Het HCG uit je lijf is, na een miskraam? Ik wil graag zsm weer opnieuw proberen zwanger te worden, maar ik ben in de war met wanneer ik straks een zwangerschapstest weer kan vertrouwen.
het duurt toch wel even hoor, Ik zit nu in mijn 3de miskraam dat vorige week vrijdag gestart is. Gisteren liet ik bloed af nemen bij de huisdokter en toen was mijn hcg nog 82, de dokter zei me dat je onder de 5 moet zitten om "officieel" niet meer zwanger te zijn. Ook bij mijn eerste 2 miskramen heeft het toch wel een goeie 3 weken geduurd. Ik kan je wel aanraden een cyclus te wachten ik was ook weer direct zwanger na het 1ste miskraam en het is ook weer fout gelopen. Ik denk niet dat mijn lichaam er al klaar voor was. Maar dat kies je natuurlijk helemaal zelf als je denkt dat je lichaam het weer aan kan. Veel succes en goeie moed bij een volgende poging.
Bij mij verschilde het per keer. Eerste en tweede keer 3,5-4 weken. Vierde keer ruim 6 weken maar toen zat er nog wat restweefsel. Het verschilt iig per vrouw en per zwangerschap maar ligt binna altijd tussen de 2-8 weken. Sterkte
Ja ik snap dat het misschien slim is om een cyclus te wachten, maar wij hebben er lang over gedaan om zwanger te worden en mijn VK zei dat het HCG kon helpen met weer zwanger worden en dat er nu geen hogere kans is op nog een miskraam. Vandaar dat ik me afvroeg hoe het precies zit met die hormonen. Ik wil deze "kans" niet laten schieten.
Bij mij duurde het 3 weken voordat de zwangerschapstest negatief was. Her verschilt inderdaad per persoon.
Ik zou het ook zeker niet laten schieten. Wanneer je weer een posi test hebt zal het gaan oplopen. Bij rest hcg zal de test gaan aflopen. Sterkte!
Ik had een curretage met 9 weken en 20 dagen erna een eisprong. Gebruik van gemaakt en nu weer direct zwanger 5 dagen voor de eisprong had ik nog een klein streepje op de kruidvat test.
Hier was de test 3 dagen na de mk alweer negatief. Ik was ook 5,5 week zwanger. Sterkte en ik hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt.
Ik testte na 22 dagen weer wit. Werd 13 dagen daarna ongesteld zonder noemenswaardige eisprong. Maar ik was ruim 13 weken.. Hopelijk helpt t restje hcg je!
Nog een vraagje hoe testen jullie dan de eisprong na een miskraam? Met een ovulatietest? Want die reageert toch op hcg?
Klopt. Eerst moet je zwangerschapstest helemaal negatief zijn voordat je aan de slag gaat met ovulatietesten.
Bij mij ook vrij snel. Had donderdag 9 maart eerste bloedverlies, zaterdag krampen en wss toen vruchtje verloren, zaterdag erna was test negatief. Ik was ongeveer 5,5 week zwanger. Deze ronde gaan we wel gelijk proberen maar zonder ovulatietest. Er ligt voor mij met test iets teveel druk op helaas.
Na de curretage van mijn MA afgelopen december had ik 22 dagen later een negatieve test in handen, op die dag werd ik eveneens ook ongesteld en in die korte cyclus heb ik geen eisprong gehad. Tweeënhalve week geleden kreeg ik een vroege miskraam en daar had ik na een week ongeveer alweer een negatieve test en een paar dagen later een knaller van een ovutest. Het verschilt inderdaad per persoon en misschien ook een klein beetje aan hoever je zwanger was.