opnieuw testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Margha, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hallo, deze maand is ronde 1 na stoppen met de pil en na een hsg. 13 oktober had ik een positieve ovutest. Deze maand een lange cyclus, nooit langer dan 30 dagen gehad ook niet na eerder een keer stoppen met de pil. Nou had ik maandag last van buikpijn en een beetje misselijk, en gisteren een ultra gevoelige midstream va z&k gewaagd maar negatief. Zou ik misschien te vroeg getest hebben? Iemand die raad weet?

2. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Ik zou er 14 dagen bij optellen, dus dan zitten we op 27 oktober. Die test hoeft daarom nog helemaal niets te zeggen hoor.

Van de fertiliteitsafdeling mogen we pas 16 dagen na ovulatie testen. Het kan namelijk zo zijn dat het nog een dag langer duurt eer de eisprong plaats vindt.

Ik zou daarom wachten en in het weekend nog een keertje testen.
    Nou spannend hoor, ik ben benieuwd! Zijn jullie al lang bezig?

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    3 jaar geleden 8 ronden bezig geweest toen kreeg ik endometriose klachten. Toen anderhalf jaagt hormonen geslikt om direct te onderdrukken en later ben ik overgestapt op de pil microgynon 30 en deze steeds 3 a 4 maanden doorgeslikt. Ondertussen moest ik opzoek naar een nieuwe baan die ik gevonden heb maar daar zat een studie aanvast van 1 jaar. Afgelopen januari naar de gynaecoloog geweest omdat we het weer willen proberen om zwanger te worden. De gynaecoloog stelde voor eerst een laparoscopie te doen. Deze heb ik pas gehad en alles zag er rustig uit nu. Dit is nu ronde 1 na stoppen pil.
    Zou ik last van optillen hebben? kan ook goed..

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Maar jij bent bezig met iui wanneer ga je weer verder met een nieuwe poging?

5. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Zo te lezen heb je al heel wat meegemaakt zeg! Hoop dat het snel voor jullie gaat lukken. Ja, je lichaam kan ontregeld zijn na de pil, maar als jij je ovulatie hebt gevoeld en alle symptomen waren daar, dan kan je wel aannemen dat je cyclus opgang is gekomen.

Wachten en die onzekerheid vind ik het moeilijkste.

Wij hebben besloten na de MK even helemaal te stoppen met het ziekenhuis. Die zwangerschap was wel op de natuurlijke manier gelukt! We hebben dus wel wat vertrouwen gekregen. Nu gaan we de alternatieve kant eens proberen! Heb goede verhalen gehoord. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Sterkte met wachten en hopelijk test je positief van het weekend!

Deel Deze Pagina