hallo allemaal!!ik zou eigenlijk vandaag mogen testen maar ik heb pas 1x met 29 dagen mijn ongi gehad omdat ik pas in april gestopt ben met de pil.mijn kereltje zegt dat ik moet wachten tot het weekend maar ben er nu zo mee bezig!! heb wel telkens krampjes maar dat kunnen ook mijn darmen zijn omdat ik niet goed naar de wc kan nu! wat zouden jullie doen?gewoon ff wachten of niet?pff is pas de 1ste keer dat ik 'over tijd' ben.Zou natuurlijk dan ook weer ontpillen kunnen zijn of niet?wat een vragen he haha liefs Maloeke
Als je meerdere testen in huis hebt had ik alvast getest. Baat het niet dan schaadt het niet toch? Als het wel positief is weet je het liever eerder dan later En als het niet positief is, is er nog geen man overboord zolang je niet ongesteld wordt. Kun je het van het weekend altijd nog eens proberen. Succes en hoop dat het raak is!
hoi ik zou zeggen wacht even maar ik weet ook dat t heeeel moeilijk is dus ik kan je daar niet zo mee helpen ik heb t zelf ook gehad zeg tegen mezelf wachten maar kan dat niet omdat ik er mee bezig ben hihi kan ook nog heel goed ontpillen zijn rara streken kan je lichaam met je uithalen he? succes gr. cathy
Ik zou gewoon testen hoor, dan ben je tenminste uit de spanning. Ik hoop voor je een goede uitslag groetjes jolanda
ik zou nog even wachten als ik jou was. Lijkt me erg vroeg om al te testen. Misschien kun je idd beter even afwachten tot na het weekend. Suc6 ermee. Liefs meliske
thanx voor jullie snelle antwoorden!Ik ga als ik zaterdag nog niet ongi ben testen!!en als ik dan positief mag testen dan is dat een mooi verjaardagskado!!!! liefs maloeke
hai, Ik ben ook net gestopt met de pil. Mijn buik doet ook raar en ben al 2 dagen misselijk. maar heb al 5 negatieve testen. maar gewoon lekker testen. kan geen kwaad. Duim voor je dat het bij jou raak is. xx
mj24 ik ga voor je duimen dat je 6e test positief is!!!Ik (en mijn mannetje)kunnen niet tot zaterdag wachten en gaan vanavond een testje doen! liever een negatieve test zodat we weten dat er niks is dan telkens maar naar de wc lopen om te kijken of de er al zijn!mijn duimen draaien nog voor iedereen die binnenkort mag testen!!!!en ik laat het jullie morgen weten!!!
hello,hebben net getest en hij was negatief!ach ja,zolang de duivels er niet zijn hebben we hoop he!!liefs maloeke
we wachten rustig af!!thanx voor jullie belangstelling!!echt lief!zou het uitmaken dat ik geen ochtendurine heb gebruikt?dacht dat de testen nu toch de hele dag gebruikt konden worden of niet? liefs maloeke
ja volgens mij moet dat wel kunnen, maar geloof dat je dan 4 uur van te voren niet mag drinken of plassen, maar dat weet ik niet zeker. Liefs meliske