ongesteld na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door SteffiekeVO, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hey meiden,

Hoelang duurde het bij jullie tot je weer ongesteld wers na een miskraam?

Xxx
    Veel liefs

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Allereerst sterkte toegewenst!
    Ik werd na 28 dagen ongesteld.

3. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    bij mij 35 dagen, deze cyclus gok ik op 31 dagen.
    Voor de MK was het 28 dagen.
    ik ben zo'n 2 weken na het begin van de miskraam gaan testen met ovulatietesten om zo een beeld te krijgen van wat mijn cyclus zou gaan doen.

Sterkte!

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij mij bijna 3 maanden..

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    5 november miskraam gehad.
    Tussendoor wel een positieve ovulatietest gehad, echter nog steeds geen menstruatie.
    Vorige week doorverwezen naar de gynaecoloog en primolut voorgeschreven gekregen om een ontrekkingsbloeding op te weken. Na het stoppen van de tabletten zou ik na 2 a 3 weken een bloeding moeten krijgen. Ben nu nog met het kuurtje bezig.
    Het niet ongesteld worden maakt mij erg onzeker en bang dat mijn cyclus niet meer in orde komt :(

6. Elissa

Elissa Lid

2 dec 2013
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    mijn eisprong was sneller dan verwacht. na 1,5 week ongeveer. Ik had dit ook niet verwacht omdat mijn slijm nog rozig was van het bloeden van de miskraam. Binnen een maand weer ongesteld. Een maand later weer in verwachting. Misschien is het waar dat je door de hormomen in je lichaam na een miskraam sneller zwanger wordt. Ik weet het niet , sterkte en succes

7. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Na mijn laatste miskraam in september bleek ik na een curretage nog restweefsel te hebben. Daarvoor heb ik in oktober weer een hysterioscopie voor moeten ondergaan. Daarna had ik een korte cyclus van 24 dagen. Nu zit ik op dag 23 en nog steeds geen eisprong gehad. Mijn cyclus is dus aardig in de war helaas. Ene kant ook wel begrijpelijk aangezien mijn 'laatste' menstruatie eind april was. Na mijn eerste miskraam direct weer zwanger geraakt wat helaas weer in een miskraam eindigden.. Best lastig als je geen idee hebt waar je ergens in je cyclus zit en je toch graag zwanger wil worden.

Heel veel succes!

8. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Sterkte iedereen hier, die een miskraam nog aan het verwerken is.
    Ik heb 9 november miskraam gehad bij 6 weken. Ik was 8 december voor het eerst weer ongesteld en nu sinds gister een positieve zwangerschapstest. Ik vind het doodeng.

9. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hier is mijn miskraam begonnen op 27 november.
    Ik vind het gewoon lastig omdat ik niet weet wanneer ze gaan komen, dus bij elke kramp die ik heb, ren ik naar de wc, omdat ik denk dat ik ongesteld ben

10. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    ach jee, wat een onderzekerheid Steffieke. Je wilt gewoon graag weer alles normaal hebben he na de narigheid. Sterkte met afwachten, hoop voor jou gauw weer een normale cyclus!

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Na 26 dg zonder ei, daarna weer mijn eigen cyclus rond de 40 dg

Deel Deze Pagina