toch een meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door EvdP, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    Ik heb bij 16 weken te horen gekregen dat ik een jongen zou krijgen, die vrouw wist het eigenlijk wel 100 procent zeker..Bij 22 weken zei mn gyneacholoog dat tie ook dacht dat het een jongen zou worden maar kon het niet met zekerheid zeggen en nu had ik vanochtend een echo bij 26 weken en ik vroeg of tie nog 1 keer zou kunnen kijken zodat ik een beetje naar spulletjes kon gaan kijken en nu zei hij dat hij bijna zeker wist dat het een meisje zou worden...Hij kon het niet met zekerheid zeggen maar als tie zn geld erop moest zetten zou tie echt een meisje zeggen...Nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet denken....Meestal als ze zien dat t een jongen is zien ze dat toch ook goed?Nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig, dacht zelf ook wel schaamlipjes te zien...gebeurt dit wel vaker?meestal hoor ik het andersom...

groetjes

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ja hoor dit gebeurd wel vaker!
    Hahah het is lastig maar je hoort het nog wel eens dat er mensen zijn die zeker wisten wat het zou worden en bij de geboorte bleek het niet zo te zijn!

3. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    heb je een foto?
    misschien kan je dat op de site zetten en vragen naar mening van anderen

4. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Wij hebben dat ook gehad, met 16, 20, 22 weken een jongen en bij 24 weken een meisje!
    En het is ook een meisje.

5. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    nou ben ik wel heel benieuwd eigenlijk..konden ze bij jullie ook zeker zien dat het een jongetje zou worden bij die eerste 3 echo s? Ik was er al helemaal aan gewend om straks 2 zoontjes te hebben en nu misschien wel een meisje erbij...

groetjes

6. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    ik moet even wat kwijt hoor....ik ben zo nieuwsgierig geworden na de laatste echo...ik was eigenlijk al aan het idee gewent dat ik straks 2 zoontjes heb en nu hoor ik dat het misschien een meisje word...Ben gister in de stad geweest en kon het niet laten om een roze shirtje en rompertje te kopen...De vrouw van het echobureau was er voor 90 procent zeker van dat het een jongen word met 16 weken en nu bij 26 weken dacht de dokter te zien dat het een meisje word..bij zo n pretechoburueau zien ze dat toch juist veel beter...ben bang dat ik straks weer een beetje teleurgesteld word..Maar ja als ik volgende week weer een echo laat doen en ze zeggen dan weer dat het een jongen word moet ik daar dan vanuit gaan?

groetjes

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb je geen foto's meegkregen zodat we even kunnen meekijken?

8. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Ik vind 16 weken wel erg vroeg om naar een geslacht te kijken! Ik zou, als je t zeker wilt weten, nog een afspraak met het echobureau maken om nog een keertje te kijken. Volgens mij is het ook goedkoper om een geslachtsbepaling te doen!

succes

9. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    ik wil volgende week ook nog een afspraak maken ja bij een echobureau..Maar die vrouw zei toen dat ze zulke goede apparatuur hadden dat ze het heel vroeg konden zien dus ik ging er wel vanuit dat het klopte...vind het zo spannend nu...heb wel een foto maar kan nog niet scannen , zal eens kijken of het lukt...en scheelt het veel als je alleen een geslachtsbepaling laat doen?

groetjes

10. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ai ai ai dat is wel lastig ja. Zo word je van het een naar het ander geslingerd. Bij ons kon je er echt niet langs kijken bij de 20 wkn echo....hihi.

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja het scheelt redelijk veel in kosten....

alleen geslachtsbepaling kost zo rond de 35 - 45 euro, en over het algemeen kost een standaard "pretecho"zo rond de 100 euro...

dus als je het echt zeker wilt weten dan zou ik zeker een geslachtsbepaling laten doen meid...haal je jezelf ook uit die onzekerheid...

en wat betreft die "goede" apparatuur die hebben ze overal, ligt er maar net aan of de kleine "mee" wil werken of het wel of niet goed te zien is, maar ik vindt het wel heel erg vroeg hoor....ze zeggen niet voor niets dat het het beste is te doen zo rond de 22 wkn.....

gr.smoekie

12. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    ik heb morgen om half 11 een geslachtsbepaling, ben zo benieuwd nu, al ga ik er eigenlijk al vanuit dat het een jongen is, mijn gevoel is heel sterk in ieder geval...Ik ga naar babylook in roosendaal...iemand ervaring daar?

groetjes

13. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    ik zat nu trouwens te denken...in het ziekenhuis dachten ze de laatste keer toch dat het een meisje zou worden..Maar kan de baby zich niet van de verkeerde kant hebben laten zien..>Dat je zn kontje zag en dat dat eruit ziet als een meisje? Maar ja dat zou de dokter ook wel zien toch?

groetjes

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Daar zijn ze best goed in ;)

Hier zei ze dat jongetjes meestal wel goed te zien zijn.
    Bij die van ons zie je dus ook echt het piemeltje.

15. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hi,

Bij mij dachten ze bij de 20 wk echo te zien dat ik een meisje zou krijgen. De gyn was echt heel stellig, dus we zijn er ook van uit gegaan.
    Bij de bevalling bleek het echter een jongetje te zijn. Zo zie je maar: ook als het een jongen is kunnen ze er behoorlijk naast zitten :)

Groetjes Rosa

16. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wij zijn bij de eerste ook bij Babylook in Roosendaal geweest. Hele aardige vrouw die het toen deed. En ze had gelijk, het was inderdaad een jongen ;)

17. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Spannend je hebt nu je echo... laat ons weten wat het is geworden!

18. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    Nou ik heb de echo gehad en de baby lag er zo goed voor met de beentjes wijd ,ik kon het gelijk zien...Het is 500 procent zeker dat het een jongen word....ben blij dat de twijfel weg is...Hoopte nog een beetje op een meisje maar vind het nu ook zo super dat mijn zoontje een broertje krijgt! Ik heb altijd gezegd dat ik dacht dat ik eerst 2 jongens zou krijgen en dan een meisje dus wie weet komt dat ooit uit...Ik was zo verliefd toen ik mn ventje op die echo zag dat het eigenlijk niks uitmaakt wat het is....Kan nu lekker inkopen gaan doen en een stoere jongenskamer gaan maken...En babylook is trouwens echt een leuk bureau, superaardige mensen daar!Echt een aanrader...

groetjes

19. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Gefeliciteerd! Leuk hoor 2 jongens..

20. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Gefeliciteerd meid....leuk hoor 2 knullen!

Deel Deze Pagina