Maartje, jij ook bedankt voor de link. Wij zijn vanmorgen na wat wikken en wegen toch voor de intake gegaan. GG voelde gewoon goed en we wilde het echt een kans geven. We zijn echt super ontvangen daar en ze hadden alle tijd voor ons. Natuurlijk bleef het verhaal van het faillissement hangen en het blijkt nu dat GG 2-6-2014 meer weet over de hele situatie. Dat is wat ons verteld is. Dus ik hoop echt dat het helemaal goed afloopt voor zowel hun als ons want we voelden ons super behandeld daar! We hebben groen licht gekregen voor IVF, maar eerst zal mijn overgebleven eileider dicht gemaakt moeten worden en daarna moet je 3 maanden wachten tot het helemaal hersteld is. Dus het duurt allemaal iets langer, maar we mogen beginnen gelukkig. (ingreep wordt ook gedaan in ziekenhuis bij ons in de buurt). Hopelijk kan ik na een paar maanden dan jullie een mooie test komen laten zien. Dank jullie wel allemaal voor het meedenken en het delen van de links.
Ik ben vanmiddag bij gg geweest. Ik mag vanavond starten met Gonal f. Als ik net als de vorige pogingen goed te stimuleren ben dat over z'n twee weken punctie. Volgende week moet manlief z'n ding doen terwijl ik m'n eerste follikel echo heb. Merkte helemaal niets van de faillissement. Ze werken gewoon net zo als anders en allemaal met veel zin, geen beteuterde gezichten ( bang voor werkloos te worden ofzo) maar gewoon zoals altijd. M'n gevoel zegt dat ze wel doorstart maken, nu hopen dat m'n gevoel gelijk heeft. Esther wat spannend zeg. Hoe gaat dat dicht maken dan? Is dat zoiets als sterilisatie ? Ik ga heel hard voor jullie duimen, vind je het goed als ik je een beetje volg in je verhaal.
Dank je wel meis, ik duim ook voor jullie! Ze gaan een soort van "plug" in de opening doen waar de eileider in de baarmoeder uitkomt. Dat groeit dan over een periode van 3 maanden helemaal dicht en dan is het dus afgesloten. Dit heet een "essure". Dit stelde ze ook voor omdat het natuurlijk niet helemaal zeker is of mijn embryo in mijn eileider is blijven steken of juist terug is gaan zwemmen in mijn eileider vanuit de baarmoeder. Het moet een relatief kleine ingreep zijn met een lokale verdoving. Mijn andere optie was de eileider volledig te verwijderen maar dat betekende alweer een gehele narcose. De "plug" werd ook aangeraden van de twee opties. 10-6 kunnen we terecht voor een gesprek in ziekenhuis en dan plannen ze ook pas de ingreep. Dan nog 3 maanden herstellen/dichtgroeien, maar daarna kunnen we er helemaal voor gaan.