Opnieuw een aanslag op Amerika? :O

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GwoonAn, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nu weer ff ontopic.

Las net dat de bommen gevuld waren met buskruit en omwikkeld waren met stalen kogels om zoveel mogelijk schade aan te richten.

Bah!

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Maar lieve mensen, ff serieus, dit topic gaat toch over de slachtoffers van Boston en niet over hoe slecht de Amerikaanse soldaten wel niet zijn?

3. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

De oorlog in Irak is een door de VS opgezette oorlog. Wie heeft daar profijt van? Volgens Unicef verloren tussen 1991 en 2003 één miljoen Irakezen het leven, waaronder de helft kinderen, als gevolg van de economische sancties tegen het land. Tussen de VS-invasie in maart 2003 en maart 2013 werden nog eens tot 1,5 miljoen Irakezen gedood.

Het aantal vermiste personen wordt vandaag geschat op 250.000 tot meer dan één miljoen mensen. Alleen al bij de ontheemde gezinnen worden bijna 100.000 kinderen vermist.

Democratie brengen in Irak was ook nooit de bedoeling van de VS. Olie, macht en dominantie zijn de werkelijke beweegredenen.

Jouw opmerking over het "gezeur" En als ze dan niet gaan is er achteraf wee gezeur ja uhh niemand kwam ons helpen. Raakt dus kant noch wal in deze situatie.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ho ff als je goed leest heb ik het niet alleen over Irak of wel dan?
    Dus die opmerking hoeft niet perse over Irak te gaan.

5. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    +1 :) wanneer amerika binnen valt of als er iets in amerika gebeurt kan je er 95% vanuit gaan dat het opgezet is!

6. adi

adi Niet meer actief

Ik heb gewoon een (heel zwart en laag) vermoeden dat deze aanslag nog eens verband kan houden met alle acties om wapenwet in Amerika te beperken. De pro-wapen propaganda en financiele belangen hierbij zijn zo enorm sterk in US, dat ze koste wat kost mensen willen laten geloven dat ze niet veilig zijn zonder wapens.
    En de huidige campagne van Obama was in net te grote opmars de laatste weken :(

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    ja want ik heb dit topic toch ook niet geopend? Dus waarom wel een andere dan? Niet echt logisch....

En wie zegt dat ik dit niet ergens anders ( ander forum) heb gedaan...je mag hier namelijk niet over politiek praten...:)

Nu dit topic er is kan ik wel mee discussieren

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben niet zo van de conspiracy, maar dit is wel iets waar ik ook over nadacht.
    Of Noord Korea....

Verder vind ik het verschrikkelijk voor de nabestaande en alle slachtoffers.
    Maar ik ben het met Prinsessa eens.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dit denk ik ook idd.

En dan Noord Korea niet te vergeten.. Die heeft er ook grote belangen bij..

10. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Er was iets interessants op facebook. bij het Illuminati trading card came die is uitgebracht in 1995 vind je alle gebeurtenissen die zijn geweest en moeten komen. Google maar erop en google dan ook maar even met het woord joggers erachter! Volgens mij heeft dit wel verband, erg toevallig!

Dus het is wel zeker opgezet plan! Toevalliger kan niet!

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik denk dat als de oosterse landen iets hadden willen doen ze het al veel eerder hadden gedaan, Turkije is verder een geval apart wat betreft die landen. Amerika heeft ook gewoon basissen op Turkse bodem enz, die landen zijn gewoon 'vriendjes'.

Enkel Iran laat een beetje van zich horen, de rest hebben allemaal veels te veel onderlinge belangen (Saudi Arabie etc)

12. kippiekip

Discussieer dan wel op een eerlijke manier en kijk iemand er niet op aan als die aangeeft een brok in de keel te krijgen als die leest dat er een kindje is overleden bij deze aanslag.

13. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Waar heb je het dan over? Ik vroeg toch specifiek aan je of je het over Afghanistan en Irak had.

Maar prima, Afghanistan dan. De Westerse, door Bush afgedwongen coalitie, zijn verantwoordelijk voor de chaos die heerst in Afghanistan. Heeft het "ingrijpen" van de VS gezorgd voor een verbetering van de kwaliteit van leven van de Afghaanse bevolking?

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames, zullen we nu weer on-topic gaan!
    Dan laten we de soldaten van Amerika hier buiten.

15. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Voor de inval was het daar ook geen vredige situatie hoor.... Volgens mij vergeten sommigen dat, in hun betoog tegen Amerika. ;)

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nog niet nee en geen idee of dat gaat gebeuren.
    Wat ik er wel nog ff over wil zeggen is dat Amerika niet de enige was die Afghanistan binnen viel maar dit samen deed met Engeland.. Die hebben er dus net zo hard aan mee gewerkt maar daar hoor je niemand over alleen over de Amerikanen.

Daarbij is Amerika pas naar binnen gegaan na de aanslagen van 9/11.
    .
    Wat natuurlijk geen excuus is om zoveel onschuldige mensen te vermoorden!
    Maar daar gingen ook veel verscheurde Amerikaanse families aan voor af.
    (nogmaals geen goedkeuring om dan maar het zelfde terug te moeten doen!)

Hoe dan ook elke oorlog waar slachtoffers vallen is verschrikkelijk en of dat nou om Amerika gaat of om Irak of Syrië het zijn allemaal mensen die dood gaat voor niks!

17. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Dat zal ik niet ontkennen, maar ze zijn daar toch om te "helpen" en na die jaren is het alleen maar erger geworden.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

In het begin niet.

Toen vielen ze Afghanistan binnen ivm Osama Bin Laden.

Maar momenteel zijn toch zowel Nederlandse als Amerikaanse soldaten bezig om de afghaanse politie te trainen zodat de troepen het land uit kunnen?

19. kippiekip

Ben trouwens wel blij om te lezen ( om maar weer ontopic te gaan ) dat de kogels die ze gevonden hebben op de explosieven niet nog meer slachtoffers hebben gemaakt.

Dan was het drama nog groter geweest, verschrikkelijk :(

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Sorry DeesDees zal nu ontopic gaan:):)

Deel Deze Pagina