hooi lieve dames Daar ben ik (alweer) haha Ik heb geen idee waar ik zit in me cyclus omdat ik mijn eisprong niet kon vinden en veder totaal niet regelmatig ongesteld ben. Gister avond deed ik een test (Action) en zag eigenlijk gelijk een vaag streepje eerste foto toen ik vanochtend wakker werd was hij zoals op de 2e foto ik dacht oke een indroger rustig blijven toen deed ik nog een action test zag ik hetzelfde toen heb ik een predictor early gedaan die ik nog had en ook hier een heele lichte lijn in het echt wel iets beter te zien.. is dit een indroog lijn of mag ik stiekem hopen Sorry voor het lange bericht
Ik ben niet echt een goede tuurder. Maar een heel licht streepje op de predictor betekende bij mij goed nieuws! Ik hoop dat je oploop gaat zien!
Dankjewel dames gelukkig verbeeld ik t me niet Ik ga straks naar de Kruidvat haal ik nog wat testen zal vanavond of morgen een nieuwe doen
Heb je de predictor test niet open gemaakt? Anders is dit een vals positieve test. Maar ik zie het streepje wel mocht je hem niet open gemaakt hebben
Ik denk ook dat je voorzichtig mag hopen. Ik zou het wel bij hetzelfde merk test houden, dan kun je het beste zien of er een oploop is
Ik zie een streepje op je predictor en ziet er roze uit. Dus ik denk dat het een echt streepje is morgen zou hij al duidelijk kunnen zijn.
Bedankt voor de reacties dames Dit is de Kruidvat test van vanmiddag ( wel opgedroogd) mAar zag wel binnen de tijd een streepje wel was hij toen veel minder duidelijk dan nu Ik durf het nog niet echt te geloven hoop op morgen een wat duidelijkere test