Hallo , Ik heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho , dan ben ik 16 weken zwanger. Kunnen ze dan het geslacht al zien? Wie heeft er ervaring mee dat ze vanaf de 16 weken het geslacht al konden zien?
Ja! Hier konden ze het bij beide baby's zien met 16 weken!!! Met de 20 weken echo werd het nogmaals bevestigd!!
Als de baby mee werkt dan kunnen ze het met 16 weken zeker al goed zien. Alvast veel plezier, het is zoooo leuk!
De mijne was met 17 weken al super duidelijk te zien, dus als de kleine meewerkt dan moet dat zeker wel mogelijk zijn!
Ga je een pretecho laten doen met 16 weken? Kun je misschien beter alleen een geslachtsbepaling laten doen hoor, is echt zonde van het geld om zo vroeg een uitgebreide echo te doen! Ik zou een geslachtsbepaling laten doen als je niet kan wachten, en dan rond 26 weken een pretecho. Dan zie je ZOVEEL meer en je kindje is dan veel beter bevormd en lekker mollig! Maar je moet het natuurlijk zelf weten, mij lijkt het wel een beetje zonde... xxx
Ik heb ook een echo met geslachtsbepaling laten doen met precies 16 weken, en ze kon met 99% zekerheid zeggen dat het een meisje zou zijn. En bij de 20-wekenecho en een pretecho met 26 weken werd dit bevestigd Dus veel plezier, geniet er lekker van!
Ik ga ook met 16 weken voor een geslachtsbepaling... dus het lijkt me inderdaad dat het mogelijk moet zijn...als de beeb meewerkt!
Ik was van plan om later nog een keer een pretecho te doen, een 2e echo in dezelfde zwangerschap is 25 euro goedkoper. En ik krijg m van mn moeder want die is zelf ook zoooo benieuwd.
IK heb het zaterdag en ben dan 17 weken mocht ze het niet zien dan mogen we een x gratis terugkomen. Spannend hé?