van 9/11 dan draait mijn maag elke keer weer om. Omdat ik niet op dat moment besefte dat ik mensen naar beneden zag komen. Maar als ik dus die programma.s ziet dan kan niet uit leggen denk ik wat bedoel maar het is gewoon te erg voor mijn ogen,. En verder verschrikkelijk als het weer een aanslag is. Had net zo iets van o nee he niet weer.
Dat ik de foto's niet zal kijken, betekend niet dat ik mezelf afsluit voor de realiteit. Ik ben heel erg gevoelig aangelegd en houd dit soort dingen heel lang bij me, en slaap dan zeer slecht. Meer voor mezelf een extra bescherming
De bommen lagen in prullenbakken die langs het parcours van de marathon.. Dan ben je gewoon écht ziek als je zoveel onschuldige mensen pijn wilt doen of in dit geval dus nog veel erger
Whahh wou niemand voor het hoofd stoten . maar zie wel vaak om me heen dat mensen dus wel zoiets hebben van ach... boeiend toch ver van mijn bed.. het grijpt mijn ook onwijs aan en wist niet dat de ernstige foto's tussen stonden hoor maar dacht vermeld het er maar bij voor mensen die idd er veel last van zullen krijgen.
Kan er niks aan doen maar moet ineens gelijk aan die meid denken die vorige week met haar man/vriend naar New York is vertrokken voor een week. Ze had zo'n moeite om haar zoontje achter te laten bij opa en oma. Ik vraag me dan werkelijk nu af hoe zij zich nu voelen Zit je aan de andere kant van de wereld, en dan gebeurt er dit in Amerika....waar ze niet al te ver vandaan zitten. Wat schrikken is dat!
Nee idd, geeft ook verder niet hoor! Ik zie op FB ook allemaal filmpjes enzo voorbij schieten, snap ook wel dat mensen het even kwijt moeten, maar kijk er ook bewust niet naar. Vond die grote rode vlek op tv al erg om te zien