Opnieuw misselijk met 13 weken, bah!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Kent iemand dit?
    De misselijkheid van het begin was afgenomen en ik begon me net een week weer een beetje normaal mens te voelen. Eindelijk voorbij, dacht ik.
    Opeens ben ik het weekend weer ontzettend misselijk geworden, nog erger dan het begin. De vreetbuien in een poging de misselijkheid weg te eten zijn weer helemaal terug. Zelfs 's nachts.
    Hoe kan dat nou? Ik baal ontzettend :x.

2. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik weet ook niet hoe dat kan heb er ook last van was even weg ongeveer 2 weekjes en dacht heerlijk weer even normaal en genieten van mijn zwangerschap maar is weer terug gekomen en heb het in vlagen de hele dag door geef niet over en eet wel normaal.Ik ben bang dat het mijn hele zwangerschap zo blijft bij de eerste 3 weekjes misselijk geweest ook niet heel erg trouwens voornamelijk in de ochtend.

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hmm ja dat is balen,

met 12 weken dacht ik eindelijk van de misselijkheid af te zijn,
    Hier kwam met 16 weken de misselijkheid weer
    en dat is gebleven tot mijn bevalling :(

ik hoop dat jij er niet zolang last van blijft houden ;)

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik had het eerste trimester geen last van misselijkheid maar het is vanaf exact week 12 begonnen. Ik eet nu regelmatig, en meer dan ik eerst deed. Klinkt raar, maar ik merk dat als ik een beetje hongerig word ik direct misselijk ben. En ik eet veel van die ricola zuigsnoepjes, citroen, op de een of andere manier kalmeert dat mijn maag.

5. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik ben ook 13 weken en ben ook nog steeds misselijk. Eerst was ik ongeveer om de dag misselijk maar sinds vorige week ben ik 2 dagen per week helemaal onderzijl met ontzettende hoofdpijn en misselijkheid. Maandag was alles nog koek en ei en had ik nergens last van. Gisteren ben ik helemaal ingestort en vandaag ben ik aan het uitzieken.
    De Emesafene hielp eerst wel maar nu niet meer. Paracetamol helpt ook niet tegen deze hoofdpijn. Ik heb gisteren de hele dag afwisselend Emesafene en paracetamol zetpillen genomen... maar zonder resultaat.

Het moet toch zo langzamerhand wel klaar zijn met die misselijkheid... ik mag nog maar 3 weken urine geven voor MvMs dus dan is de HCG toch bijna uit mijn bloed?

En de eerstvolgende die op mijn werk of waar dan ook tegen me zegt 'dat hoort er bij he'... die krijgt een ongelofelijke klap:) Misschien dat ik me daardoor beter voel!

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik ben de eerste 4 maanden echt ontzettend ziek geweest van mn dochtertje, leefde zo'n beetje op de wc. Uiteindelijk werd het wel minder, kon het meeste wat ik at gewoon weer binnen houden maar heb er af en aan wel de hele zwangerschap last van gehad..

7. Poetjuh27

Poetjuh27 Actief lid

4 jan 2011
    164
    0
    0
    Hier nog 1 die sinds vandaag weer misselijk is.

De eerste paar weken was ik ook wel een beetje misselijk af en toe, maar nooit zo erg dat ik moest overgeven.
    De laatste paar weken had ik weer nergens last van.
    Maar vanochtend heb ik voor het eerste in mn hele zwangerschap overgegeven! :S

Toen ik opstond was er niks aan de hand, ik ging douchen, niks aan de hand. Ik sta me af te drogen en opeens ga ik over mn nek! :O

Best wel raar eigenlijk.

Deel Deze Pagina