heey allemal, Dit is de 2e x dat ik een onderwerp post.. En de 1e x was het helaas niet gelukt, mijn cyclus was de laatste 2 maanden dus 27 dagen. Zondag 17 juni werd ik ongesteld, 28 juni op donderdag heb ik geklust, de maand ervoor had ik het op 11 dagen gedaan.. nu bij 12 dagen. Ik had dinsdag en woensdag vruchtbaar slijm (?) het was rekbaar en behoorlijk vochtig daar beneden, ik heb eigenlijk nooit mijn slijm gezien dat het rekbaar was, vandaar dat ik donderdag heb geklust, ik had toen een hoge bbm en ook wat slijm. alleen er was wel sperma uitgelopen? ik ben een half jaar geleden zwanger geweest alleen dat is een miskraam geworden, ik had toen wel dat er geen sperma uit mijn vagina was gelopen, daarom ben ik elke x bang dat het niet is gelukt. Ik heb maar 1 keer geklust vanwegen mijn werk en het werk van mijn vriend. We wonen ook op ons zelf ( eigen huis ) ik heb niet getemp. Zou het raak zijn? Ben erg benieuwd, iemand ervaring met een vroege zwangerschaps test? Blijft er nog wel genoeg sperma over in de baar moeder want ik heb donderdag avond na het klussen wel gehad dat er wat uit kwam, vrijdag ook en zaterdag ( vandaag ) bijna niet meer, als het goed is moest vrijdag mijn ei moeten komen ? had ook bij de biologische klok gezien dat donderdag en vrijdag mijn '' vruchtbaarste dagen '' waren ( vrijdag mijn ei ) Alvast bedankt meiden !
heb trouwens dat mijn bbm elke x verandert? de plaats want hij was eerst hoog, gister nacht ( rond 2 uur ) was die dan weer laag ? vandaar ook mijn twijfels
Als er wat sperma uit loopt geeft niks de rest is al lang onder weg naar je eitjes . en ja of het al raak is dat weet je pas 14 dagen na je ei .en als je veel slijm hebt kun je nog eens klussen . 1 zaadje is maar nodig , maar of 1 keer klussen genoeg is weet niemand je te vertellen. Zaad leeft 48 uur als ik me niet vergis. Succes