tja jongens.. ik verlies best wel wat roze bloedverlies maar geen stolsels... uberhaupt geen stolsels verloren; alleen heel duidelijk het vruchtje en nog wat ander wittigs... Ik vrees dat morgen opde echo te zien zal zijn dat de bm niet schoon is. Wat ik dan wil is afwachten totdat het natuurlijk op gang komt om zo een curretage te vermijden of een curretage maar waarbij wel na afloop direct een echo wordt gemaakt om te zien of de baarmoeder echt schoon is. Ik wil onder geen beding meer zo'n lange maandenlange nasleep...
Een echo net na curettage biedt helaas geen 100 procent garantie. Die zijn bij mij altijd gemaakt, toch had ik in vrijwel alle gevallen resten. Maar bij mij gaat nooit iets normaal, dat is voor mij dan weer normaal. Ik denk niet dat ze je met een incomplete miskraam laten doorlopen inderdaad. Dus als er een grote rest zijn, en als het geen pillen worden, dan zal het een curettage zijn. Je kunt ook nog om een hysteroscopie vragen, dan kunnen ze precies weghalen wat nodig is, en ook geen stukje baarmoederslijmvlies te veel. Suus
bunchy ik wil je sterkte wensen, wat erg dta je het op zo'n manier moet meemaken...hoe is het vandaag gegaan bij je echo?!!?
Dank je wel Fafje.. Echt dikke ellende hoor.. we waren er bijna en zo zielsgelukkig!! Het had me geweldig geleken om twee kindjes zo 'kort' op elkaar te mogen krijgen.. en nu zitten we weer in de wachtstand en zijn we van groot geluk in groot verdriet gestort.. De echo wees uit dat er nog weefsel zit. We hebben gekozen om het nog 11 dagen aan te kijken om zo medisch ingrijpen hopelijk te voorkomen... en je raadt het nooit maar vanmorgen ben ik de vruchtzak verloren of in ieder geval een gedeelte ervan.. hopelijk is de echo van volgende week helemaal schoon en neemt het hcg snel af. Ik hoop zo voor het einde vh jaar weer zwanger te zijn... Hopelijk gaat het goed met jou en voel je je ok? Jij hebt geen ervaring met mk/ma's toch? Ik leef met je mee, onze knaapjes zijn even oud, blijft bijzonder!!
bunchy, had je toch gelijk/..maar wat goed dat je toch de vruchtzak verloren bent, ik hoop ehct dat je nu geen nacurretage hoeft ! helaas heb ik voor mn zoontje ook een ma gehad...ik kwam wel laat achter mn zwangerschap...dahct al 11 wkn te zijn, helaas ws het met 8 wkn gestopt ....ik heb toen wel gelijk een curretage gekozen...was er redleijk snel vanaf...zonde rcomplicaties enz...dus ik heb er helemaal geen nare ervaringen mee! Ik hoop echt dat het snel voorbij is! en dat je weer snel zwanger mag raken... sterkte heh heb je nog veel buikpijn of is dat over!? (met mij gaat het goed hoor dnakjewel )
Fafje, gelukkig dat het met jou goed gaat!!! Ik heb gelukkig geen fysieke pijn meer. Vandaag eerste dag zonder man/kind en komt er toch wel meer verdriet naar boven. Ik wou dat ik de tijd 3 maanden verder kon zetten... Geniet van je zwangerschap, ik leef met je mee en zal je af en toe 'volgen' (klinkt erg stalkerig maar je begrijpt wat ik bedoel..)
bunchy, dikke knuf.. kan me heel goed voorstellen dat vandaag ff moeilijk is... wanneer is je volgende echo om te kijken of je schoon bent, over 10 dagen?
bunchy, haha gekkie, ofcourse snap wat je bedoelt..ik vidn het echt super rot voor je..ook ik leef met jou mee dikek knuff...eigenijk mss wel goed ff lekker alleen verdrietig zijn,. ik zou zeggen laat alles eruit komen...is nie niks dit natuurlijk! verwen jezelf vandaag even als het lukt...gelukkgi fysieks geen pijn meer...sterkte!!!!