Ik weet niet of Dr.k. Wel tijd heeft..of wil je niet bij haar? Waarom wil hij 6 IUI's gebruiken? Heeft dat te maken met vergoedingen, het beleid van het zkh? Ziet hij wel voldoende kansen voor jullie zolang het zaad niet verslechtert, enig idee?
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Op de en of andere manier had ik de kronkel in mijn hoofd dat alleen Lely over de doorverwijzingen gaat Lely is van mening dat het met ons probleem wel moet lukken via IUI mits de zaadkwaliteit dus niet achteruit gaat. En dat is de laatste keer dus echt gigantisch achteruit gegaan. Miijn vriend gaat morgen bellen voor een afspraak.
even snel terug gelezen, beetje gekkenhuis op kantoor en prive ook al zo druk, bah! nana buikpijn van de IUI maar nu gelukkig weer wat beter! We hadden inderdaad het dubbele van vorige keer Toen waren het er 0.4 miljoen, dus wat dat betreft, we gaan vooruit Kellebel een heerlijk weekendje in Dusseldorf/Keulen gehad, lekker hoor! dat heeft een mens, zeker in onze situatie, ook echt af en toe nodig! Zoetje, ik ben ook erg benieuwd volgende week! wanneer zijn jullie NOD's? de mijne maandag al aangezien ik maar een LF van 10 a 11 dagen heb. Dus denk beetje gelijk met jullie.. Kellebel, ik wil ook een afspraak maken met Lely. Hij heeft al aangegeven dat we maar naar hem moesten vragen na IUI 3 om te kijken hoe verder, het is ook zijn idee om te stoppen na 3 vanwege het slechte zaad. Beter want ga liever niet bij K. Ik wil alleen eigenlijk nu al stoppen en niet die derde IUI nog doen. Ik heb er nu twee gehad, 0.4 en 0.8 miljoen. Als dit er met zaadonderzoek ook uit was gekomen, waren we niet eens begonnen maar was het gelijk ICSI. Ik vind het zonde van mijn tijd om dan die derde nog te doen en ga dan "liever" maar gelijk voor ICSI. Ik vind me alleen zo'n zeikerd als ik een gesprek aanvraag en aangeef dat ik eigenlijk nu al voor ICSI wil gaan. Weet ook niet hoelang het allemaal duurt voor ik door kan. Moet mijn man weer nader onderzocht worden? is er een wachtlijst etc...
Mijn NOD? Geen idee waar ik nu vanuit moet gaan, ik wilde juist aan jullie vragen wanneer we mochten testen.. Ik had voor mijn ma een cyclus van gemiddeld 24 dagen maar laatste x (of eerste x na ma) 29 dagen. Dat heb ik nu maar even aangehouden voor m'n banner. Ik gebruik nu sinds een paar dagen utrogestan en dat kan m'n Lf verlengen en ervoor zorgen dat ik niet ongesteld wordt. Sommigen worden door de utro heen wel gewoon ongesteld maar ik weet nog niet hoe het bij mij eruit gaat zien. Ik dacht dat we op dag 16 na IUI mochten testen maar dan zou ik al een paar dagen overtijd of in een nieuwe cyclus moeten zitten...ik ga pas stoppen met utrogestan als ik negatief getest heb of als m'n menstruatie zich vanzelf al eerder aandiend.. Maar wanneer ga ik testen?? Je bent geen zeikerd! Je hebt gewoon antwoorden nodig, je hebt te veel vragen nog. Een aantal van je vragen kun je ook s'middags stellen hè, daar is dat telefonische spreekuur voor! Dat geldt ook voor jou Kellebel! Maar jij of eigenlijk je vriend ging morgen al bellen voor een afspraak toch?
Is er een telefonisch spreekuur? Serieus? Hoelaat? Dat heb ik echt nooit geweten! Je mag inderdaad 16 dagen na de iui testen. Wij mogen 21 april testen maar wij testen eerder. Die vanwege het feit dat ik vorige keer pas een week na het stoppen met utrogestan ongesteld werd. Daar heb ik nu echt geen zin in. Ik test waarschijnlijk maandag al om te kijken of de pregnyl al uit mijn lichaam is en dan op 19 april om te kijken of de test positief is ja of nee. Ga morgen de website maar even opzoeken voor het telefonisch spreekuur Sterre, met die vragen zitten wij dus ook! Heb wel gehoord dat de naam verder onderzocht moet worden op chromosomen omdat bij icsi het hele natuurlijke proced mbt de bevruchting weg valt vergeleken met ivf. Dus wil dat ook graag weten inderdaad. Wil ook weten of wij er dan ook "last" van hebben als de zomer stop komt of dat het vu alles dan die drie weken overneemt.
Tussen 13.15 en 14.00 uur, elke dag. kijk even in het infomapje wat je als het goed is bij de intake hebt gehad. Je belt dan een ander nummer dan waarmee je belt voor het maken van een afspraak, je krijgt een vd baliemedewerksters of verpleegkundigen Ad lijn en zij kunnen je met algemene vragen prima helpen. Tis dat ik al in bed lig als ik dit lees en m'n vriend niet ongerust wakker wil maken anders had ik dat mapje voor je opgezocht. Zij gaan verder niet over het hoe en waarom van je behandeling maar algemene zaken als wachttijden, zomerstop, welke onderzoeken je moet etc. Kun je makkelijk aan ze stellen! Ik denk dat ik ma of uiterlijk di ga testen maar weet het nog niet zeker, misschien vrijdag al met een gevoelige test..
Wat lief dat je het mapje wilde pakken als je vriend niet al lag te slapen Ik heb het mapje inderdaad boven liggen, dus zal er straks even een blik op werpen. Pff, lees nu mijn berichtje terug maar ik maak echt veel spelfouten op mijn telefoon...hahahaha. Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek om half 4. Ik hoop zo dat het iets wordt. Momenteel zit ik thuis vanwege een reorganisatie maar begin het thuis zitten een beetje zat te worden.
Kellebel, Heeft je vriend al gebeld? Of eerst vanmiddag wat algemene vragen stellen? Fijn dat jij je mapje ook nog hebt. Spannend een soll.gesprek! Wat voor soort baan/bedrijf is het? Begrijp best dat je er weer zin in hebt, weet niet hoe lang je thuis zit maar meestal is dat niet fijn, zeker niet als het te lang duurt!
Nee, hij heeft niet gebeld. Ga toch eerst wat algemene informatie opvragen straks Ik zit nu sinds 15 maart thuis. Daarvan heb ik van 15 maart tot 1 april vakantie opgenomen en sinds 1 april ben ik vrijgesteld van werk. Dus valt op zich wel mee, maar ik wordt gewoon gek van dat thuis zitten. dat is dus echt niets voor mij. Het is Credit Risk van een grote bank. Dus ik hoop zo dat het iets wordt!
Is idd nog niet zo lang maar als je het niet gewend bent is het lastig en helemaal als je niets te doen zou hebben, even is fijn, soort vakantie, even bijtanken maar als dat te lang duurt.. Klinkt leuk, die nieuwe baan waar je op gaat solliciteren, bepaal jij dan of en welke mensen kredieten krijgen of bedrijven kredietwaardig zijn?
Inderdaad..hahaha. de eerste paar dagen waren heerlijk, maar op een gegeven moment.... Inderdaad met mensen kijken of ze een krediet mogen nemen, en ook meteen een deel incasso op me nemen. Dus als mensen hun verantwoordelijkheden niet nakomen, moet ik daar ook achteraan gaan. Het is een erg afwisselende baan en laat ik daar nou ook aan toen zijn Het is wel elke dag een stukje rijden, want het is niet in Almere, maar dat heb ik ervoor over! Woon jij eigenlijk in Almere? Zoja waar? Als ik vragen mag
Ik hoop voor je dat het een stukje rijden de goede kant op (dus niet naar Amsterdam...) heb dat ook jaren gedaan en dan ook nog in de file, nooit meer!! Ik bedong Flex tijden en ging dan na de ergste files rijden of vanuit huis.. Vond het zo zonde van mijn tijd! Je mag alles vragen maar ik antwoord liever prive
Haha, begrijp ik Zal je zo even een prive berichtje sturen Nee, het is in Amersfoort, maar begreep al van mijn zwager dat dat ook een rot stuk is om te rijden in de ochtend. Maar ach, het salaris is ernaar, en ik heb dan weer een baan. Ik neem het voor lief
Amersfoort is beter te doen, ook weer een beetje afhankelijk aan welke kant je zit. Voor een leuke baan met een leuk inkomen zeker de moeite waard!
Ja inderdaad.Mijn vriend rijdt wel elke dag naar Amsterdam, maar die is voor de file weg en voor de file weer thuis. En kijk, als het echt niets is, dan kan ik altijd nog op zoek naar iets anders.
Ja, dat kan ook, voor de file rijden maar dan draai ik me nog liever een keer om : nee, ben gewoon geen ochtendmens en met 's avonds direct door naar de sportschool anders gebeurt er niks was dat voor mij handiger.. Veel succes straks!
Zo, hier zijn de maak me gek dagen al begonnen.. Ik droomde vannacht dat ik zwanger was ws omdat vriendje vlak voor het slapen gaan zei dat hij denkt dat we al zwanger zijn..of omdat ik zo graag weer wil Ik ben al een paar dagen weer erg moe, iets pijnlijke borsten en kwam er net achter dat ik vanochtend m'n pilletjes vergeten ben te slikken..opgezette buik, rommelende darmen, brandend maagzuur en bij vlagen misselijk is dankzij mijn pds en lactose intolerantie schering en inslag dus daar let ik al niet eens meer op, steekjes in de onderbuik kunnen eveneens daarvandaan komen. Ik heb ook last van mastophatie vlak voor m'n menstruatie dus ook de pijnlijke borsten kan ik verklaren. Vermoeidheid blijft en ondanks veel slapen toch hoofdpijn. Is dat de utrogestan? Door de extra vit d pillen was ik juist weer over de extreme vermoeidheid heen. Ik weet ook niet zo goed wanneer ik zou mogen/moeten testen, 16 dagen na IUI zou normaal gesproken veel te laat in m'n cyclus zijn. Normale cyclus van 24 dagen gem. En na de ma 29 dagen geweest..wat zal ik aanhouden? Vind het helemaal lastig rekenen nu met de IUI en utrogestan. Wat vinden jullie? Hoe doen jullie dat?
Hahaha, ik ben ook niet echt een ochtend mens hoor Draai me ook liever nog een paar keer om. Maar mijn vriend zit in de bouw en die beginnen gewoon vroeg. De reden waarom ze 16 dagen na de IUI zeggen is omdat je eisprong die dag heeft plaats gevonden. En je wordt altijd 14 dagen na de eisprong ongesteld. Je kan dus niet meer van je oude cyclus uitgaan Hou er rekening mee dat de Utro ook je menstruatie tegen kan houden he? Hier het sollicitatiegesprek gehad. Ging echt wel goed. Ze vragen eigenlijk ook nog een opleiding erbij en die heb ik niet maar heb aangegeven dat ik bereid ben om die te gaan volgen. Ik hoop zo dat ik aangenomen ga worden!
Ff snel want ben aan het koken en vriendje komt zo thuis.. Fijn dat het goed ging en natuurlijk is nieuwe studie leuk! Ik hoop het ook voor je! Ik heb IUI in natuurlijke cyclus en volgens mij een korte Lf anders zou ik voorheen al op dag 10 m'n eisprong hebben gehad en dat kan niet! Volgens mij Dit was wel de 1e keer met Ovutesten waardoor we wisten dat het rond de IUI was gesprongen en door de fm de follikels ws groot genoeg waren om te springen anders had ik me een paar dagen vergist.. En juist vanwege de utrogestan ook ivm korte Lf..
Even snel want log al in bed. Hihi Dan zou ik uitgaan van 14 dagen na je iui. Door de iui zelf kan het ook eerder of later komen.