Opnieuw met IUI beginnen..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DNJ, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Spannend Shaddixxx, ik ga voor je duimen!!! Je symptomen klinken iig positief :)

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Shadixxx, ik duim keihard voor je!!!!

3. Lief van jullie.. Hier nog steeds helemaal niks te zien, ook geen roze of bruin of iets wat in de verste verte maar op een menstruatie lijkt.. Maarja, we hebben ook al een week geen seks gehad, dat durf ik niet ;) Meestal breekt het bij mij na de seks echt door, dus misschien komt het wel gewoon daardoor dat er nog niets te zien is..

4. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Shaddixxx, als het komt dan komt het hoor ;) is vast niet omdat je geen sex hebt gehad. Dus lijkt mij gewoon een heel goed teken :) al begrijp ik natuurlijk heus wel dat het nog wat vroeg is om een vreugdedansje te maken. Maar toch, heb wel goede hoop voor je!! We blijven duimen :)

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Shaddixxx: Oooeeee, het klinkt nu stiekem toch wel heel positief bij jou hoor!!! Ik hoop zo dat roze/bruin/rood lekker wegblijven! En knap dat je zo lang kunt wachten met testen! Ga je dan vannacht testen of wacht je wel tot morgenochtend?
    En bedankt voor je bemoedigende woorden ;). Je hebt helemaal gelijk, een klein kansje is er natuurlijk altijd. Ik weet niet of iemand hier het topic van Juulzon volgt (omo-wit), maar zij is nu in een natuurlijke cyclus spontaan zwanger geworden, na 8 icsi's en tig jaar proberen. Dus wonderen zijn de wereld nog niet uit :).

6. Hier is 't weer afgelopen.. Vanmorgen het eerste roze, de rest zal later vandaag wel komen.

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bah, bah, bah :x:(. Ik vind het echt super kl#te voor je dat het weer mislukt lijkt te zijn! Helemaal omdat het roze nu toch een dag later is (als ik het goed begreep). Dan krijg je stiekem toch hoop en dan dit weer :(. Ik hoop tegen beter weten in dat het rood toch weg blijft, maar je kent zelf je eigen lijf het beste helaas. *knuffel*

8. Inderdaad.. Nu is er weer niets meer te zien, maar dat is altijd zo. Eerst roze, dan niets, dan echt ongesteld. Maar toch krijg je in die 'niets' periode toch weer een beetje hoop.. Moet je als de 'echt ongesteld' periode aanbreekt nóg een keer door die jank-fase heen.

Maar goed, de volgende afspraak in de kliniek staat alweer gepland, we moeten maar weer vooruit kijken..

9. Sterre1977

shaddixxx, wat ontzettend klote! had echt gehoopt dat het raak was!! dikke knuffel voor je! en wat nana zegt, helemaal rot dat het dan een dag later is, dan krijg je toch stiekem hoop..

in ieder geval "goed te horen" dat de volgende afspraak alweer gepland staat, heb je in ieder geval weer iets om naar uit te kijken!

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Dit is dus precies zo als het bij mij altijd gaat!! En elke maand zeg ik tegen mezelf dat ik niet stiekem een beetje blij moet worden en elke maand doe ik het toch. Een ezel stoot z'n hoofd niet twee keer aan dezelfde steen, maar ik doe het wel 50 keer ;). Maar wat ook zo vreselijk is, is dat als je gaat googelen je heel veel verhalen tegenkomt waarbij bruin of roze opeens wegbleef en iemand toch zwanger bleek. Dus een héél klein beetje hoop is soms ook wel weer logisch, zucht.

Maar goed, ik blijf voor jou dus gewoon ook weer stiekem hopen - dat begrijp je wel :p.

11. Nou, dat dus. En dan staat bij Vruchtbaarheidsbehandelingen natuurlijk het verhaal van Poema; Bloedverlies maar wél nog steeds positieve testen die donkerder worden e.d.

Ik heb ook al 1000 keer gegoogled op 'bloeding 13DPO' en 'innestelingsbloeding 13DPO'. Maar goed, het werd net al erger, dus het is helaas toch écht over en uit..

12. Nou.. Nu weet ik het helemáál niet meer. Net getest, gewoon voor de vorm, en er is een heel, heel, héél licht streepje te zien.. Vriend ziet 'm ook, dus ik ben niet gek ;) Maar goed, volgens mij is hij veel te licht voor 14DPO. Aan de andere kant, ik heb om 11 uur nog geplast, én gewoon normaal gedronken vanavond, dus erg geconcentreerd zal m'n urine om 00:10 niet geweest zijn.. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken.. Morgenochtend maar opnieuw testen. Dit gaat een héle lange nacht worden..

13. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Oe spannend Shaddixxx! Gister las ik al dat je begon met roze.... Maar zoals iedereen hier bleef ik wel voor je duimen en dacht net even kijken of je wellicht toch een test hebt gedaan. Heb je van van vanochtend nog getest????
    Duim duim duim duim

14. Ja, maar die van vanmorgen is nog lichter en het bloed is nu wel meer rood :(

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wat lees ik nu een heel licht streepje :$... Maar vanmorgen dus nog lichter en meer bloed :(. Op zich kan een heel licht streepje ook nog wel op 14dpo. Ik heb laatst bij testen een keer een artikel gepost dat ik online had gevonden, waarin ze lieten zien dat als je een late innesteling hebt gehad, het HCG ook nog eens veel langzamer stijgt dan normaal. Dat verklaart waarom je soms hoort van testen die pas 17 of 18 dpo echt positief zijn. Maar meer bloed is waarschijnlijk niet zo'n goed teken... Bah, wat een verwarring kan dat testen toch geven soms. Misschien heeft er wel iets geprobeerd zich in te nestelen, maar was het net niet goed genoeg en is het al mis gegaan. Dat verklaart misschien die lichte test en waarom je pas zoveel later roze zag. Niet leuk :(.

16. Sterre1977

shaddixx, ik heb even je topic gelezen en je foto's bekeken.. ik zie toch echt wel een streepje...hoe zit het normaal met je bloeding, gaat dat vaker weg, zet dat normaal wel goed door?

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hmmmm, ik moet eerlijk zeggen dat ik je streepjes helemaal niet zo licht vind. Zowel die van afgelopen nacht als die van vanochtend zie ik zonder te turen. Dat je streepje in de ochtend lichter is kan ook zijn, omdat je lijf tussen 0.00 en 12.00 minder HCG aanmaakt dan in de andere helft van de dag. Mijn avondtesten waren ook steevast donkerder dan die in de ochtend.
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar als ik een test zoals de jouwe had gehad na 2 uurtjes niet plassen op 13dpo dan zou ik een gat in de lucht hebben gesprongen. Kortom ik heb weer hoop! Zeker nu het bloed is weggebleven! Ik ga me hier helemaal suf duimen!! :D

18. Testen zijn nu zo goed als wit.. Roze/bruin komt en gaat.. Kan alleen maar afwachten. Morgenavond kan ik 3 Clearblue digital testen ophalen bij iemand die ze niet meer nodig heeft (in de winkel zijn ze zo duur :)) en duidelijker dan dat kan natuurlijk niet. Misschien dat ik die donderdagochtend al doe, of ik probeer het af te wachten tot vrijdag. Misschien breekt het morgen wel gewoon door. Net seks gehad (speciaal om die reden, zó niet opwindend ;)), daarna breekt het áltijd door, dus als het komt moet het morgen komen. Als ik niet (meer) zwanger ben wil ik ook dat het zo snel mogelijk voorbij is, want hier word ik echt stapelgek van! :(

19. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Jeetje wat erg die onzekerheid, Shaddixxx!! Irri dat het bloed komt en gaat! het moet gewoon wegblijven. Ik zie op die foto's ook duidelijk een 2e streepje, maar op die onbewerkte idd niets :( ik hoop iig dat er snel wat duidelijk wordt voor je. Mag je niet in je ziekenhuis je bloed laten testen op hcg?

Nana, hoe gaat het met jou? Voel je je over deze ronde wat positiever?

Hier: Aankomende zaterdag heb ik dus weer de eerste echo, ben er nu wel wat minder nee bezig, zal met de wachtweken wel weer komen. Ben een beetje grieperig dus duik er maar op tijd in.

Deel Deze Pagina