Opnieuw vader zelfmoord nadat hij zijn 3 kinderen ombrengt

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Oktober13, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Ik ben in shock! duidelijk iemand die ze niet op een rijtje had en zijn exen graag een hak wilde zetten.
    En dat die brief openbaar is gemaakt vind ik schandalig!

2. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Misschien heeft hij dat juist expres gedaan zodat zo de brief in de media zou komen als tig mensen die brief zouden krijgen en via de media de 2 moeders zwart te maken en aan de schandpaal te nagelen, ik denk dat dat zijn doel is heweest, maar dat blijft dus voor altijd een vraag.

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wat ik wel vreemd vind ik kan nergens lezen dat hij zijn kinderen niet mocht zien wel dat de 2 jongens de nieuwe partner van moeder niet leuk vonden en de kleinste werd gebeten door de hond

4. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Er is geloof ik ook niet gezegd dat hij ze niet mocht zien toch?

Alleen dat hij al jarenlang in scheiding lag en hij het hogerberoep wel had gewonnen maar zij weer iets had tegen de mediator en dat alles bij elkaar mega veel geld had gekost.

En met zijn vriendin van het kindje van 2 was hij dus achtergekomen dat het volgens hem allemaal toneelspel was en geen liefde, vandaar die wrok tegen haar.

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik las ergens dat het ene zoontje van tien bij hem woonde en de andere van tien bij de moeder....

Heftig hoor. Wat moet die man radeloos zijn geweest als je tot zo'n daad in staat bent....ik snap het niet....

Erg hoor die kindjes pfffff......

6. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Groot reden dat ik de brief niet ga lezen en ga al wakker liggen van dit gebeuren dus helemaal na zo een walgelijke brief.
    Geen woorden voor, sterkte voor de moeders :(:(:(

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Heftig weer zoiets!

Wat zal hij wel niet meegemaakt hebben om tot zo'n daad te komen!
    Vreselijk, kinderen zijn altijd weer de dupe van een scheiding.

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Verschrikkelijk... Wat kunnen mensen elkaar het leven zuur maken dat je tot zulke dingen in staat bent! Niet in te denken... Arme kindjes :( Die zijn letterlijk het slachtoffer geworden van de scheidingen van hun ouders, tot 2maal toe zelfs! Zo erg!

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Laat me voorop stellen dat het vreselijk is wat hij heeft gedaan. Maar heb net de brief zitten lezen en wat ik eruit kan halen is dat hij de kinderen niet vermoord heeft speciaal om de moeder te kwetsen maar omdat hij zelf dood wilde en als hij dood was zijn kinderen niet meer kon beschermen tegen de nieuwe vriend haary met zn losse handjes en de kleine tegen de bijtende hond.

Nogmaals het is en blijft verschrikkelijk maar dan denk ik ook... Hij had het waarschijnlijk niet gedaan als moeders een "normale" vriend had en er geen bijtende hond was. Dan had hij waarschijnlijk alleen zichzelf om het leven gebracht.

Arme arme kinderen. Rust zacht

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Als ik heel eerlijk ben denk ik dat hij dan wel een ander excuus had verzonnen :)

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Zou ook kunnen hoor. Het is en blijft heel triest allemaal.

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik heb net de brief zitten lezen, maar wat een egoistische man! Ik begrijp ook werkelijk waarom dit openbaar gemaakt moet worden?

Voor de mama's en andere nabestaanden, heel veel sterkte!

13. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Zo vreselijk!!

Ik snap werkelijkwaar niet dat ouders niet op een volwassen manier met elkaar kunnen omgaan als je samen kinderen hebt! Voordat wij aan kinderen begonnen hebben wij uitvoerig besproken hoe en wat mochten we ooit uit elkaar gaan. Begint iedereen tegenwoordig maar zomaar aan kinderen zonder daarover na te denken ofzo?
    Je hebt toch ooit van elkaar gehouden? Werkelijk ik kan er niet bij met mijn hoofd dat mensen zo ver gaan om elkaar te treiteren enzo!

14. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    ik denk ook niet dat dat te begrijpen valt.. Zulke mensen denken niet meer helder na en zijn ''ziek''. Die gaan dus echt niet logisch redeneren op dat moment en denken niet aan oorzaak/gevolg, maar daar zit dus echt een steek los, logisch, want anders doe je zoiets niet als alles goed werkt in je bovenkamer..

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Het schijnt dat 1 van de 3 scheidingen tegenwoordig een vechtscheiding is. 1 op de 3, echt enorm veel! Ik ben zelf gescheiden, maar ons kind stond en staat daarin absoluut op nr1.

16. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Die man komt op mij over als een enorme narcist.

De brief staat vol met ik ik ik ik.

En dan ook nog eens de brief naar ouders van alle leerlingen op de school sturen.

Nou, hij heeft zijn moment in de spotlichten te pakken. Alleen jammer dat hij daarvoor zijn drie kinderen omgebracht heeft.

17. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wat een egoïst! Gadverdamme! Het draait allemaal om hem en ik vind de brief héél emotieloos! Wat is het in hemelsnaam voor reden? "Een bijtende hond en nieuwe vriend Harry" Die Bernd was echt niet helemaal fris!

18. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat triest!:(

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Kippenvel overal.. Weer 3 familie's verscheurd door verdriet.. Dat hij zichzelf ombrengt oké maar laat de kinderen met rust.. Je zal die moeders maar zijn brrr

20. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Vraag me af, had dit voorkomen kunnen worden? Ik bedoel, als het zo'n vechtscheiding is geweest dan moet er toch signalen zijn afgegeven dat deze man niet helemaal helder was?!
    Waar is nederland dan in dit soort situaties? Het komt verdorie steeds vaker voor! :(

Deel Deze Pagina