Opnieuw met IUI beginnen..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DNJ, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja maar weet je wat het is.. Als die bloedtest genoeg HCG uit zou wijzen, zou de test ook wel donkerder zijn. Dat er HCG in m'n lichaam zit is duidelijk, maar het is blijkbaar heel erg weinig.. Bloedtesten doen ze altijd 2 keer toch, om te kijken of er bij de 2e keer meer HCG gevonden wordt? Als het na een tijdje meer is geworden, zou na diezelfde periode de test ook wel donkerder moeten worden.. Kliniek gaat hier niet aan meewerken, dat weet ik wel zeker. Had ze vanmorgen gemaild over de situatie, gevraagd of zij wisten wat ik het beste moest doen. Ging vooral om wanneer ik nou moet beginnen met stimuleren en of dat ook gewoon meteen weer kan als m'n menstruatie echt doorbreekt. Kreeg ik alleen een boze mail terug, natuurlijk werkt precies vandaag de vreselijkste verpleegkundige die ze er hebben, met een preek over dat ik op 14DPO had getest en dat dat volgens hun regels pas op 16DPO mag. Het kan nu een miskraam worden, ik kan ook nog gewoon zwanger zijn, daar was nog niks over te zeggen. Ik had nog helemaal niet mogen testen, ik moet m'n test van 21 februari maar afwachten, want dán zit ik pas op 16DPO.. ;)

Beterschap voor jou pepe! Hopelijk voel je je snel beter en ziet de echo er goed uit zaterdag!

2. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Met het bloed prikken kunnen ze wel zien hoeveel hcg er is en als het dus te weinig is dan weet je dat het mis gaat. Mij bij in het ziekenhuis moet/kan je op dag 16 standaard bloed komen prikken als je niet bent gaan menstrueren.
    en die bloeding die je wel hebt gehad kan dat ook niet gewoon je ongi zijn geweest? Ik had vorige maand ook heel weinig bloed, mocht geen naam hebben. Ooh wat irritant zeg... Ik leef ontzettend met je mee! Ik hoop nogmaals dat je snel duidelijkheid krijgt.

Ik zit hier ondertussen snip verkouden te zijn. Heb de pregnyl alweer binnen, ben benieuwd wanneer de iui zal zijn. Volgens mij voel ik links een ei groeien.

3. Hier is het afgelopen.. Pepe, jij moest een maand wachten na je VMK toch? Waarom was dat?

4. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Hee wat naar!! Ben je nu meer gaan bloeden?
    Ja ik moest 1 cyclus afwachten..waarom weet ik eigenlijk niet zo goed. Omdat het een rommelige cyclus was zeiden ze. Maar als ik jou was zou ik je gewoon aanmelden em dan hoor je het vanzelf wel toch? Op welke dag zit je nu?

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Shaddixxx: Neeeeee!!!:x:x:x Dan was het waarschijnlijk toch een vmk. Er moet gewoon iets gezeten hebben met zulke streepjes.Wat een rollercoaster voor jou deze maand zeg. Maar wel een met een héél stom einde :(. Het is gewoon extra k#t als je weer hoop hebt gekregen door die toch wel best duidelijke testjes. Nu wou ik dat ik er gister niet aan mee had geholpen, sorry.

@Pepe: shit dat je je niet lekker voelt. Hopelijk is het snel weer over, igg voor de iui! Dat gaat dan toch wel weer snel als je zat alweer je echo krijgt. Als je nu alweer een eitje voelt dan zal de iui vast niet lang na zaterdag zijn. Dan zitten we nog even tegelijk op het wachtbankje.

@Hier: ik weet het niet meer. IUI met hormonen lijkt het gewoon niet te gaan worden voor een brusje :(. Dit is weer zo'n maand, waarbij ik twijfel of ik überhaupt wel een goede eisprong heb gehad. Helaas lijkt er altijd wel wat te zijn met die hormonen. Ik heb al sinds 2 dagen na m'n vermoedelijke eisprong best wel redelijk wat bruin en roze slijm verlies met soms zelfs een beetje bloed, eigenlijk gewoon non-stop. De enige andere maand dat ik dit had was toen ik geen goede eisprong had (toen ik bezig was voor mn dochter). Ik mocht toen progesteron later prikken voor de zekerheid en die was maar 17 op 6dpo. Het was toen alleen in een pauzemaand, waarin ik geen hormonen kreeg. Ik heb nu ook maar weer het zh gebeld (ze worden helemaal gek van mij ;)), maar ze willen me niet laten prikken en zeggen dat er af en toe een slechte eisprong tussen kan zitten en ik maar gewoon mn menstruatie af moet wachten. Ik ben vandaag dus maar weer met die utrobollen begonnen om in ieder geval een beetje progesteron te krijgen. Maar ja, als de eisprong niet goed was dan heeft het niet zo heel veel zin.
    Ik snap het echt niet. Toen ik bezig was voor mn dochter ging iui op een paar overstimulaties na best soepel en nu reageert m'n lijf zo anders op dezelfde hormonen. Raar en niet leuk.

6. @Pepe; Ik hoef me niet opnieuw aan te melden oid, ik kan gewoon op dag 3 beginnen met spuiten. Ik ging in eerste instantie maandag al uit van een menstruatie dus toen heb ik meteen een afspraak gemaakt voor een FM bij onze favo dokter. Ik begin nu later met spuiten natuurlijk, maar die FM laat ik gewoon staan. Vind het ook wel fijn als ik het er even met hem over kan hebben en misschien kan hij volgende week meteen zien of de dosis Gonal-F omhoog moet..

@Nana; Inderdaad een VMK ja :( Ik zou nu 4W3D zijn geweest. Het is zo stom.. Ik had al maanden het gevoel dat, áls ik ooit zwanger zou raken, dat ik er de eerste weken absoluut niet van zou kunnen genieten omdat ik bang zou zijn dat het mis zou gaan. Dat is nu alleen maar erger geworden natuurlijk. Maarja.. We zullen nu alle tegenslagen wel gehad hebben toch? De uitslag van het zaad, geen enkele bevruchting bij ICSI, een maand overslaan omdat de medicatie niet aanslaat, een miskraam.. Meer kan er toch niet mis gaan?

Weten jullie trouwens of het echt zo is dat je na een (v)mk extra vruchtbaar bent? Of is dat onzin? Of alleen zo als je een natuurlijke eisprong hebt, zonder stimulatie?

Ik vind het wel kut dat je het zo voelt nana.. Het lijkt de laatste tijd inderdaad wel erg tegen te zitten :( Ook echt zó ontzettend kut dat je straks 2 maanden niets kunt.. Is het voor jullie geen optie om het zaad in te laten vriezen voor je man vertrekt? Volgens mij kost dat behoorlijk wat geld.. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie zitten wat dat betreft, maar misschien dat dat nog een idee is als het ziekenhuis daar aan mee wil werken? Is wel meteen een drastische stap natuurlijk, maar 2 maanden pauze is ook rot zeg..

7. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Zaad laten invriezen? Ik wist niet eens dat dit kan. Ik zal eens kijken wat het kost. op zich letten we nu wel een beetje op de centen, want we willen over een paar maanden gaan verbouwen en dat kost ook aardig wat. Maar inderdaad twee maanden wachten is ook niets, grrrrr.

Wat betreft vmks en vruchtbaarder zijn: ik was ooit premium lid van fertility friend en daar kon je dan temperatuurkaartjes in zoeken van letterlijk 100.000-en vrouwen (leuk tijdverdrijf tijdens de wachtweken...). Je kon ook op tig zoektermen zoeken en vergelijken hoeveel er zwanger werden en hoeveel niet onder bepaalde condities. Ik heb toen ook wel eens op ronde na (v)mk gezocht (toen ik deze zelf had gehad) en daar bleek dat de kans inderdaad wat groter was. Ik weet niet meer precies hoeveel groter maar volgens mij iets van 10% ofzo. Dus ik denk dat de kans wel iets groter is. Ik ga in ieder geval hopen dat dit zo is! En de kans met gonal is volgens mij ook groter dan die met Clomid, dus wie weet helpt het net dat beetje dat nodig is!!

De kans na een HSG is inderdaad ook wat groter, maar alleen als je hem op oliebasis hebt gehad. Helaas gebruiken de meeste ziekenhuizen juist die op waterbasis, omdat die minder duur en pijnlijk schijnt te zijn.

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wat een stilte hier.

@Pepe: Jij hebt gister je fm weer gehad, toch? En groeide er alweer een eitje?

@Shaddixxx: Hoe gaat het nu met jou? Heb je veel last? Je zal vast wel meer bloeden en buikpijn hebben helaas :(. Ben je al begonnen met Gonal F?

@Sterre: En hoe is het nu met jou? Heb je alweer een echo achter de rug?

@hier: weinig te melden eigenlijk, behalve dat ik bezig ben met Nanaman proberen te overtuigen om een werkreisje om te plannen, zodat we straks niet 2 maanden, maar maar 1 maand hoeven te missen. Hij gaat deze week met de baas overleggen, maar hopelijk gaat het gewoon lukken.
    Verder weinig bijzonders te melden over deze cyclus. Ik ben maar weer begonnen met utro voor de zekerheid. Verder heb ik weer eens weinig hoop, hoewel ik het zo irritant vind dat ik toch altijd een beetje hoop houd ;). Zeker naarmate ik dichter bij mn NOD kom ga ik me elke maand toch weer voorstellen hoe leuk het toch zou zijn als ik compleet onverwachts toch positief zou testen. En dus is het elke maand toch weer een teleurstelling als dit niet gebeurt. Waarom kan dat stomme hoofd van mij nooit eens gewoon geen hoop hebben...

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.793
    1.144
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Sorry dat ik al zo lang niks heb laten horen!!

@Shadixxx, wat enorm balen dat je toch ongesteld geworden bent!! Ik zag ook zeker een lijntje op je testen!!
    Hoe gaat het nu met je??

@Nana, wat vervelend dat je ook over deze ronde geen goed gevoel hebt! Maar toch hoop ik het voor jou!!

@Pepe en @Sterre, hoe is het bij jullie???

Hier voel ik me alles behalve goed! Voordat ik zwanger was zei ik heel vaak: "ik zou willen dat ik kotsend boven de wc zou hangen"...

Nou, ik ben echt hele dagen misselijk! Van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat. Dat valt me toch wel zwaar!
    Inmiddels zetpillen gehad, die verlichten het iets.

11. @Nana; Hoop dat het gaat lukken met je man! Dat scheelt toch weer!

@Liefkleintje; Hopen dat je snel over die magische grens heen bent waarop de misselijkheid, met een beetje geluk, verdwijnt!

@Hier; Ik weet het niet zo goed. Eerste Gonal spuiten zitten er alweer in, dus eigenlijk zit ik alweer volop in de volgende ronde, maar met m'n hoofd ben ik nog bij de vorige ronde. Mensen hebben het over 'balen' en 'jammer', maar ik vind het zó, zó kut. Er zijn mensen die zeggen 'dat ik nu in ieder geval weet dat ik zwanger kan raken'. Da's vast goed bedoeld, maar wat heb ik daar nou aan? Echt, ik ben liever niet zwanger, ik heb liever dat een ronde gewoon mislukt, dan dit. Maar goed, het lijkt erop dat een hoop andere meiden met een VMK zich er snel overheen zetten en weer doorgaan, dus misschien stel ik me wel ontzettend aan. Ik kan er in ieder geval ook niets aan doen dat ik me zo voel, maar ik hoop wél dat het snel weer over is! :)

12. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Shaddixx, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik hen nooit een vmk gehad, maar ik kan me voorstellen dat het heel heel kut is, ik hoop dat je je snel wat minder verdrietig voelt.

Pepe, hoe was je eerste echo?

Lief kleintje, wat balen dat je zo misselijk bent, hopelijk wordt dat snel minder...

Nana, ik hoop dat je vent zijn baas kan overtuigen, 2 maanden is best lang om over te slaan..

Hier, morgen de eerste echo en dan hopelijk volgende week de eerste iui!

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @ Shaddixxx: je stelt je niet aan hoor! Ik heb meerdere vmks gehad en ik heb elke keer de ogen uit mn kop gejankt en dat was echt niet over toen de volgende ronde begonnen was. Ik denk nog steeds wel eens aan mn eerste vmk (daarbij ging het het laatst fout met 5wkn en 2 dgn) en hoe ik anders al een kindje van 4 had rondlopen als dit goed was gegaan en nu wsl klaar was met mn kinderwens. Je moet jezelf ook gewoon de tijd geven.Dat "balen"en "jammer" zijn ook maar woorden die mensen typen. Soms is het moeilijk om goed over te brengen wat je wilt op zo'n forum.

@Liefkleintje: Geeft niet hoor. Jij hebt nu gewoon even wat anders aan je hoofd, dat is heel begrijpelijk. Shit dat je zo misselijk bent!! Gebruik je emesafene? Gelukkig dat ze bij jou een beetje werken, bij mij hielpen die eigenlijk nooit. Hopelijk ben jij één van de vrouwen bij wie het relatief snel over is, zodat je snel echt kunt gaan genieten!
    En al bijna je eerste echo zie ik. Ik zal voor je duimen!!

@Sterre: Spannend! morgen de eerste echo :). wat goed dat je nu eindelijk mag beginnen!

14. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Hi ladies.

Nana, ik had idd gister een fm en toen was er 1 van 15, nog wat en vandaag moest ik weer en toen was hij 18,5. Vanavond pregnyl gespoten en di. is dan weer de IUI. En dan de wachtweken weer in. Ik hoop dat ik nu wat relaxter ben.
    Als je man het zou kunnen regelen met zn werk, zou super zijn! Wanneer heb jij je nod ookalweer? Hoop houden is wel gezond toch? Het kan elke keer weer 2 kanten op gaan.. Daarom zie ik ook zo tegen die weken weer op. Stiekum ga je toch idd fantaseren...
    Ik voelde vanmiddag wel heel erg het eitje maar hij zou toch al niet gesprongen zijn?

Liefkleintje, je hebt iig wel de juiste symptonen haha. Heb jij de eerste echo al gehad? krij je die eigenlijk in het ziekenhuis ?

Ik snap wel hoe jij je voelt Shaddixxx, jij had natuurlijk een posi test gezien die weliswaar heel licht was maar dan hou je toch hoop en die onzekerheid die je erbij had us slopend. Dat moet je nu allemaal verwerken. Ik wist het al nav de bloedtest dat het hoogwaarsch. mis zou gaan. een week zat ik erop te wachten en toen ik de bloeding hah gehad, had ik voor mijzelf wel zo is, op naar de volgende ronde maar toen moest ik wachten en dat was wel weer kut.
    Je moet je niet spiegelen aan anderen. Jij bent jij en verwerkt dingen op jouw manier. Deze hele mmm vind ik wel een rollercoaster. Ik vind het ook niet altijd leuk als mensen zeggen van maar het is wel 2 x gelukt dus het moet wel kunnen... daar heb je niets aan. het is 2 x mislukt zo zie ik het maar miss. bekijk ik het glas dan half leeg ofzo ipv vol....?
    Sterkte voor jou!

Hopelijk heb ik niet al te veel fouten geschreven want ik heb alles met de telefoon gedaan.

15. @Sterre; Dankjewel! En ik hoop natuurlijk met je mee!

@Nana; Dan ben ik gelukkig niet de enige :) Laat je vanavond weten of je man het voor elkaar heeft gekregen?

@Pepe; Precies. Ik had natuurlijk al bloedverlies voor de positieve test en de kans dat het goed zou gaan was minimaal, maar er was wél een kans. Ik kan dit ook niet zien als een maand die weg is, maar zie het echt als een kindje dat weg is. Waar zit jij nu eigenlijk in je cyclus?

Ik vind het best lastig om het bij te houden van iedereen, wie wanneer een FM, IUI of NOD heeft. Zullen we anders een lijstje maken? Gewoon heel simpel?

Shaddixxx - 5e IUI - 2e Kindje - 28-2 FM
    Nana33 -
    4e IUI - 2e Kindje - ? NOD
    Pepe - 3e IUI - 1e Kindje - ? FM
    Sterre1977 -
    1e IUI - 1e Kindje - ? NOD
    Liefkleintje -
    Zwanger!

Sorry Nana, van jou ben ik even kwijt hoeveel je er al achter de rug hebt.. Jij gaat zo hard elke keer! Ik dacht dat dit de 4e was, toch? Omdat je vorige keer zo teleurgesteld was dat de 3e niet gelukt was omdat dat toch een beetje als het magische getal voelde omdat dát de ronde was dat het lukte bij je dochtertje? Als ik het fout heb moet je 't maar even veranderen!

Ik mis ook nog 1 of 2 mensen, maar die zie ik eigenlijk nooit meer in het topic.. Als die weer mee komen schrijven kunnen ze zich er natuurlijk ook bij zetten :)

Nou, ik ga m'n haar even uitspoelen.. Ik durf in de wachtweken m'n haar nooit te verven (slaat nergens op, toen ik zwanger was deed ik dat ook gewoon, maar goed, het 'voelt niet lekker'), en nu 'kon het weer' ;)

16. Sterre1977

shaddixxx, handig dat lijstje! ik vind het ook altijd lastig bij te houden wie wanneer wat ook alweer had hoor..

ik heb hem even aangevuld voor mijzelf..

ik heb vanmorgen mijn eerste FM gehad. Had twee eiblaasjes, een van 11 mm en een van 12 mm en nog een heel kleintje die niet meer mee ging doen zei ze. Baarmoederslijmvlies was al 6 mm dus goed.

Ik heb er op aan gedrongen dat ik toch wel heel graag pregnyl wilde zetten om zo voor mijn gevoel iets meer kans te maken. De verpleegster die de FM meting deed was het daar helemaal mee eens. Alleen, werken ze in een team en de fertiliteisarts beslist. Die is nogal van zo natuurlijk mogelijk, dus ik hoop maar dat zij daar ook in mee gaat.

Woensdag moet ik weer voor een FM meting. Ze hadden het vandaag over vrijdag waarschijnlijk de IUI, maar ik denk dat het maandag word. (heb nog nooit een eisprong op dag 15 gehad, op zijn vroegst dag 19).

pepe, jij morgen de iui, succes! en dan weer die rottige wachtweken..

Nana33 -
    4e IUI - 2e Kindje - ? NOD
    Pepe - 3e IUI - 1e Kindje - ? FM
    Sterre1977 -
    1e IUI - 1e Kindje - 27-2 2e FM NOD
    Liefkleintje -
    Zwanger

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Shaddixxx: Lief dat je ernaar vroeg. Het is gelukt!!! :D Nanaman heeft het tripje mogen verzetten naar oktober. Dus nu hoeven we maar één maand te missen. Dat vind ik op zich nog niet eens zo heel erg, dan ga ik het gewoon weer eens een paar avonden wat later maken en lekker wat wijntjes of biertjes nuttigen.
    En dit is idd mn 4e iui. Mn NOD is 3 maart.

Ik durf mn haar dus ook nooit te kleuren in de ww-en. Ben ik niet de enige neuroot :p. Vooral niet omdat ik het behoorlijk donker verf, en dat juist slecht schijnt te zijn. Nou ja, verf..., ik gebruik altijd die spoeling van loreal, die er 30 wasbeuren ofzo in blijft. . Er staan hier ook alweer twee pakjes te wachten op m'n NOD... Nu ben ik wel heel benieuwd welke kleur jouw haar krijgt ;).
    Ik lak m'n nagels om dezelfde reden ook niet tijdens de ww (maar dat doe ik sinds mn dochter sowieso bijna nooit eigenlijk).

@Pepe: Dat gaat ineens snel, dan zitten we toch nog even samen op het wachtbankje! :) Voel je het eitje nu nog steeds of is het gevoel helemaal weg? Pffff, die timing blijft gewoon een rot iets. Jammer, dat het altijd weer zo'n onzekerheid kan opleveren. Ik vind die timing ook het meest vervelende aan die hele iui. Maar hopelijk springt je ei mooi vlak voor of na de inseminatie morgen!

@Sterre: Mooi, twee eitjes! Hopelijk blijven ze allebei lekker doorgroeien en heb je dubbele kansen! Jij gebruikte geen hormonen, toch? Dan is het helemaal wel bijzonder dat je toch twee eitjes hebt, als ze allebei doorgroeien! Ik hoop dat je inderdaad de Pregnyl mag. In ons ziekenhuis denken ze toch dat de kansen wat groter zijn met Pregnyl. Hoewel de timing met Pregnyl helaas dus nog steeds mis kan gaan, is de kans dat het goed gaat wel iets groter.

Handig zo'n lijstje idd. Dan hoef je niet steeds alles weer opnieuw op te zoeken. Ik heb Pepe's iui er ook gelijk maar even bijgezet. Dan kan ze morgen zelf haar NOD erbij zetten

Nana33 -
    4e IUI - 2e Kindje - 3-3 NOD
    Pepe - 3e IUI - 1e Kindje - 26-2 IUI
    Sterre1977 -
    1e IUI - 1e Kindje - 27-2 2e FM NOD
    Liefkleintje -
    Zwanger

18. Oh lekker slim van mij, vraag ik waar pepe in haar cyclus zit, terwijl ze daarboven schrijft dat ze morgen de IUI heeft ;) Sorry! En van Sterre dacht ik om de één of andere reden dat ze de IUI al achter de rug had.. Gaat lekker! :D

Ik verf m'n haar bruin. Tenminste, dat is de bedoeling. Ik ben anderhalf jaar geleden van pikzwart naar rood gegaan. Dat heb ik een tijd gehad, totdat de familie van m'n vriend begon te roepen dat ik toch zo ontzeeeettend op z'n ex lijk, 'want de haarkleur is hetzelfde'. Man, ik werd er doodziek van! Toen ik z'n moeder leerde kennen heeft ze het dríé keer gezegd, en tijdens de keren daarna vaak nog een keer. Dus ja.. Toen was ik ineens heel erg klaar met rood ;) Nog een paar maanden volgehouden dat, als ik rood wilde, ik het rood moest houden, en dat ik me echt niets aan ga trekken van wat anderen zeggen, maar ik wil dus níét sprekend op de ex van m'n vriend lijken. En tja, als een andere haarkleur daar iets aan verandert.. Anyway, ik wilde ook niet meer terug naar zwart. Dat is zo hard, en het is echt onmogelijk om weg te krijgen. Toen ik van zwart naar rood ging heb ik 6 uur bij de kapper gezeten ;) Toen dus bruin er overheen gegooid. Eerst gewoon bruin. Bleef het rood. Toen donkerbruin. Bleef het rood. Nu gooi ik er héél donkerbruin met een paarse gloed overheen en dan is het normaal bruin met een rode gloed. Ingewikkeld he? :D

Mijn verloskundige zei overigens altijd (toen ik het dus nog pikzwart verfde) dat het echt niet uitmaakte, ongeacht de kleur. Maar goed, inderdaad nog een neuroot hier. Ik durf het gewoon niet. Als ik dán ongesteld word ga ik denken; 'Wat nou als?'. Van nagels lakken had ik trouwens nog nooit gehoord, maar dat doe ik sowieso eigenlijk nooit (en gelukkig maar, anders ging ik me dáárvan weer afvragen of dat misschien de reden was dat.. ;)).

Supergoed trouwens dat het gelukt is op je man's werk! :D

19. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Heer idd handig dat lijstje! Bedankt Nana dat je m alvast erin hebt gezet :D. Hoe gaan we dit nu bij houden? Elke keer moeten we het in het bericht posten? Ik zit nu op de ipad dus weet niet of ik het kan copie/pasten.
    Wanneer heb jij je nod? Oh wacht ik kijk even in het lijstje haha. 3-3 dus, ja we zitten samen even op het bankje. Gezellig. Jij 3-3 eraf met een mooie beeb in de buik en dan blijf ik nog even zitten en ik sterre er waarschijnlijk bij gekomen en wie weet Shaddixxx ook wel
    Mijn nieuwe nod is dan denk ik woensdag over 2 weken, althans dat gaan ze als datum doorgeven dat je mag komen bloed prikken.
    Wat goed er nu maar 1 tussenmaand is. Ben blij voor jou!

Sterre, mooi idd 3 eitjes. Ik had er deze maand maar 1, de vorige keer ook. De eerste keer had ik er 2 of 3 geloof ik, maar 1 dominante dus telkens maar 1. Iui zonder pregnyl, hoe gaan ze dat timen dan? Morgen idd weer die wachtweken in. :( Maarja we zullen er toch doorheen moeten :D

Shaddixxx, ik kleur m'n haar altijd bij de kapper, altans dat is ook een spoeling. Ik heb er eigenlijk ook nooit rekening mee gehouden maar ik heb ook m'n haar niet gekleurd de laatste tijd. Nagels lakken wist ik ook niet, terwijl ik womeen neuroot ben met alles.

Ff kijken of ik het lijstje kan plakken

Nana33 - 4e IUI - 2e Kindje - 3-3 NOD
    Pepe - 3e IUI - 1e Kindje - 26-2 IUI
    Sterre1977 - 1e IUI - 1e Kindje - 27-2 2e FM NOD
    Liefkleintje - Zwanger

Hmmmm alleen niet het dikgedrukte erbij...

20. Sterre1977

nana, fijn dat het gelukt is, een maandje missen is nog wel te overzien. Maar wie weet is het niet nodig en is het deze rond raak, je weet maar nooit ondanks dat je er zelf niet zo'n goed gevoel over hebt. Ik duim in ieder geval voor je!

hmmmm...ik ben ook zo'n neuroot, maar dat van haren verven wist ik niet. Niet goed dat ik dat nu weet, weer wat om rekening mee te houden:D... van het weekend nog maar even snel mijn uitgroei weg werken voor de iui..

Ik gebruik inderdaad geen hormonen. Ik denk dus dat er maar 1 eitje gaat springen uiteindelijk hoor. Toen zij mij 2 maanden terug een maand hebben gemonitoord om te kijken of bij mij wel alles in orde was, had ik er rond dag 11 ook 2. Uiteindelijk is er toen 1 goed doorgegroeid.

Hoe zit dat trouwens bij jullie met bepaald aantal dagen geen sex hebben voor de IUI? ben dat vandaag vergeten te vragen..Als mijn man voor zaadonderzoek ging, moest hij altijd 2-3 dagen ervoor zaadlozing hebben gehad. Is dat met IUI ook zo? ik zal het woensdag eens navragen als ik weer moet. Misschien maakt het wanneer het zaad van de man gewoon goed is niet uit. Maar wij doen IUI vanwege zaadjes van manlief..

Deel Deze Pagina