wat doen jullie voor extra om zwanger te kunnen worden.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sanzon, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

zijn er meiden die naast temperaturen en ovu testen . nog wat extra proberen om zwanger te worden.
    anders eten, andere standjes...

ik heb vorige maand mijn mobiel niet in mijn broekzak gedragen.
    want ik las dat het niet goed is dat een man zijn mobiel in zijn zak bewaard.
    ik dacht, misschien ook niet goed voor ons vrouwen.

en mijn man mag niet meer als 3 bakken koffie per dag. want het liefst drinkt hij er een stuk of 6 a 8

2. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    ik ga na de sex met mijn benen in de lucht liggen haha :)

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik drink niet (nauwelijks) meer. Mijn vriend ook veel minder. Ik ben al 2 maand bezig met Etos zwanger worden. Mijn gyn zei dat ovu testen etc. niet heel veel helpen, dus ik begin daar niet aan. Verder gewoon meer bewegen en gezond eten.

Liefs

4. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    nee ik drink ook geen alcohol meer.. hield ik toch al niet zo van maar nu drink ik helemaal niet meer :)

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey daan, jij hebt ook flink wat pendels voor december... heb er ook twee !!!

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik lig met mijn beentjes omhoog. Wat ook schijnt te werken is dat je als je mannetje klaar is dat je dan nog even jezelf "verwent". Dan zwemmen ze sneller naar elkaar toe.

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    wat zeg je anita ? dat je jezelf verwent en dan zwemmen ze naar elkaar toe ? met je vinger???

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou nu niets meer:D

zijn al een tijdje bezig en heb zoiets van eeee zodra ik weet hou ik mij aan drie kopjes koffie geen drank enz enz ik zit ook op een vecht sport en ga dat niet meer opgeven..

zeg gewoon geen contact vandaag en dan weten ze niet op het lijf komen en als het zover is kan ik nog twee maandjes in de groep komen die wat lager is en nog geen contact hebben met elkaar..

op een gegeven moment wordt je het zat en zie je het wel.

xxx

9. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oo p.s speciale standjes doen we niet meer en met de kont omhoog :D:D:D weet een middels dat het ook zonder kan ihihih,,

bij 10 maanden even zwanger geweest en ik weet van die maand dat ik er niet op heb gelet en zelfs meteen ben opgestaan om een plasje te doen iihihihi

10. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    jezelf verwennen had ik ook gelezen en heb ik ook gedaan en de beentjes de lucht in na het klussen he! en na 3 rondes was ik zwanger!
    Heb maandag me ei weer dus wordt gezellig haha

gr kim

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Al vanaf dag 7 om de dag sex hebben.

tot en met dag 16

12. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    en nu afwachten of al het extra gaat helpen.
    je moet er toch wat voor over hebben

13. desireee

desireee Lid

2 nov 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

mijn vriendin kreeg het advies van de gynaecoloog om niet (de man) voor de sex in een warm bad te gaan liggen.
    dat zou veel uitmaken.
    het schijnt dat de zaadcellen dan zwakker zijn geduurde een paar uur.
    of het echt waar is weet ik niet maar ik denk dat als een gynaecoloog dat zegt dat er wel een kern van waarheid in moet zitten.
    succes...

Desiree

14. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Zelf verwennen ????????
    Hey anita heeft het bij jou geholpen dan????????

15. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    de beentjes de lucht in doe ik ook, lees wel overal dat het niet nodig is maar toch..... meer het gevoel baat het niet schaat het niet denk ik.
    En dat verwennen, heb ook gelezen dat het beter is als de man eerst komt en daarna pas de vrouw.

16. odet

odet Niet meer actief

idd, als jij jezelf na de sex bevredigd (en natuurlijk ook klaarkomt, anders heeft het geen nut!!) dan trekt de baarmoeder samen en worden de zwemmers omhoog geduwd de juiste richting in :D

ik heb er bijna 1 jaar over gedaan om zwanger te worden.
    toen ben ik mezelf gaan bevredigen achteraf en ik was meteen zwanger :p
    ik weet niet voor 100% zeker dat het daaraan lag, maar ik denk het wel.

dus, succes meiden :D

17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Euh.. wat wij extra doen? Paar keer per maand naar het ziekenhuis voor onderzoeken...

Wat we hier in het afgelopen jaar hebben geprobeerd:
    - kont omhoog;
    - de 'goede' standjes;
    - eerst vriendlief, en daarna ik hoogtepunt;
    - om de dag/elke dag sexen;
    - Etos zwanger worden pillen;
    - Geen alcohol drinken;
    - Gezonder eten;
    - Meer bewegen;
    - Minder roken;
    - Tempen

Me dunkt dat we alle 'huis-tuin-keuken hulpmiddelen' wel hebben gedaan, maar zonder effect.. Dus over een paar weken maar weer met m'n benen in de beugels om een apparaat in je doos te krijgen geschoven.. Da's voor ons nu hét hulpmiddeltje :)

18. Alita

Alita Niet meer actief

Het enige wat wij doen is sex om de dag, inderdaad erna zelf klaarkomen dan slurpt (Vies he) je baarmoeder het sperma naar binnen en ik blijf dan ook nog even liggen. Wij doen geen speciale standjes maar gewoon waar we zi in hebben!!

19. desireee

desireee Lid

2 nov 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

ik hoorde van de week van mijn schoonmoeder (die heeft er heel lang over gedaan om toen die tijd om zwanger te worden)
    dat je als man niet in een warm bad moet gaan liggen voor dat je aan de "klus" begint zeg maar.
    dan werkt het zaad langzamer en is de kans erg klein dat hij raak schiet,
    om het maar even in die termen te zeggen.
    dit verhaal komt rechtstreeks van de gynaecoloog af, dus probeer klaar te zijn voor het badderen.

hopelijk hebben er mensen baat bij.

Succes

Desireee

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Wij zijn nu al zo lang bezig dat ik er eigenlijk een beetje klaar mee ben om dingen te laten. Eerst probeerden we vanalles, bepaalde standjes, beentjes de lucht in, klaarkomen na mijn vriend, minder koffie, geen cola, enz, enz. Maar niks helpt, ik ben na 21 rondes nog steeds niet zwanger, ik vind het dus wel genoeg geweest, ik ga weer lekker genieten van het leven en daar horen dus ook de dingen bij die je zou moeten laten om zwanger te worden. Roken en drinken deed ik toch al niet:D, ik blijf natuurlijk wel gezond eten en door de honden heb ik zowieso al voldoende lichaamsbeweging;). Maar ik drink wel weer lekker m'n colaatje en mijn vriend drinkt ook weer gewoon zijn koffie en 1 biertje per avond.

Deel Deze Pagina