onzekere nieuweling :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mastege, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mastege

mastege Niet meer actief

Hoi,

Ik zit in een onzekere situatie, namelijk;
    Ondanks pilgebruik was ik vorige week overtijd. Werd nooit later dan de dinsdag ongesteld en ben dus vorige week donderdag naar mijn ha gegaan met mijn urine. En ja hoor, test gaf positief. Schrok hiervan....mijn jongste is al 8. Nou ja, eerst even laten bezinken, mocht ik gisteren echo laten maken voor de zekerheid. En wat denk je, hierop was niets te zien. Ben zelf vanaf zkh naar drogist gegaan, om een test te halen, gelijk thuis gedaan en ook positief. Jeetje, kan hier gek van worden. Heb sinds 2 weken last van misselijkheid, moet veel plassen en last van geïrriteerd tandvlees. Allemaal zwangerschapsklachten zou je zeggen. Moet nu wachten tot zkh de uitslag naar mijn ha heeft doorgestuurd. Ben vanmorgen ook weer bij ha geweest, om aan te geven, dat als er verder geen andere gekke dingen gezien zijn (ja, je weet het nooit) ik dan wel zo snel mogelijk een inw.echo wil. Iemand hier toevallig ervaring mee?? Trouwens, mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 23 december. De ene pagina op internet geeft rondt de 3 weken aan en een andere weer rondt de 5. Ik weet het ook niet meer. Alvast bedankt voor de eventuele reactie´s!!

2. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Misschien ben je te vroeg met een echo en was er daarom nog niet veel te zien.. afwachten en op een later moment opnieuw proberen denk ik..
    Maarja ik ben wat dat betreft ook maar een leek.

3. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Nou volgens de zwangerschapweken zou je nu ruim 5 weken zijn.
    Het kan idd zo zijn dat de echo te vroeg was.
    Maar met 6 weken zouden ze vast wel iets kunnen zien.
    Heel veel succes en voorzichtig gefeliciteerd!

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom hier!
    Ik zou zeggen dat je toch echt wel zwanger bent, met twee positieve testen. De echo is waarschijnlijk te vroeg gemaakt.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom! :)

Deel Deze Pagina