hoe zat het nu ook alweer? niet tevreden over babyboomtesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Loe, Dec 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Hallo, ik heb nu babyboomovu testen, ben echt niet tevreden. krijg niet echt duidelijk een beeld ervan, kijk maar in mijn album. Welke was het nu eigenlijk, die van sensitest of matcare die je beter kon hebben? Ik dacht zonder kleur in het vasthoudstukje (jee wat een woord). Degene waarvan het hele strookje dus wit is. En welke zijn duurder? voor die clearblue heb ik helaas geen geld genoeg....

Ps. hoe krijgen jullie die ovutesten toch zo scherp op beeld? Wij hebben toch niet echt slechte digitale camera's (2 stuks) hier, maar bij mij wordt het helemaal wazig, of ingescand lijken de streepjes veel minder duidelijk dan in het echt....tips?

2. Loe

Loe Niet meer actief

oja, die in mijn album lijken dus ook lichter dan in werkelijkheid. in het echt zijn ze wel wat donkerder de streepjes.

3. Loe

Loe Niet meer actief

oja en nog iets (boos): die ovu testen van babyboom worden soms bij mij helemaal gevlekt, waardoor ik helemaal geen lijntje meer bij het testveld kan zien! hebben jullie hier ook ervaringen mee? Moet dan dus extra teststaafjes gebruiken...

4. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Jammer, want ik ben wel heel tevreden over de babyboomshoptesten.
    Ik zou ze eens mailen als je zoveel testen niet kan gebruiken.

Voor de foto, heb je ook zo'n bloem stand op je toestel, dan lukt het om dichterbij foto's te maken, met daglicht zonder flits.
    Ik zie het nu niet echt goed op je foto.

5. Loe

Loe Niet meer actief

hoi, nee die heb ik denk ik niet. Bij mijn vriend op het toestel ook niet. Wel gewoon eentje zonder flits, maar ik krijg het dus niet scherp.

6. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    ben nu ook voor het eerst aan het testen met babyboomtesten, maar denk dat mijn lichaam de hele maand lh aanmaakt, krijg altijd wel een tweede streep, maar weet ook nog niet welke nou het donkerste was. Weet dus ook nog niet of ik er echt tevreden mee ben.
    Ik maak foto´s met mijn mobieltje en dat gaat, met voldoende licht, eigenlijk best aardig. Misschien een optie? Ik kan nu niet goed zien welke streep bij jou het donkerste was.
    liefs,

7. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey loe,

Ik ben erg tevreden over sensitest (album)
    en ik heb ook wel problemen om foto`s scherp te krijgen. Meestal hou ik um iets verder weg en hou het knopje dan iets ingedrukt, dat ie net geen foto maakt, dan heeft ie scherp gezet en dan ga ik (zovasthoudend) nog iets dichterbij en druk dan het knopje verder in. Meestal heb ik een stuk of 10 foto`s gemaakt en kies dan de beste uit

Share This Page