nee, verre van, hij begint een beetje te kleuren, maar nog niet positief. Ik denk overigens ook niet dat hij morgen positief is. Wat goed is, want dan zit ik niet met Koninginnendag. Ik denk dinsdag een positieve test! Dus morgen gewoon een FM, om 09.50 uur, en jij?
zo, ik ben weer terug van het ziekenhuis Ei was 20.5 mm. Ik mag vanavond de pregnyl zetten en dan woensdag IUI 3. Heb gelijk een prikinstructie gehad, heb namelijk nog nooit pregnyl gezet. Zoetje, hoe was het met jouw fm?
Woehoe, goed gedaan ei! Superfijn dat hij is blijven zitten Sterre! Veel succes met de pregnyl, wij vinden dat echt een kl/otespuit. Niet om te zetten, maar om te maken. Het gebeurt hier regelmatig dat het glas alle kanten op schiet (of dat ligt aan ons natuurlijk ) Hier redelijk goed nieuws; de auto gaat ons 80 tot 100 euro kosten. Nog steeds veel te veel geld natuurlijk, maar als de hele versnellingsbak vervangen had moeten worden was dat echt rampzalig geweest.. De verkoper reageert gewoon NIET op mijn emails. Heb er inmiddels 15 verstuurd. Heb net gemaild met een ander emailadres, om te vragen of ze morgen open zijn, had binnen 3 minuten een antwoord. Het is dus overduidelijk dat ze mij gewoon negeren, en niet dat ze 'geen tijd hebben om mail te beantwoorden'. Kan daar zo pissig om worden! Denk dat ik ze nu ook maar helemaal gek ga spammen op facebook. Bij al hun statusupdates vragen of ze misschien op mijn emails willen reageren Wat de IUI betreft heb ik echt een extreem positief gevoel deze maand.. Dat is opzich fijn, maar aan de andere kant komt die klap dan straks des te harder aan.. We zien wel! Woensdag eerst lekker trouwjurken passen!
Hi Sterre, Ook hier net terug uit zkh. Mijn fm was raar, ze dacht dat er al een eitje was gesprongen (het zag er zo verfrommeld uit) dus ik heb bloed moeten laten prikken. En Bms was 12mm, keurig 3laags, rechts wat activiteit, ei 10mm en links 1tje van 11 dus heel vreemd allemaal. Meestal zijn ze wat groter rond de 1e fm en nu zou er zelfs ook nog 1 misschien al net gesprongen zijn....ik begrijp even helemaal niets van mijn lichaam/cyclus!! Nu moet ik in ieder geval wo weer terug voor een 2e fm, als in het lab iets afwijkends wordt gevonden wordt ik tussentijds gebeld en anders evt. Wo pregnyl zetten zodat IUI niet in het weekend valt... Kellebel, Hoe ging jouw IUI? Je moest om 10.30 toch?
Sterre, wat fijn! Shadixx, wat belachelijk zeg van die verkoper! Veel plezier met trouwjurken passen! Hier helaas geen inseminatie Er bleken 0 zaadcellen te zijn! Ik had dokter Lely zelf en hij was echt superlief voor me! 21 mei gaan we de vervolgstappen bespreken want het is duidelijk dat we niet meer door gaan met IUI. Hij adviseerde ook om niet de volgende ronde te gaan spuiten maar even een maandje rust te nemen. Mijn vriend zijn zaadjes zullen nu door het Vu beoordeeld gaan worden voor de vervolgbehandelingen. Even een klap en heb aardig zitten huilen in dat kantoortje.
Ff snel, vriendje is vrij dus we gaan ff de stad in.. Kellebel, wat balen dat er niets was!! Echt k*t!! Shaddixx, fijn dat de kosten auto meevallen! Fijn ook dat je positief bent! Houd vast!!
kellebel, wat een enorme domper! is sta hier echt van te kijken, zeker gezien jullie met 5 miljoen begonnen. Kan dit nog de nasleep van de griep zijn? maar wel enorm klote! knuffel voor jou! Fijn dat Lely zo aardig was, vind hem sowieso wel een toffe peer hoor! Nu weer opnieuw door de VU beoordeeld voor vervolgstappen? wij hebben dat toen ook gehad om te kijken wat het traject zou worden. 11 miljoen kwam er uit. Beetje jammer dat het daarna alleen nog maar onder de 1 miljoen zat. Ik ben ook bang dat wij in de evaluatie te horen krijgen dat we WEER dat zaad naar de VU moeten doen en er straks ook toevallig weer een betere score bijzit. En we dan dus IVF krijgen ipv ICSI en als het dan voor het echie moet, zaad te slecht blijkt voor IVF. Vraag me af wat dan? Dat hebben we nu namelijk ook. Door die score van 11 miljoen zitten we nu in een IUI traject maar eigenlijk is het zaad daar veel te slecht voor. Hebben jullie al een afspraak voor zaadcheck bij het VU? Zoetje: ook niet echt fijn nieuws...ik hoop dat je ei nog niet gesprongen is en een van die twee kleintjes toch nog gaat groeien! wat heb jij trouwens mooi dik bms. Ik had maar 10 mm vandaag.. Shaddixxx, ik hoop zo ontzettend dat je goede gevoel klopt, ik ga heel hard voor je duimen in ieder geval de komende week!!! En ook weer een "meevaller" van je auto! alsnog een hoop geld, maar dit is nog te overzien..Veel plezier woensdag!! ik ben zelf ook nog niet zolang getrouwd en weet nog hoe geweldig ik dat jurken passen altijd vond! Ik zit trouwens een beetje in dubio met die pregnyl. Ik moet hem om 18.00 uur zetten vanavond. Woensdag om 10.30 de IUI. Mijn ei is alleen al 20.5 mm vandaag en net een ovutestje gedaan en die zit toch al heel dicht tegen positief aan. Weet zeker dat hij morgen knalpositief zal zijn. Kan ik de pregnyl niet beter wat later zetten? gaat mijn ei niet te vroeg springen als ik hem om 18.00 uur al zet?
Zou ik wel doen. Ik had hetzelfde vorige maand, moest zaterdag om 22:00 de pregnyl zetten en maandag rond 11 uur de IUI. Ik heb hem zondagavond om 21:00 gezet en hij was mooi al weg..
ja ik denk dat ik hem zeker niet om 18.00 uur al zet, vind ik sowieso vroeg hoor! als je ei nou 17 mm is, is het wat anders, maar hij is ook al 20.5 mm. Denk dus dat ik wacht tot voor het slapen gaan of morgenochtend..
Ja precies.. Aan de andere kant; Ik had die zaterdag ook al een positieve ovulatietest, terwijl die bij jou nog helemaal wit is.. Wel lastig hoor
shaddixxx, nee..hij is zeker niet helemaal wit! hij is zelfs bijna positief. Weet zeker dat als ik geen pregnyl zet, hij morgenochtend knalpositief is!
Sterre, Is het gelukt met het zetten van de pregnyl? Hoe laat heb je de IUI? Succes alvast! @Shaddixx, Veel plezier met het passen van trouwjurken!! @Kellebel, Hoe gaat het?
zoetje, ja hoor, peanuts! even eng in het begin, maar gewoon erin jassen die spuit en het stelde eigenlijk niets voor! ik ga hier over 10 minuten weg fietsen, heb om 10.30 uur de IUI. Ben benieuwd naar de opbrengst, hoop toch dat we voor onze laatste IUI een beetje een kansrijke opbrengst hebben..
Gelukkig viel het mee Sterre, Succes zo meteen en ik hoop ook dat je een goede opbrengst hebt! Ik ga ook zo voor de 2e fm, ben heel benieuwd of er nog iets groeit of dat ik m'n eisprong al gemist heb..
ik ga duimen voor je zoetje dat er nog iets groeit!! ik kan met niet voorstellen dat hij al is geweest! Succes zo!
yeee! eindelijk een keer een `goede` opbrengst! 3.2 miljoen! na de 0.4 en de 0.8 van IUI 1 en 2 was ik hier wel heel blij mee! alleen voelde ik gisterenavond laat mijn eisprong, dus ik hoop dat mijn ei nog leeft zoetje, hoe was je FM meting en shaddixxx, veel plezier met jurken passen vandaag!
Sterre, Fijn zo een goede opbrengst! Dat geeft de burger weer moed Ik hoop ook dat je eitje de nacht heeft overleeft en de zaadjes d'r snel vinden!! Mijn fm was weer vreemd..ze kon eerst de uitslagen niet vinden, bellen naar het lab en toch nog even zoeken in de pc want het moest al bekend zijn.. Zucht Volgens de waarden kon er geen eisprong hebben plaatsgevonden en dat werd bevestigd door m'n Bms, die was keurig nog 3laags, nu 13,84 mm (eerst zei ze 11, ik zeg vreemd maandag was die nog 12...dus opnieuw meten) maar nu waren m'n eitjes ernstig verstopt..na veel wroeten eindelijk wat kleins gevonden, links als rechts maar 10/11mm en het lege blaasje was weg. Dat was waarschijnlijk een cyste geweest en helemaal niets engs of ergs..nu mag ik vrijdag weer een fm laten doen.. We houden het even spannend deze ronde...
oh ok, dus de eitjes groeien gewoon niet zo snel? ik heb ook eens gehad dat ze maandag 10 en 11 waren. Woensdag nog maar 1 van 10 en de maandag daarop was hij ineens 20, dus kan nog best dat hij nu een inhaalslag gaat maken hoor zoetje! bij mij zijn ze ook heel vaak mijn dossier kwijt trouwens...zal wel iets van het flevo zijn zucht.. ik zag trouwens dat er nu ook een dokter D. aan het team tijdelijk is toegevoegd, dus ik denk dat dr. K. echt voorlopig niet meer terug komt!