sascha... ik ben met veel vagere KV testen in juni bevallen.. dus jij bent zo zwanger als wat. gefeliciteerd.! om het zeker te weten gewoon over 3 dagen nog keer testen en dan knalt die streep van scherm. monique: hoop dat jij ook posi gaat testen met KV.. die CB met indicator zou posi testen al 4 dagen voor NOD... maar het kan natuurlijk altijd dat je laat HCG aanmaakt.. of dat het toch heel vroeg fout is gegaan en daarom gisteren posi en vandaag niet meer.. ik hoop voor je het laatste.. succes!
sascha das posi hoor Monique:hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoor...en anders ff HA voor een bloedtest he sterkte meid
meiden wat zouden jullie doen? Tot vanavond wachten dan kv test halen en doen of zo even snel een cb (+ - test) halen? want aan de ene kant wil ik een cb halen zo, die kan ik nu namelijk halen de kv echt pas vanavond omdat ik daarvoor de stad on moet
als jij nu een cb wil halen meid , dan moet je dat gewoon doen !!!!!! En eventueel vanavond als cb positief aangeeft een kv testje kopen en kijken wat die doet !!
thanx marjon daar heb je gelijk in ga zo gelijk een cb halen maar aan de ene kant voel ik me schuldig dat ik WEER een cb test wil doen.....en ik zei nog wel voorlopig geen cb maar eerst een kv....pppffff ik denk dat ik er maar gewoon 1 ga halen zo.....
weet je meid , je zit in z'n onzekere situatie en stiekum weet je dat er eentje wil gaan halen , en in je hoofd weet je dat je misschien beter even kunt wachten .......En je niet schuldig voelen , je moet doen wat je zelf wilt of dat nu de juiste of niet de juiste beslissing is .. En ik ga heel hard duimen dat je testje zometeen duidelijker is meid !!!
@moniqje.. voordeelis dan wel dat je kunt vergelijken met de vorige cb... tip koop dan wel en duo pak.. scheelt toch weer geld uiteindelijk.. maar ik zou ook naar kv gaan..
nou meiden er komt weer HEEL licht een streep maar deze is echt HEEL licht ik ga voor de zekerheid nog naar de kv vanavond maar ik denk dat ik niet zwanger ben als ik die bijna niet te zien streep zie Ps kan er geen foto van maken dat lukt niet...
misschien ben je wel zwanger geweest en is het vruchtje niet goed ingenesteld, als het streepje lichter wordt , betekent het vaak niet veel goeds .....
daar ben ik wel bang voor marjon...want het waren echt wel posi testen maar doe voor de zekerheid nog een kv vanavond of morgenochtend....maar ik denk dat het niet zo is inderdaad
ik heb het vorige maand ook gehad , en dat waren ook echt positieve testen , maar werden niet donkerder en uiteindelijk lichter en een vmk , dat herkende ik omdat ik een soort vliesachtig zakje verloor ..... Maar nu de ronde daarna gelukkig wel knaltesten ...!!!!! Hoop dat jij ze ook snel in je handen mag houden !!!
thanx ik hoop vanavond nog op een streep op de kv natuurlijk maar heb er totaal geen hoop meer in nu maar ik heb niks raars verloren of zo heb heel kort en heel weinig gebloed en andere kleuren afscheiding gehad....maar niet mijn echte ongie nog gehad...als de kv niks weer geeft geloof ik dat ik niet zwanger ben....en gaan we naar de volgende ronde.....
jammer genoeg niet nee...maar toch wil ik nog een kv doen (vraag me niet waarom) dus dat wordt de laatste test deze ronde...heel eigenwijs i know!
zou ik waarschijnlijk ook gedaan hebben hoor , je wilt zo graag die twee streepjes duidelijker zien worden .....
maar voor nu even genoeg over mij zodra ik getest heb ga ik weer over mezelf praten...want hoe gaat het met jou marjon? Verloopt alles goed en soepel, heb je veel last van allerlei kwaaltjes?
ik heb heel weinig kwaaltjes , Beetje gevoelige tepels , moe en pijn in onderrug , da's alles eigenlijk , hiet liefst heb je zoveel mogelijk kwaaltjes , want dan denk je dat het goed zit , maar dat wil natuurlijk nog niks zeggen ..Eerst volgende week een echo en hopen dat het niet weer een bbz is
ja met die kwaaltjes heb je wel gelijk, maar het is nog pril kan allemaal nog erger worden geniet er nu nog van dat je er niet zoveel heb maar ik ga heel heel heel hard voor je duimen dat het nu goed blijft gaan! Dat hebben jullie echt wel verdiend!!!!!