Ik zou graag willen kletsen, ervaringen uitwisselen met stellen die ook de 3e icsi poging in gaan.... Ben erg teleurgesteld dat het nog niet gelukt is, dus een zou het fijn vinden om gevoelens te delen en elkaar op te peppen...
hoi lieve meid, hier ook start ICSI3 zit op dag 6 vd suprefact en voel me compleet kut, zwaar spul precies...Hoop dat het deze keer wel lukt!!!! Hoop voor jou hetzelfde, we knn elkaar oppeppen anders ;0 goed idee...Wanneer start jij en met welke medicatie... Wat erg dat je een miskraam hebt gehad meid! Niet gemakkelijk! Hoop voor jou dat je deze maal ook succes moogt hebben! grt
Nou Maui, fijn! Wat is de reden van jullie IVF/icsi? Bij ons heeft m'n vriend slechte zaadkwaliteit. Bij mij niets 'mis'....
Hoi, de reden van ivf/icsi is doordat mijn beide eileiders zijn weggenomen. Allebei hydrosalpinx, gevuld met vocht en etter en gaf nadelige gevolgen voor innesteling. (vreselijk) Eerst deden ze ivf omdat mijn vriend superkwaliteit had, maar raar maar waar weinig bevruchtingen, dus daarom beslisten ze voor ICSI te doen. De volgende beurt, waren er meer eitjes en meer bevruchtingen...maar slechte kwaliteit... dan heb ik een endo cyste gehad, geopereerd,...rustpauze...en nu opnieuw gestart met totaal nieuwe medicatie. Ook een hysteroscopie gehad, en genetische testen maar niets mis! Het enige wat zou knn een probleem zijn is dun baarmoederslijmvlies, maar daar heb ik nu acu behandeling voor, en moet aspirines nemen en extra spuitjes, en aangepaste voeding...Dus nu op hoop van zegen...
Wat een naar verhaal. In welk ziekenhuis zitten jullie? Wij zijn net overgestapt naar kliniek mc kinderwens, kliniek fijner dan een ziekenhuis denken wij. Nu eerst ongesteld worden, daarna nog bloedonderzoek op schildklier (regelt je hormonen, schildklier ziekte zit in familie dus t
O, foutje! Dus toch maar even bloedprikken voor schildklier, daarna een start gesprek en dus over 5 weken ongeveer beginnen weer! Jij bent nu al begonnen met medicijnen? Ik ken superfact niet...
hoi, ik zit in Brugge Nienke...Ben uit België... Ja we zitten al nu op dag 8 van suprefact... Ik hoop voor je dat het lukt en dan je snel mag herbeginnen....
suprefact is om alles te onderdrukken, menopauzaal he... Ik vind het in ieder geval geen leuk goedje, niezen, hartkloppingen, hoofdpijn, duizelig, en depri en gejaagd... Nu ja mijn acu zegt positief zijn, niet fixeren op de bijwerkingen, met de buik ademen, positieve affirmaties: niet gemakkelijk!!