Dat snap ik, maar ik bedoel dat ik er sommige dingen niet goed uit op kan maken. Maar ja, maakt ook niet uit, zal nog wel allemaal op het nieuws komen denk ik.
Ik krijg helemaal de rillingen als ik lees dat hij "heerlijk heeft geknuffeld" en een "heerlijke weekend hebben gehad" ... al wetende wat hij ging doen ... AFSCHUWELIJK.. ik denk dat ik maar even aan wat anders moet denken...
Ook hier net de brief gelezen. Wat moet die man een woede gehad hebben tegen beide exen zeg om zo'n harteloze brief te schrijven. Ik hoop altijd als ik dit soort berichten lees (Hoe cru ook) dat de kindjes gedrogeerd zijn geweest. Niet dat ze hebben moeten toe zien.
nou vreemde brief alleen de exen de schuld geven maar hij zelf dan en dan daarom zijn jongens te doodden erg egoistisch van hem
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een egoïstische man vind:x Geen medelijden voel ik voor hem, ook niet na het lezen van de brief. Ja hij heeft het waarschijnlijk zwaar gehad de laatste jaren, maar als je zoiets doet als je eigen kinderen vermoorden dan voel ik geen medelijden voor je. Hij zegt dat hij veel van de jongens hield dus ik hoop dan dat ie ze op z'n minst pijnloos om het leven heeft gebracht.
Wat zullen deze moeders zich schuldig voelen door deze afscheidsbrief van vader.. Ze worden echt door het slijk gehaald. Zijn je kinderen van je afgenomen EN krijg je nog een trap na door deze brief. Pff, wat ontzettend erg..
Pfff lees net die brief, rillingen lopen over m'n rug. Wat verschrikkelijk dit. Ik vind het trouwens ook niet kunnen dat de brief openbaar gemaakt is...
Dat je zó ziek in je hoofd kunt zijn.. De door hem genoemde redenen, ongelooflijk... Deze man heeft klaarblijkelijk nooit de (juiste) psychische hulp gekregen die nodig was. In en in triest!
wat ook zo raar is waarom stuurde hij die brief naar alle ouders waar de 2 jongetjes op school zaten is toch ook shocking om dat te lezen