Ik gebruik vaak fruit zoals mango, kersen, aardbeien en blauwe bessen uit de vriezer voor de hapjes van mijn meiden. Echter vries ik dit soms na bereiden weer opnieuw in. Soms verhit en soms niet verhit. Ik weet dat je iets opnieuw in kunt vriezen mits eerst gekookt/gestoomt. Maar soms heb ik dit dus niet gedaan, is dit heel erg? Het lijkt me bijvoorbeeld niet lekker om blauwe bessen, kersen en aardbeien eerst te stomen/koken. Ik hoor graag van u!
Hoi! Nee hoor, dat is prima. Het klinkt lekker hoor, en zo kan je inderdaad wat meer afwisselen in smaken. Groetjes Linda
Oke, gelukkig! Ik voelde me al helemaal schuldig Als ik op internet zoek vind ik wisselende dingen hierover. Weet u waarom dit soms word gedacht? Het hoeft dus niet eerst verhit te worden na het ontdooien en kan gewoon weer ingevroren worden? (Even dat ik het goed begrepen heb hihi)
Haha, geen probleem hoor. Je hebt het goed begrepen, je mag gewoon diepvriesfruit gebruiken om af te wisselen en na bereiding weer een keer invriezen. Groetjes Linda