Wat is er aan de hand?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Veertje84, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Hoi mama's,

Mijn zoon heeft sinds een dikke week last van dunne ontlasting (zo'n vier keer per dag). Zondag had hij ook opeens erge luieruitslag (soms merk ik namelijk niet dat hij gepoept heeft en hij geeft het zelf ook niet aan).
    In ieder geval is hij vannacht wakker geworden en had zijn hele luier vol gepoept. Heb hem meteen verschoond en ingesmeerd, maar weer had hij flink rode billetjes. Terwijl het net weer aan de betere hand was.
    Heb hem toen weer in slaap gekregen (na een heel gedoe: bij ons in bed pakken, daarna terugleggen in zijn eigen bedje, bij hem blijven enz.)
    Nu heb ik het steeds aan doorkomende tandjes geweten, maar het duurt nu al langer dan een week (ik heb het dan vooral over dunne ontlasting).
    Verder eet en drinkt hij goed. Hij speelt ook gewoon overdag en heeft geen verhoging.

Moet ik hiermee toch naar de huisarts?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kiesjes en nee, die hoeven helaas niet al na een week door te zijn.

Hier sukkelt Finley al af en aan met doorkomende hoektanden aan de onderkant.
    Dan weer spuitluiers, dan weer luieruitslag, onrustig slapen, rode wangen, overal op kauwen. Dan is het een week rustig en begint het weer. Nu eindelijk wat te zien aan de onderkant.

3. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    De eerste vier kiezen heeft hij al door. Hij is nu bezig met zijn hoektanden inderdaad. Heeft de bovenste twee al door (eentje steekt nét boven het tandvlees uit).

Is het dan "normaal" dat hij zo lang als spuitluiers heeft? Zou het misschien helpen om hem juist bijvoorbeeld meer fruit als banaan te geven (zodat zijn ontlasting dikker wordt) of denk ik dan verkeerd...

Deel Deze Pagina