We zijn ( weer ) zwanger!! Kan het nog niet echt geloven... Hopelijk gaat het nu goed. Heb er wel een heel ander gevoel over moet ik zeggen. 31 mei is moet 't gebeuren ( m'n man en ik zijn allebei jarig in mei ), heb er nu al zin in!!!
gefeliciteerd meid! ik kon ook pas gaan genieten toen ik de baby begon te voelen....maar ja...da's ook niet gek na 4 miskramen.... Ben nu al over de helft....het gaat ook ineens zoooo snel...kan me nog herinneren als de dag van gister dat we hoorden dat we zwanger waren!!! Geniet, probeer het tenminste en ik hoop dat alles goed blijft gaan!
Wat super, gefeliciteerd! Ik zag een paar dagen terug een berichtje van je, nog niet zwanger en hoopte zo dat je ook weer snel zwanger zou zijn (net als ik na de miskraam). Hopelijk gaat het nu wel goed!
Gefeliciteerd Astrid. Ik voel me nu ook anders en voel mijn buik veel meer en moeheid en mijn borsten. Vanmorgen afspraak gemaakt met de VK en die zei ook dat het goede (klachten) zijn. En mijn eerste bezoek zal 12 Oktober zijn, ik kijk er nu al naar uit!! Lekker genieten he meiden