Stiekem best fijn toch! Spannend hoor, laat je het ons weten? Verwacht nog geen kloppend hartje he, dat is nog te vroeg.
Nee ik wilde dus daarom echt pas liever volgende week.. Maar het was ook wel weer komisch dat gesprek! Ik zei mag ik niet volgende week komen? Dan is de kans op een zichtbaar kloppend hartje beter en dat geeft mij meer rust, want buiten die bbz heb ik ook 2 miskramen gehad.. Toen zei ze maar mevrouw; een hartje klopt pas met 7 weken haha! Nou mevrouw dan is het wel gek dat ik met mijn dochter met 5.6 een kloppend hartje had, zal de gyn wel verkeerd hebben gezien
Huh, dat is wel apart. Misschien dat zij dat als norm nemen dat als mensen zich bijv een week verrekend hebben en ze zijn 6 weken dat ze dan alsnog een hartje zien. Over het algemeen is er tussen de 5,5 en 6 weken hartactie.
Haha ja goede assistente he! Ik neem morgen een handboek voor haar mee van week tot week Het was ook zo dom dat ik echt even hardop heb zitten lachen..
Echo was tot zover goed, hoever ik nou ben weet ik nog niet ze heeft ook geen moeite gedaan om het op te meten.. Het zit mooi hoog in de baarmoeder en de baarmoeder ziet er mooi rustig uit.. Geen rommel er omheen dus tot zover ziet het er goed uit!