zou dit raar zijn??

Discussion in 'De bevalling' started by IngiePingie, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

De bevalling is niet ver weg meer en heb nu al paar keer in het ziekenhuis de vraag gekregen wie er bij zullen zijn..
    Natuurlijk had ik liever gezien dat mijn ex er gewoon bij was maar dat zit er nou eenmaal niet meer in.
    Ik weet ook gewoon echt nog steeds niet wie ik er wel bij wil hebben.. Me moeder, mn tante of mn nichtje die het ook wel heel graag zou willen.. Ik weet het niet... 1 van hun zal het sowieso ook wel worden denk ik..
    Maar nou is er ook een hele goeie vriend van mij die als hij er optijd bij is(moet helaas van aardig ver komen) ook wel heel graag bij wil zijn..
    Het is wel iemand die voor mij heel erg veel betekent en misschien zou wat "mannelijke steun" toch ook wel fijn zijn. Zou het heel raar zijn als ik hem er ook bij wil hebben??

2. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    1,522
    0
    0
    enschede
    Als jij je daar prettig bij voelt is er niks raars aan hoor ;)

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Helemaal mee eens, kies iemand (of meerdere iemanden) die je zelf prettig vind om erbij te hebben. Als jij je er goed bij voelt zeg ik doen!

4. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat bovenstaande dames ook al zeggen. Waar jij je prettig bij voelt meid.

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Zoals eigenlijk hieronder ook steeds benoemd wordt.. :
    Je moet doen waar jij je prettig bij voelt.. :)

6. IngiePingie

Thanks meiden.. Het is inderdaad misschien het beste om gewoon te kiezen waar ik me het prettigst bij voel :)

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meid een vriendin van mij heeft haar schoonouders en een vriendin erbij gehad dus als jij het prettig vind.
    Weet niet of jij en hij het vervelend zouden vinden maar hij zou als de vader gezien kunnen worden.
    Mocht dit vervelend zijn zou ik het extra goed aangeven.

8. IngiePingie

Zal dit dan natuurlijk indd wel aangeven maar zouden er bijde geen probleem van maken mochten ze het onverhoopt toch even denken..

9. Arnoe

Arnoe Bekend lid

Sep 1, 2010
    869
    1
    0
    Da's idd het enige wat ik ook kan verzinnen. Hetis jou bevalling en iedereen die jij fijn vind moet je er gewoon bij kunnen hebben (tenzij het natuurlijk iemand is die het werk van de verloskundige zou belemmeren).

Gewoon lekker uitnodigen zou ik zeggen!

10. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Zoals iedereen al zegt: doe hoe jij het wilt!

Bij mij zal mijn man erbij zijn en mijn moeder.
    Heb daar ook al verschillend eopmerkingen van anderen over gehad ("moet er niet aan denken dat mijn moeder erbij is" enz.), maar dat interesseert mij niks, het is mijn bevalling en het zijn mijn wensen!

11. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Als jij je daar prettig bij voelt...doen!

Ik had mijn zus & moeder bij me. Na de bevalling kwam er gelijk bezoek...waaronder de vriend van mijn zus. De verpleegster sacht dat hij mijn vriend was haha.

12. Ashk

Ashk Lid

Apr 18, 2012
    41
    0
    0
    Gelderland
    Ik vind het niet raar om er een vriend bij te vragen! Soms denk ik er ook wel eens aan; wat als mijn vriend er niet kan zijn, wie wil ik er dan wel bij. Ik vind zelf het idee wel fijn om er alsnog een man bij te hebben. Bij mij is het dan wel een ks, misschien maakt dat het anders.

Share This Page