Rietjesbeker

Discussie in 'Voeding' gestart door Sparky, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Aangezien onze dochter slecht drinkt, moeite heeft met de drinktechniek en absolute controle wilt hebben over het drinken (dus geen druppel in haar mond krijgen als ze adempauze heeft e.d.) blijft de fles een stressvolle situatie.
    Inmiddels gaat het soms goed en soms is het drama. Soms krijgt ze wel 800cc per dag binnen (5 flessen per dag) en daarna weer heel moeilijk om er 500cc in te krijgen.
    Haar groeilijn buigt in gewicht wat af maar ze groeit wel. Lengte gaat haar eigen lijn.

Maar goed, er is mij een paar keer gezegd eens een rietjesbeker of tuitbeker te proberen en vandaag dan een rietjesbeker gekocht.

Ze vond het heel erg wennen, maar dronk er wel uit. Ik heb slechts een klein beetje in de beker gedaan om te proberen, daarna de fles gegeven.

Wie heeft er nog meer heel vroeg een rietjesbeker gebruikt? Hoe is dat gegaan?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik ben er rond 6 maanden mee begonnen, maar niet voor de melk maar voor water.
    Na een paar dagen had hij het door en drinkt hij er prima uit. Sinds hij 8 maanden is geef ik zijn melk bij de boterham ook uit de rietjesbeker.

's Ochtends zijn pap en voor het slapen gaan melk krijgt hij nog in een fles.

Deel Deze Pagina