Opnieuw verzoek nav topic Stinkende vagina

Discussie in 'Over deze site' gestart door Jippie, 4 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Helemaal mee eens, ik word ook onpasselijk van de topic titel alleen al, kan er niks aan doen. Een apart subforum voor medische vragen/kwaaltjes lijkt mij een prima idee, heeft Viva forum ed ook.

2. Logan

Logan Niet meer actief

Maar ja.. ze kunnen hem wel maken, het gros zal uit laksheid het toch wel in de lounge kwakken.

3. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ts, ik ben het wel met je eens dat er nodig een medisch subforum moet komen. Er komen zo veel vragen voorbij die daar goed zouden passen.

Maar aan de andere kant vind ik je verklaring van het 'waarom' wel een beetje knullig. Door zulke reacties durft de ts van dat topic waarschijnlijk niet naar een huisarts. De schaamte was er al en dat wordt nu bevestigd. En daarom is het voor die ts en alle anderen een goede zaak dat er een subforum komt waar je zulke prive info kan droppen en waar mensen die het willen lezen, daar niet van opkijken.

Ik heb ook wel eens foto's voorbij zien komen die ik liever niet had gezien:) Maar dan had ik het waarschijnlijk ook niet klakkeloos moeten aanklikken.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Of anders voortaan in de topic titel zetten 'medisch probleem' let op: 'onsmakelijk' of zoiets.

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tja ik persoonlijk heb er geen moeite mee. We zijn allemaal vrouwen. Wat ik zelf minder smakelijk vind is als mensen foto's van medische problemen plaatsen. Dat vind ik zelf overbodig.

6. tuc

tuc Niet meer actief

haha jeeeemig scroll lekker verder...dat topic staat er al dagen en het valt mij niet eens meer op.

Fijn trouwens ook voor de ts daar...wordt maar weer eens bevestigd dat zulke dingen dus not done zijn...

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha inderdaad.
    Sommige mensen zijn lelijk, word ik vaak mee geconfronteerd. Die vraag ik toch ook niet of ze met een zak over de kop rond kunnen lopen? :p

8. tuc

tuc Niet meer actief

whahaha idd

9. tuc

tuc Niet meer actief

en zo kan het beheer overal wel een hoekje van maken...alle mp topics in een hoekje, de bespaar/boodschappen topics in een hoekje...werkgerelateerde zaken...want ja als ik op zp zit wil ik niet aan werk denken...en ga zo maar door.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit dus :)

11. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Er is ook al een mp hoekje. Staat bij tweedehands, en daar staat weer een hoekje voor diversen etc.

Ik snap sowieso niet waarom mensen hun medische zaken en vragen op zp gooien, want het advies luidt meestal; ga naar de huisarts/bel met de huisarts/etc.
    Vind het ook altijd gevaarlijk om antwoord te geven, want je zal maar net iemand geruststellen en dan blijkt het toch iets ernstigs te zijn. Of je maakt mensen juist onterecht bang.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Soms is het wel handig om naar ervaringen te vragen, dan heb je alvast wat achtergrond info voor als je naar de huisarts gaat (maar waar ts van het betreffende topic niets mee heeft gedaan).

13. tuc

tuc Niet meer actief

mijn punt is dat men tegenwoordig overal aanstoot aan neemt hier op zp. Zelfs iets over kinderkleding vragen in de lounge is al streng verboden. Beetje overdreven als je het mij vraagt. Er zitten nl genoeg mama's in de lounge die daar een zinnig antwoord op hebben en nooit bij baby/dreumes komen. Dan mag je eigenlijk ook niks over je man of vriend vragen want dat is weer zielig voor de gescheiden vrouwen of weduwes....

En nu wordt iemand weer onpasselijk van andermans titel...ja ik denk dat we zo wel door kunnen blijven gaan.

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vond de bloedplas-foto erger, eigenlijk.. :)

Maar ik dacht dat er een Gezondheidsdeel zou komen met het nieuwe forum? Ik weet alleen niet meer wanneer het nieuwe forum komt.. :D

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Over kinderen kan ik wel begrijpen, er zijn hier helaas genoeg vrouwen die al jaren bezig zijn met proberen zwanger te worden en nog niet zwanger zijn. Dan is het niet leuk om in de lounge telkens onderwerpen tegen te komen die over kinderen gaan. Er is nu ook een 'mama lounge' dus daar kan je het dan ook kwijt.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Maar is nog geen weduwen/gescheiden vrouwen lounge;) of iemand die al heel lang werkeloos is..leuk al die salaris en werktopics;) ja het is flauw maar ik vind wat er nu gebeurd ook flauw allemaal...het is wel zwangerschapspagina.

Ja weet je ik vind zoals er nu over dingen gezeurd wordt echt overtrokken. Wat ik al aangaf. Veel mama's zitten niet eens in de onderliggende hoekjes dus in de lounge spreek je veel meer mensen aan.

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat snap ik... maar omdat het een zwangerschapspagina is snap ik de 'mama lounge' wel. Snap je? ;)

18. tuc

tuc Niet meer actief

Ja ik ook wel...dat is ook een prima oplossing denk ik...zolang we niet op alle slakken zout gaan leggen;)

19. adi

adi Niet meer actief

Ik stoor me ook aan het aantal subforums hier, heb steeds meer het gevoel op kleuterschool te zitten. ..

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    idd

Deel Deze Pagina