PCOS en FM

Discussion in 'MMM clubs' started by djoon, Jul 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

Heey dames,

ik ben heel nieuwschierig wat er bij jullie allemaal te zien was op de Follikel Metingen..
    Dus misschien leuk om hier dat te delen, ben vandaag voor de eerste meting geweest.

Cd 11 clomid 50mg helaas veel kleine eitjes onder de 10mm gezien.

2. Veel kleine inderdaad, en af en toe een grote die dan ook echt ging springen ;)

*EDIT* Of bedoel je na Clomid? De eerste keer op CD10 een grote (50mg) de tweede keer op CD11 een grote (50mg), de 3e keer helemaal niets, ook niet na 3 weken (50mg), die poging is afgebroken. De 4e keer was met 100mg. Geen idee op welke CD er toen een grote zat, weet wel dat het lang duurde en dat er op CD14 nog niets zat. Er is uiteindelijk wel een follikel gegroeid, maar dat duurde me te lang dus daarna ben ik overgestapt op spuiten. Dat heeft overigens niets geholpen, daarna nog steeds pas een eisprong op CD21 t/m CD30, maar goed.

3. marytje

marytje Bekend lid

Jan 29, 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Eerste ronde clomid (50) geen FM gehad, maar vermoedelijk rond CD 20 een eisprong, want op CD 34 licht positieve test (vmk CD 36).
    Tweede ronde clomid (100) op CD 15, 1 ei van 11/12 mm, 1 ei van 9/10 mm. Deze zijn te laat gesprongen want cyclus > 35 dagen. Momenteel aan het afbreken met primolut (menstruatie verwacht op CD 52).
    Op naar 3e ronde clomid (150). Geen FM, om me niet blij te maken met een dooie mus ;). Ik moet checken of cyclus <35 of >35 dagen is om werkzaamheid vast te stellen.

4. djoon

djoon Niet meer actief

Oke dank jullie wel.

Vandaag op cd14 weer niet veel alleen maar kleine 1 van 9mm dus nog te klein.

donderdag volgende

5. marytje

marytje Bekend lid

Jan 29, 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Hoop dat die doorgroeit!! Zeker weten we het helaas nooit...

Vraag me toch waar dat vanaf hangt dat ze het de ene keer wel doen en de andere keer niet?

6. djoon

djoon Niet meer actief

ja ik ook hoop ook heb de hoop nog niet opgegeven.
    Maar wil er alles aan doen dat ie door groeit maja wat moet je doen? haha

Share This Page