Ik wil ook opnieuw trouwen, we hebben een mooie dag gehad maar zeker niet de dag van onze dromen! Ik heb het vanaf het eerste jaar gezegd en hoop het over een aantal jaar nog eens te mogen beleven.
hummm had ik dan bij ieder kindje opnieuw moeten trouwen omdat die het zo leuk vinden ik wil het ook ooit opnieuw doen maar dan in las vegas,,, en dan fout !! haha
Ik vraag me trouwens wel af waarom het bij sommige dan niet de bruiloft van hun dromen is geweest. Ik had vanaf verloving tot trouwdatum 5 maanden en er is niks dat ik anders zou doen (behalve dat ik misschien nog wat mensen had uitgenodigd die ik pas na mijn huwelijk heb leren kennen maar hey dan kun je elk jaar trouwen ). Heb je dan niet goed gepland of hoe kan het dan dat het niet je droomdag was? (Oprechte vraag?)
Ik zou ook gaan voor een groot feest met 12,5 jaar getrouwd. Of als je het doet voor je gezin, dan zou ik het opbieuw trouwen juist heel klein houden met alleen je gezin ( tijdens een mooie vakantie ofzo) Als gast zou ik het heel apart vinden om voor de tweede keer naar een bruiloft te gaan van hetzelfde stel.
Ik kan niet voor anderen spreken natuurlijk maar ik werd in die periode onverwachts heel ziek, dus gewoon een simpel etentje gehouden... Maar opnieuw trouwen met dezelfde man, nee, het is nou eenmaal zo gegaan, er bestaan ergere dingen!
Ja wij ook! Mijn man en ik gaan ooit onze "geloften vernieuwen" in zo Elvis kapel. Lijkt me echt heel leuk om te doen
Dat is wel echt rot en dan kan ik het ergens nog wel begrijpen dat je bijv. nog een groot feest een keer geeft. Maar niet opnieuw trouwen nee.
Ik denk dat het met budget te maken heeft. Ik heb een prachtige dag gehad, zou denk ik niks anders doen behalve inderdaad mensen uitnodigen die ik toen nog niet kon. Maar goed zou opzich wel opnieuw willen trouwen omdat het gewoon enorm leuk en mooi was, maar zou het in ieder geval in nl niet Nog een keer doen omdat het best wel gek voelt tegenover de mensen die je dan uitnodigt
Wat verstaan jullie onder opnieuw trouwen? Alleen groot feest OF inclusief ambtenaar? Want trouwen opzicht is alleen ja woord geven Kan dat in nl nog x trouwen?
Weet niet precies wat ik me er bij moet voorstellen, de hele dag opnieuw of alleen het feest....maar ik zou denk ik ook wachten tot jullie 12,5 jaar getrouwd zijn en dan het feest van je dromen geven, zou in ieder geval wachten tot je dochters wat ouder zijn en volop mee kunnen genieten...wil je het op kortere termijn zou ik het intiem houden. Edit: Zie nu je reactie hoe jij het ziet en zou dan dus uitpakken met jullie 12,5 jarig huwelijksfeest, kunnen beide dochters er ook volop van genieten...
Ik vind het ook maar een overdreven gedoe, die nieuwe hype over dat opnieuw trouwen. Geef dan een ander feest, desnoods omdat je gewoon zin hebt in een groot feest, of wacht tot 12,5 jaar oid. Maar opnieuw trouwen is toch onzin, je bent al getrouwd. Sorry
nouja ; nog een keer zo'n mooie jurk aan... een trouwjurk... dat doe ik niet op een 'gewoon' feest. Het hernieuwen van de beloften vind ik wel een mooi iets overigens. Ik zelf ben nooit voor de kerk getrouwd; en zou dat eigenlijk best nog wel eens willen doen. Verder dingen die nu anders zouden moeten: Ik zou relaxter zijn dan toen- ik heb toen alles téveel gecontroleerd en dat was niet prettig. Verder was ik diep teleurgesteld op de dag zelf dat specifieke details op onze bruidstaart ontbraken, ondanks duidelijke afspraken. Overigens voor de kinderen: Onze jongste heeft een half jaar lang geroepen dat ze 'morgen' ging trouwen en dat is dus gebeurd op haar 4e verjaardag... met haar neefje. Prachtig jurkje (via marktplaats) , trouwakte via internet/word gemaakt - boeketje van kunstbloemetjes van de kringloop etc. Heel compleet- low budget en ze vond het geweldig... Over het 'wachten tot 12,5' ja en nee... nooit uitstellen wat je heel graag wil tot morgen.. Als het budget er is en je weet zeker dat je dit écht wil, gá er voor. Je weet nooit wat er in de toekomst gebeurd.
Wat verwacht je dan van de gasten? Mij lijkt het heel raar om nog eens naar een "huwelijk" van dezelfde mensen te gaan. Dan zou ik denken waarom? Voor geld/cadeau's op te halen ofzo?
Ik zou wachten tot je 12,5 jaar getrouwd bent en dan opnieuw je geloften aan elkaar uitspreken, inclusief feest.
Ik zou het doen als die wens er is. Maar dan dit keer wel goed zodat je niet over een paar jaar nog een keer wil ghehe! Lekker doen als je dat leuk vindt. Ik zou wel als cadeautip op de kaart zetten dat aanwezigheid al een cadeau is en jullie niks anders wensen. Maar dat zou ik doen..
Zoals ik al zei met ups en downs. Mijn down is dat ik heel ernstig ziek ben geweest en bijna mijn laatste zwangerschap niet had overleefd. Er is een ziekte bij mij geconstateerd waardoor ik heel snel heel ziek kan worden. Dit is vorige week weer gebeurd gelukkig deze keer iets minder heftig als tijdens mijn zwangerschap. Voor mij voelt het leven dus heel broos. Opnieuw trouwen houd voor mij voornamelijk in alle mensen waar in van hou opnieuw uitnodigen en verwennen. Ik hoef namelijk geen cent. En ja het is ook voor mijn dochtertje maar voornamelijk dat mijn man en ik de laatste 2 jaar heel erg naar elkaar zijn gegroeid. En wij dit nog een keer naar elkaar en de mensen waar we van houden willen bevestigen en dat vieren.
Ga lekker je bruiloft plannen.. Je hebt alle redenen voor jullie zelf om het te doen. En maak er een groot feest van !
Tja je zit je nu te verantwoorden, vind ik, dat is toch niet nodig. Want wat een ander ook vind, het is jullie keuze. Als je het geld hebt en dit is wat jullie willen, lekker doen toch? En ik vond het ook nog wel een idee van sommigen om het juist met 12,5 jaar te doen.