Hallo allemaal, Ongeveer 3 jaar geleden heb ik me op dit forum aangemeld omdat ik zwanger was van mijn eerste kindje. Inmiddels is mijn meisje ruim 2 jaar oud en willen we graag een tweede kindje. Mijn eerste bevalling is niet zo goed verlopen en (waarschijnlijk mede daardoor) heb ik na mijn bevalling een postpartum depressie gehad. Het heeft dus even geduurd voordat ik aan een tweede kindje durfde denken, maar ondanks dat ik het nog altijd heel erg spannend vind, willen we het wel heel erg graag. Hopelijk helpt het ook wel om hier straks weer gezellig te kunnen kletsen.
Wat super leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan! Heel veel plezier en sterkte gewenst in de komende tijd en ik duim mee dat er snel een nieuw wondertje in jullie leven komt
Ik ben ook in 2016 bevallen en afgelopen zaterdag mijn eerste iui gehad. Succes! En hopelijk gauw een tweede kindje!
Bedankt allemaal. Jij ook heel veel succes Dua82! Ik zie dat jouw zoontje ongeveer een maand heb jonger is dan mijn kleine meid. Ook al zo in de "twee-is-nee"-fase?